Canon imagePRESS C10000VP -sarja tarjoaa ainutlaatuista suorituskykyä yli 500 asiakkaalle

Yli 500 imagePRESS C10000VP digitaalista väripainojärjestelmää myynyt kuvantamisen ratkaisujen markkinajohtaja Canon Europe raportoi asiakaspalautteiden olleen pelkästään positiivisia sekä tuotteen että sen liiketoimintaa kehittävien vaikutusten osalta.

imagePRESS_C10000VP FSL.jpg

Vahvaa suorituskykyä vaativille kaupallisille tulostus- ja painopalvelujen tarjoajille sekä yritysten sisäisille omatarvepainoille suunnattu imagePRESS C10000VP on kasvattanut uskoa korkealaatuiseen digitaaliseen arkkipainamiseen, mahdollistaen tuotannon kasvun sekä uudet painotyösovellukset. ImagePRESS C10000VP ja sen teknologiset innovaatiot, kuten arkkien luotettava läpisyöttö ja väritasapaino sekä arkkien tarkka kohdistus, jatkaa imagePRESS-sarjan tähänastista voittokulkua ja tarjoaa jopa 100 painopinnan minuuttivauhdin aina 350g/m2 painaviin materiaaleihin saakka.

”Lanseeraamalla imagePRESS C10000VP -sarjan vastasimme korkeatasoisen painolaadun, ennustettavissa olevien värien ja arkkien tarkan kohdistusten kysyntään kaikille materiaaleille, nopeudesta tinkimättä. On rohkaisevaa kuulla palautetta, joka todistaa teknologian asiakkaille voittoa tuovaksi menestykseksi. Tämä on merkki siitä, että ymmärrämme asiakkaitamme ja vastaamme innovaatioillamme heidän tarpeisiinsa.

Asiakkaamme yhdistävät tuotantoympäristöihinsä nyt joustavasti sekä Canonin arkki- että rullasyöttöisiä painojärjestelmiä ja näin toneri vastaan inkjet-teknologia keskustelut ovat siirtyneet historiaan. Tulostus- ja painopalveluiden tarjoajat näkevät, miten täydentävät teknologiat ja digitaalisen tuotannon eri muodot tarjoavat konkreettisia muutoksia. Seisomme ylpeästi tämän kehityksen etulinjassa laajan tuote-, palvelu- ja tukivalikoimamme kanssa,” kiteyttää johtaja Peter Wolff Canon Euroopasta.