Ota yhteyttä

Kotikäyttö

Yritysasiakkaat

Työpaikat

Kuluttajatuotteiden Self Support -tukisivuilta saat apua teknisiin kysymyksiin ja tietoa huoltopisteistä ja takuusta. Löydät sivuilta myös ajurit, ohjelmistopäivitykset ja käyttöohjeet sekä helpdeskin yhteystiedot.

Ota yhteyttä

Yritysasiakkaiden tukisivuilla on yritystuotteita ja -ratkaisuja koskevia tietoja. Löydät täältä myös valtuutettujen huoltopisteiden yhteystiedot. 


Ota yhteyttä

Etsi ja hae työpaikkoja

Lisää yhteystietoja

  • Canon Oy:n yhteyshenkilöt

    Katso paikalliset yhteyshenkilöt

  • Tutustu palveluihimme ajankohtaisissa tapahtumissa

    Tapahtumissamme pääset tutustumaan Canonin monipuolisiin palveluihin ja ratkaisuihin esimerkiksi tulostamisen- ja tiedonhallinnan alueilla. Helsingin näyttelytilassamme näet myös, millaisia tuotteita ja ratkaisuja tarjoamme kuluttajille ja ammattikuvaajille, ja miten toimimme ammattitulostamisen ja digitaalisen painamisen alueella.

  • Ostopaikat

    Löydä lähin Canon-tuotteiden ostopaikka

Canon Oy

Canon Oy

Huopalahdentie 24
PL 1
00351
Helsinki

Puhelin :     010 544 20
Faksi :        010 544 30
Kotisivu :    www.canon.fi


Canon Business Center -toimipisteet



Myyntipalvelu
Puhelin:         010 544 473
                     (ma-pe klo 8.00-16.15)
Sähköposti:   myyntipalvelu@canon.fi

Sopimuspalvelu ja laskutus
Puhelin:         010 544 4450
                     (ma-pe klo 8.00-16.15)
Sähköposti:   sopimukset@canon.fi



Yritys tukipalvelujen yhteystiedot 
Canonin Contact Center palvelee yritysasiakkaita seuraavasti: 

Puhelimitse : 010 544 470  (Palveluaika arkisin klo 8-18 )

Sähköpostitse :huoltokutsut@canon.fi (Palveluaika arkisin klo 8-18 ) 

Self Service -portal : Portaali käytettävissä 24/7 Lisätietoja Self Service -portaalista ja rekisteröityminen: https://www.canon.fi/for_work/canon_self_service/ 

 
Suosittelemme Self Service-portaalia palvelupyyntöjen luomiseen ja seuraamiseen. Portaalin kautta palvelupyyntöjen luominen ja seuranta on helppoa ja nopeaa. 

Kerro palvelupyynnön yhteydessä seuraavat tiedot :  
  • Yrityksen nimi, yhteyshenkilön nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero

  • Laitteen tai ohjelmiston sarjanumero

  • Palvelupyynnön tarkempi kuvaus: esim. virheilmoitus, vian laajuus ja järjestelmän nimi (Therefore, uniFLOW, PrismaDirect)

Kaikki palvelupyynnöt kirjataan tikettijärjestelmään, käsitellään sopimuksessa määritetyn palvelutason mukaisesti ja siirretään tarvittaessa asiantuntijapalveluille jatkotoimenpiteitä varten.