Oma tukipalvelu
Suora puhelin- ja sähköpostituki CPS Priority Support. Asiantuntijamme selvittävät viat nopeasti ja tarjoavat teknistä tukea, apua jäsenyysasioissa sekä tuoteneuvoja.
Rekisteröi tuotteesi maksutta Canon Professional Services -palvelussa ja tartu tarinoihin, jotka palat halusta kertoa – saat priorisoidun tukipalvelun, nopeat korjaukset, kutsuja tapahtumiin ja erikoistarjouksia.
REKISTERÖIDY MAKSUTTA KIRJAUDU SISÄÄNTiedämme, että hyvän ja hiuksianostattavan kuvan välillä voi olla millisekuntien ero, joka voi olla kiinni kamerasi kunnosta. Rekisteröi tuotteesi, niin autamme sinua häiriötilanteissa ja kannustamme sinua koettelemaan rajojasi, kun kaikki menee putkeen.
Suora puhelin- ja sähköpostituki CPS Priority Support. Asiantuntijamme selvittävät viat nopeasti ja tarjoavat teknistä tukea, apua jäsenyysasioissa sekä tuoteneuvoja.
Fast Track -huolto korjaa tai huoltaa tuotteesi jopa 2 päivässä CPS-huoltokeskuksissamme, ja voit tarvittaessa lainata varalaitteiston ilmaiseksi.
Matkustaessasi ulkomailla saat apua paikallisista huoltokeskuksista ympäri Eurooppaa, Lähi-itää ja Afrikkaa. Nopea erikoistuki valtuutetuille kuvaajille suurimmissa urheilu- ja viihdetapahtumissa kaikkialla maailmassa.
Eksklusiiviset tapahtumat, työpajat, Canon-kokemukset ja erikoistarjoukset pitävät sinut ajan hermolla.
Lisää syitä liittyä
Kun lähetät laitteesi maksulliseen korjaukseen tai huoltoon Canonin huoltokeskukseen, emme veloita palautuksesta huollon jälkeen.
Olemme paikalla useimmissa suurissa katsojatapahtumissa ympäri maailmaa – tukemassa valtuutettuja Canon-kuvaajiamme. Asiantuntijatukemme vaihtelee tapahtumasta toiseen, ja siihen sisältyy esimerkiksi ilmainen varustelainaus, tekninen tuki, ilmaiset puhdistukset ja tarkastukset, pienet korjaukset sekä oma jonotuslinja CPS-jäsenille – näin et menetä hetkeäkään toiminnasta.
Rekisteröidy maksutta muutamassa minuutissa, ja saat selville jäsenyystasosi. Hallinnoi varusteitasi, pisteitäsi ja erikoistarjouksiasi yhdessä paikassa.
Saat tervetuliaislahjana räätälöidyn tervetulopaketin postissa. Saat myös jäsenkortin, jolla pääset käyttämään CPS-huoltoa ja -tukea nopeasti palvelukeskuksissamme ja tapahtumissa.
CPS ANTAA AMMATTILAISILLE HUIPPUTASOISTA TUKEA
Rekisteröi kaikki Canon-tuotteesi, niin saat selville pisteesi. Pisteidesi kokonaismäärä määrittää jäsentasosi ja -etusi. (Edut voivat vaihdella maittain.)
0
Pisteet
500
Pisteet
1000
Pisteet
1600
Pisteet
Priority-tukipalvelu
Fast Track -huolto1
Varalaitteiston ilmainen lainaus 2
Alennus huollosta 3
Maailmanlaajuinen tuki tapahtumissa 4
Tietyt edut ovat saatavilla vain mukana olevissa maissa. Katso mukana olevat maat jäljempänä olevasta luettelosta tai käyttöehdoista.
Ilmainen palautus huollosta 5
Pääsy Canon-tapahtumiin ja -kokemuksiin 6
Erikoistarjoukset ja alennukset (katso alla)
Tervetulopaketti ja jäsenkortti
Jäsenmaksu
Esimerkki platinatason jäsenyyteen oikeuttavasta Canon-laitevalikoimasta.
Vaatii 0 pistettä.
Esimerkki hopeatason jäsenyyteen oikeuttavasta Canon-laitevalikoimasta.
Vaatii 500 pistettä.
Esimerkki kultatason jäsenyyteen oikeuttavasta Canon-laitevalikoimasta.
Vaatii 1000 pistettä.
Esimerkki platinatason jäsenyyteen oikeuttavasta Canon-laitevalikoimasta.
Vaatii 1600 pistettä.
Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan maat (EMEA), joissa CPS-ohjelma on tällä hetkellä tarjolla kokonaisuudessaan:
Alankomaat, Belgia, Espanja, Etelä-Afrikka, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Luxemburg, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovenia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekin tasavalta, Unkari ja Venäjä.
CPS-huolto ja lainauspalvelu eivät ole saatavilla seuraavissa maissa tai alueilla, mutta huolto voidaan järjestää suluissa mainitussa maassa:
Ahvenanmaa (Ruotsi), Andorra (Espanja), Ceuta ja Melilla (Espanja), Gibraltar (Espanja), Grönlanti (Tanska), Guernsey (Iso-Britannia), Jersey (Iso-Britannia), Kanariansaaret (Espanja), Liechtenstein (Sveitsi), Mansaari (Iso-Britannia), Monaco (Ranska), San Marino (Italia) ja Vatikaani (Italia). Palvelusta saattaa aiheutua ylimääräisiä toimituskuluja, veroja ja tullimaksuja. Ota yhteyttä vastaavaan huoltokeskukseen etukäteen.
Seuraavissa CPS-maissa Fast Track -palvelun korjausaika on 5 päivää eikä varalaitteita ole saatavilla:
Islanti, Kazakstan, Latvia, Liettua, Turkki, Ukraina, Viro ja Yhdistyneet arabiemiirikunnat.
Ammattivalokuvaajat ja -videokuvaajat voivat rekisteröityä CPS-jäseniksi myös seuraavissa maissa:
Algeria, Armenia, Azerbaidžan, Bahrain, Bulgaria, Egypti, Georgia, Kypros, Iran, Israel, Jordan, Kuwait, Libanon, Pohjois-Makedonia, Malta, Nigeria, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Serbia, Slovakia, Uzbekistan ja Valko-Venäjä. Vaikka CPS-huoltoa ja varalaitepalvelua ei olekaan saatavilla mainituissa maissa, niiden CPS-jäsenet voivat silti hyödyntää vastaavan CPS-palvelutason etuja matkaillessaan maissa, joissa palvelut ovat saatavilla.
Muut edut, kuten tarjoukset, tapahtumat, kokemukset ja palvelualennukset vaihtelevat eivätkä välttämättä ole saatavilla asuinmaassasi tai alueellasi.
CPS-jäsenet voivat hyödyntää nämä mahtavat tarjoukset kumppaneiltamme. Jäsenet voivat lunastaa tarjouksia CPS-koontinäytössä.
CPS eli Canon Professional Services on Canon-tuotteita käyttäville ammattilaisille sekä lähes ammattimaisille valo- ja videokuvaajille tarkoitettu palvelu. Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan (EMEA) CPS-asiakkaamme pääsevät hyötymään muun muassa nopeista huolto- ja korjauspalveluista, innostavista tapahtumista ja kokemuksista sekä erikoistarjouksista.
Valtaosalla valo- tai videokuvaukseen liittyvistä Canon-tuotteista on oma pistearvonsa. Saat selville tuotteen pisteet valitsemalla sen rekisteröitymisen yhteydessä. Kun olet antanut tuotteen kaikki tiedot, pisteet lisätään tiliisi. Jäsenyystasosi määräytyy kaikkien rekisteröimiesi tuotteiden yhteispisteiden perusteella. Tuotteen pisteet saattavat vähentyä ajan mittaan. Niistä ei saa hyvityksiä eikä niitä voi vaihtaa.
Sininen piste tarkoittaa, että kyseisen tuotteen rekisteröinti vaatii käyttäjän toimia. Napsauta sinistä pistettä ja katso mistä on kyse. Pisteet näkyvät harmaina, jos tuotteesta puuttuu tietoja ja sen rekisteröinti on vaillinainen. Muokkaa tuoterekisteröintiä ja täytä kaikki vaaditut tiedot (sarjanumero, ostomaa, ostopäivä ja liike, josta tuote on ostettu). Tämän jälkeen tuotteen pisteet lisätään profiiliisi ja lasketaan mukaan jäsentasoosi.
Saat selville laitteistasi saatavien pisteiden määrän rekisteröitymällä ja lisäämällä tuotteesi. Rekisteröitymistä ei tarvitse tehdä loppuun asti, jotta laitteiden pistearvon saa selville, vaan voit palata viimeistelemään pisteiden määrityksen myöhemmin.
CPS-palveluun rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa, ja saat jäsenyyden heti, kun olet antanut yhteystietosi. Voit aloittaa pisteiden keräämisen jäsenyystasoa varten rekisteröimällä tuotteesi. Se käy vaivattomasti ja voit antaa tiedot silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Tarvitset sarjanumeron, jälleenmyyjän nimen sekä ostomaan ja -päivämäärän. Kun tiedot on vahvistettu, pisteet näkyvät tililläsi. Varmista, että tuotetiedot ovat oikein ja että sinulla on ostotosite. Voimme pyytää ostotositteen nähtäväksi, kun käytät etujasi tai teet takuukorvaushakemuksen.
Palveluumme voi rekisteröidä yli 3 000 eri Canon-tuotetta – muun muassa useimmat kamerat, objektiivit, tulostimet ja jopa lisävarusteet. Muista lisätä niin uudet kuin vanhatkin laitteesi. Voit saada pisteitä myös Canon-tuotteista, jotka on hankittu muualta kuin asuinmaastasi. Pro-tason Canon-tuotteista 120 on mukana Fast Track -ohjelmassa eli ne voidaan korjata lyhimmillään 2 vuorokauden kuluessa (jäsenyystason mukaan).
Fast Track on 120:lle Canon-tuotteelle saatava erittäin nopea huoltopalvelu valtuutetussa Canon-huollossa. Voit tarkistaa, onko Fast Track -huolto saatavilla omille tuotteillesi, tarkastelemalla yksittäisten tuotteiden tietoja laitevalikoimassasi. Tällöin näet myös korjausajan, joka määräytyy jäsenyystasosi ja maasi CPS-palvelutason mukaan.
Fast Track -korjauspalvelu on saatavana kaikissa Canonin huoltokeskuksissa ja CPS:n valtuutetuilla huoltokumppaneilla. Fast Track -huolto- ja päivityspalvelut ovat saatavilla vain Canonin huoltokeskuksissa. Fast Track -huolto on saatavana vain tuotteille, jotka on rekisteröity kokonaan eli niistä on annettu kaikki vaaditut tiedot (sarjanumero, ostomaa, ostopäivä ja liike, josta tuote on ostettu) ja niiden pisteet on lisätty käyttäjän profiiliin.
Korjausajat ovat voimassa, kun asiakkaalla on huollossa enintään 3 tuotetta yhdellä kertaa. Korjausaikoihin ei sisälly toimitusaikoja. Normaalit huolto- ja korjausajat ilman CPS-palvelua ovat noin 10 päivää.
Korjausaikoja ei voida taata eikä niitä välttämättä voida noudattaa esimerkiksi varaosien saatavuuden vuoksi. Canon ja CPS-palveluja tarjoavat valtuutetut korjausliikkeet kuitenkin pyrkivät noudattamaan ohessa mainittuja tavoiteaikoja. Jos korjausaika jostain syystä ylittyy, kulta- ja platinatason jäsenet ovat oikeutettuja ilmaisen lainauspalvelun käyttöön.
Lisätietoja toimitusaikojen laskemisesta on käyttöehdoissa.
CPS-huoltoalennukset ja maksuton palautus huollosta ovat saatavana vain Canonin omista huoltokeskuksista (katso alla oleva luettelo toimipisteistä).
Valtuutetut CPS-huoltokumppanit eivät tarjoa samoja etuja, mutta niillä voi olla omia tarjouksia, joten asiasta kannattaa kysyä kumppanilta etukäteen.
Voit etsiä CPS-tuotteita huoltavat ja korjaavat Canonin palvelukeskukset tällä sivulla valitsemalla Canon Professional Services -suodattimen.
Canon Professional Service Centers ovat suuria alueellisia Canonin omistuksessa olevia osaamiskeskuksia, jotka kykenevät huoltamaan ja korjaamaan laajan valikoiman Canon-tuotteita.
EMEA-alueella on kuusi (7) tällaista huoltokeskusta:
Ranska
Saksa
Italia
Venäjä
Espanja
Ruotsi
Iso-Britannia
CPS-jäsenyytesi oikeuttaa sinut tukeen ja kaikkiin etuihin kaikissa palvelussa mukana olevissa Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan maissa ollessasi matkalla. Edut voivat vaihdella maittain, joten tarkista palvelussa mukana olevat maat.
Jos olet Canon EMEA -jäsen, voit hyödyntää Canonin prioriteettipalveluita voimassaolevalla CPS-jäsenkortilla myös Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan ulkopuolella. Huomioi kuitenkin, että edut saattavat poiketa omalla alueellasi saatavilla olevista eduista.
Kuulutko suureen yritykseen tai organisaatioon, joka käyttää Canon-tuotteita? Valitse jäsenyystaso koko organisaatiolle Corporate CPS -ohjelman avulla, niin pysyt ajan tasalla kaikista yrityksesi Canon-tuotteista ja kuvaajista yhdellä keskitetyllä tilillä.
Lukuisten Pro-jälleenmyyjäkumppaniemme ansiosta asiantuntijavinkit ovat helposti saatavillasi. Pro-laitteet, vuokralaitteet valikoiduissa liikkeissä ja kokenut henkilökunta ovat aina käytettävissäsi.
Työsi riippuu varusteistasi. Huoltopalvelumme varmistaa laitteidesi toimivuuden ja tarjoaa erityisiä jäsenalennuksia ja erittäin nopeita korjausaikoja.
Saat suoraan sähköpostiisi maailman parhaiden valokuvaajien ja elokuvantekijöiden haastatteluja, valokuvausvinkkejä, uusimmat Canon-tuoteuutiset ja -erikoistarjoukset sekä muistutuksia Canon-tapahtumista.
Rekisteröi Canon-tili, niin pidämme huolen tuotteidesi tiedoista verkossa. Lisäksi saat käteviä vinkkejä, vihjeitä ja sovelluksia samasta paikasta.
*Nykyiset Adobe-tilaajat voivat lunastaa tuotteen Adobe ID -tunnuksellaan milloin tahansa. Maksuton käyttöjakso lisätään nykyiseen maksulliseen tilaukseen. Nykyiset Adobe-tilaajat voivat lunastaa tuotteen maksullisen tilausjakson aikana ja 30 päivää tilausjakson päättymisestä seuraavissa maissa: Algeria, Armenia, Azerbaidžan, Bahrain, Egypti, Georgia, Gibraltar, Israel, Jordania, Kazakstan, Kuwait, Libanon, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Turkki, Ukraina, Uzbekistan , Valko-Venäjä ja Yhdistyneet arabiemiirikunnat.