CANONIN TIEDONHALLINNAN RATKAISUT
Kehitämme ja digitalisoimme tiedonhallinnan toimintamalleja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Haluamme ottaa vastuun kaikista organisaatioiden paperisista sekä digitaalisista dokumenttiprosesseista.
Olemme erikoistuneet tiedon tekoälyavusteiseen haltuunottoon, dokumentinhallintaan, sähköiseen arkistointiin sekä tehokkaaseen dokumenttien digitointiin palveluna.
Autamme asiakkaitamme hyödyntämään tietoa paremmin ja luomaan sen avulla arvoa omalle toiminnalleen.
-
Asiantuntemuksemme
Tutustu siihen, miten yhdistämme tiedonhallinnan asiantuntemuksen ja markkinoiden johtavat teknologiat, jotta voimme auttaa sinua ratkaisemaan liiketoimintasi haasteet.
-
Ratkaisumme
Tutustu ratkaisuihin, joita tarjoamme yrityksesi liiketoimintaprosessien automatisointiin – olipa kyse dokumentinhallinnasta, tiedon haltuunotosta tai digitointihankkeista.
-
Lähestymistapamme
Lue lisää Canonin tiedonhallintaratkaisuista, konsultointitavasta ja lisäarvoa tuottavista palveluista.
Digitaalisen maailman haasteet
ASIAKKAAT
Digivalmiudet
Digitaalisen kulutustottumukset vahvistuvat kun kuluttajat ja asiakkaat odottavat tiedon ja palveluiden olevan välittömästä saatavilla. Uudet ostamisen tavat lisäävät nopean reagoinnin tarvetta.
TYÖNTEKIJÄT
Ratkaisut työn tekemisen tehokkuuteen
Työntekijät haluavat mahdollisuuden työskennellä missä tahansa ja ottaa käyttöönsä uusia työkaluja, jotka helpottavat yhteistyön tekemistä ja tehostavat työntekoa. He kaipaavat työnantajalta digitaalisia ratkaisuita jotka tarjoavat joustavuutta ja hyvän käyttökokemuksen.
YHTEISKUNTA
Säännökset ja vaatimuksenmukaisuus
Digitaalinen yhteiskunta ja lisääntynyt tiedon käyttö johtaa yleisen tietosuoja-asetuksen kaltaiseen uudenlaiseen lainsäädäntöön. Siksi organisaatioiden on syytä tehostaa tiedonhallinnan vaatimuksenmukaisuutta ja varmistaa turvallinen prosessien hallinta.
Lue lisää
-
LIIKETOIMINNAN MUUTOKSET
Onnistuneen digitalisaatiostrategian suunnittelu
Lue oppaastamme miten tiedonhallinnan digitalisoinnin tavoitteet ja prioriteetit tunnistetaan.
-
LIIKETOIMINNAN MUUTOKSET
Hyödynnä tiedon voima
Tutustu tietojen keräämistä ja käsittelyä tehostaviin työkaluihin.
-
RAPORTOINTI
Viestinnän optimointi asiakaskeskeiseksi
Muunna tekninen ja taktinen lähestymistapa hyväksi asiakaskokemukseksi.
TARVITSETKO APUA?