Saammeko esitellä? Canon Cinema EOS C70, Canonin ensimmäinen RF-kiinnityksellä varustettu Cinema EOS -kamera

Amstelveen, 24 september 2020 – Canon Europe kondigt vandaag de introductie aan van de EOS C70 – een compacte en veelzijdige camera die als eerste de krachtige beeldkwaliteit van Canon’s Cinema EOS System combineert met de draagbaarheid en flexibiliteit van de EOS R-lijn. Filmmakers die werken met het Cinema EOS System kunnen nu voor het eerst de indrukwekkende mogelijkheden van het RF-lensassortiment ervaren.

Canon EOS C70 on Canonin ensimmäinen RF-kiinnityksellä varustettu Cinema EOS -elokuvakamera. Uutuusmalli on suoraan yhteensopiva Canonin EOS R -järjestelmän objektiivien kanssa. Kameran teknologia on tuttua Canonin ammattitason elokuvakameroista ja se sopii muun muassa uutis-, yritys- ja dokumenttivideoiden tuotantoon sekä myös sosiaalisen median pystyformaattiin. Videokuvausta tehostavat kameran kosketusohjaus, automaattinen ISO-herkkyys ja elektroninen kuvanvakain. Lisäksi käyttöä helpottavat mukautettavat painikkeet, liitännät sekä edistykselliset äänisäädöt.

Canon EOS C70:n ytimessä on Canonin 4K Super 35 DGO -kenno ja DIGIC DV7 -kuvaprosessori, jotka yhdessä tuottavat huippuluokan kuvanlaatua ja yli 16 askeleen dynaamisen alueen. Pienikokoisen ja sääsuojatun kameran 4K 120P -hidastus, HDR-kuvaus ja Dual Pixel CMOS -automaattitarkennus nostavat videokuvauksen aivan uudelle tasolle.

Kaksi korttipaikkaa

Kahden UHS-II SD -korttipaikan ansiosta voidaan käyttää samanaikaista tallennusta ja tallennusvälineen vaihtoa (4K XF-AVC / MP4 / 10-bittinen, 4:2:2). XF-AVC tukee ALL-I- ja Long-GOP-muotoja. MP4-tallennus tarjoaa lisää joustavuutta.

RF-kiinnitys. Valokuvauksen tulevaisuus.

Suuren halkaisijan RF-kiinnitys, lyhyt takatarkennus ja 12-nastainen sarjaliitäntä tarjoavat edistyksellisen optisten ja elktronisten innovaatioiden yhdistelmän. Nopean automaattitarkennuksen mahdollistavat Canonin huippuluokan objektiivit. RF-objektiivit sopivat suoraan käytettäväksi Canon EOS C70 -elokuvakamerassa. Huippunopea tarkennus ja erinomainen optinen laatu yhdistyvät ainutlaatuisiin ominaisuuksiin, kuten objektiivin säätörenkaaseen. Uusi Canon EF-EOS R 0.71x on EF-RF-sovitin, jolla jolla EF-objektiivien valovoima kasvaa aukon ja kuvakulma pysyy täyden kennon mukaisena. Sovittimen avulla videokuvaajan käytössä on koko Canonin laaja EF-objektiivien valikoima.

Edistyksellinen automaattitarkennus

Videotyökalussa hyödynnetään tarkkaa ja luotettavaa Canonin Dual Pixel CMOS -automaattitarkennusta sekä edistyksellistä kohteen seurantaa sekä kasvojentunnistusta.

Canon EOS C70 -elokuvakameran myynti alkaa Suomessa marraskuussa 2020.

- Canon EOS C70: svh. 5699 €
- Canon EF-EOS R 0.71x: svh. 659 €