Canon EOS Webcam Utility -ohjelmisto muuntaa Canon-kameran korkealaatuiseksi verkkokameraksi

Canon on julkaisut ilmaisen EOS Webcam Utility -apuohjelman, jonka avulla käyttäjät voivat liittää yhteensopivan Canon-kameran tietokoneeseen USB-verkkokameraksi. EOS Web Utility -ohjelmiston avulla käyttäjät voivat vaihtaa nykyisen verkkokameran Canon-kameraan ja parantaa virtuaalikokousten ja videoneuvottelujen laatua.

Kun etsitään uusia tapoja parantaa virtuaalikokousten ja videoneuvottelujen laatua, Canonin EOS Webcam Utility -ratkaisu vastaa tarpeeseen yhteensopivan Canon-kameran ja USB-liitännän avulla. Tämä helppokäyttöinen ilmainen ohjelmisto voidaan ladata Canonin verkkosivustolta ja konfiguroida muutamassa minuutissa videoneuvottelusovelluksella. Ohjelmisto on julkaisuhetkellä Windows-yhteensopiva, Mac-yhteensopivuus on tulossa.

Tämä ohjelmisto on esimerkki Canonin optisesta osaamisesta ja innovaatioista. Ohjelmiston avulla käyttäjät saavuttavat ammattimaisen ja korkealaatuisen kuvanlaadun sekä parempaa suorituskykyä heikossa valaistuksessa. Canonin EOS- ja PowerShot-kameroiden moitteettoman sensoritekniikan ansiosta käyttäjät huomaavat välittömän parannuksen heikossa valaistuksessa, väreissä ja terävyysalueessa verrattuna perinteisiin verkkokameroihin.

Tutustu Canonin EOS Webcam Utility -ohjelmistoon osoitteessa https://www.canon.fi/cameras/eos-webcam-utility/

Kuvausvälineet virtuaalikokouksiin ovat saatavilla Canonin verkkokaupasta:

- Canon PowerShot G7 X Mark III Compact Video Conferencing Kit
- Canon EOS M50 Interchangeable Lens Video Conferencing Kit
- Canon EOS M6 Mark II Interchangeable Video Conferencing Kit

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226