NOPEAMPAA DOKUMENTTIEN DIGITOINTIA INSTANT STAPLE REMOVER -NIITINPOISTOLAITTEEN AVULLA

Canon on julkaissut Instant Staple Remover-A1 -niitinpoistolaitteen. Automaattisen ratkaisun on luonut MAX CO. LTD. yksinoikeudella Canonille. Laite on mahdollista hankkia joko yksittäin tai kokonaisuutena, jossa mukana on Canonin nopea imageFORMULA dokumenttiskanneri. Yhdistelmä on kustannustehokas ratkaisu erityisesti niille yrityksille, joilla on tarve digitoida ja kopioida paperisia asiakirjoja nopeasti.

Niitinpoisto on välttämätön vaihe asiakirjojen digitoimisessa, mutta manuaalisesti suoritut prosessit voivat olla aikaa vieviä, fyysisesti hankalia ja aiheuttaa vahinkoja asiakirjoihin. Instant Staple Remover-A1 poistaa niitit automaattisesti aina 30 sivuisiin asiakirjaeriin saakka.

Liiketoiminnan kehityspäällikkö Tim Brosnihan, Canon Europe, kommentoi: ”Paine paperiasiakirjojen ja työnkulkujen digitointiin on kasvanut viimeisen vuoden aikana. Niitit voivat olla merkittävä este tiedon haltuunottop-rosessissa. Niiden poistaminen manuaalisesti vie paljon aikaa ja vaivaa ja samalla riski asiakirjojen vahingoittumisesta kasvaa. Mahdollistamalla nopean niitinpoiston Instant Staple Remover-A1:n avulla ja nopean skannauksen imageFORMULA-tuotantoskannereillamme, tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden kasvattaa tuottavuutta. Keskitetyt digitaaliset postihuoneet ja skannaustoimistot sekä hallinnon, pankkialan, terveydenhuollon, logistiikan, tuotannon ja koulutusalan toimijat hyötyvät suuresti Instant Staple Remover-A1:n tarjoamasta ajan ja vaivan säästöstä.

Lisätietoa: