Canon on avannut uuden polymeerivärianeiden tuotantolaitoksen

Tehdas on varustettu ajantasaisilla väriaineiden valmistuslaitteilla ja merkittävällä automaatiotasolla. Canon on avannut laajasti automatisoidun inkjet-digitaalipainokoneiden vesipohjaisten polymeeriväriaineiden tuotantolaitoksen Venloon Alankomaihin. Tuotantolaitos vastaa mustesuihkutuotantotulostimien vesipohjaisten polymeeriväriaineiden alati kasvavaan kysyntään. Tehokas tehdas on varustettu uusimmilla tuotantolaitteilla ja automaatiolla, jotka on optimoitu tuottamaan korkealaatuisia vesipohjaisia CMYK-väriaineita ja minimoimaan jätteet. 1500 m² tehdas on luotu olemassa olevan rakennuksen kuoren sisään ja se työllistää 30 työntekijää, joista osa on uudelleentyöllistettyä henkilöstöä ja osa uusia työntekijöitä.

Markkinatutkimusyhtiöt Infosource ja Keypoint Intelligence nimesivät Canonin viime vuonna arkki- ja jatkuvasyöttöisten mustesuihkutulostimien Heavy Production -segmentin markkinajohtajaksi EMEA-alueella (https://www.canon-europe.com/press-centre/press-releases/2021/04/canon-named-market-leader-for-continuous-feed-and-sheet-fed-inkjet-heavy-production-printing-segments-in-emea/). ColorStream-, ProStream- ja varioPRINT iX -sarjojen inkjet-digipainokoneet ovat osoittautuneet houkutteleviksi sijoitusvaihtoehdoiksi kaupallisen painamisen asiakkaille ja online-tulostajille erinomaisen offsetin kaltaisen laadun, erittäin luotettavan suorituskyvyn ja painotyösovellusten joustavuuden ansiosta. Näiden tuotantolaitteiden menestyksen ansiosta Canon on säilyttänyt johtoasemansa jatkuvasyöttöisten mustesuihkutulostimien parissa sekä saavuttanut johtoaseman myös arkkisyöttöisissä Heavy Production inkjet -painokoneissa.

Canonin vesipohjaiset polymeeriväriaineet on kehitetty kokonaan yrityksen sisällä ja näitä väriaineita voidaan käyttää useissa Canonin inkjet-digipainokoneissa. Canon on pystynyt jo pitkään tarjoamaan asiakkailleen markkinoiden parhaat mustesuihkuratkaisut, ja nyt uuden tehtaan myötä voimme tukea asiakkaidemme liiketoiminnan kasvua entistä kattavammin mahdollistamalla heille parhaan mahdollisen painolaadun.