Canon PIXMA PRO-200, A3+ -koon tulostin, tarjoaa huippulaatua ja -nopeutta kuvatulosteesta kiinnostuneelle

Amstelveen, 22 oktober 2020 – Canon Europe maakt vandaag de introductie bekend van de PIXMA PRO-200 – een snelle, lichte en compacte A3+ kleurenprinter voor enthousiaste fotografen die hun eerste stappen zetten in de wereld van fotoprints. De PIXMA PRO-200 print op diverse papiersoorten met verschillende texturen en formaten – voor levensechte fotoprints vanaf een smartphone, tablet of pc. Fotografen kunnen nu met een gerust hart schitterende fotoprints produceren.

Parhaat kuvat ansaitsevat päästä tulosteiksi. Kompakti, monipuolinen ja helppokäyttöinen Canon PIXMA PRO-200, A3+ -koon valokuvatulostin, on täydellinen valinta luontokuvaajille, bloggareille, valokuvausharrastajille ja kuvatulosteesta kiinnostuneille, sillä se sopii kaikenlaisiin tulostustarpeisiin. Tulostin tekee huippulaatuisia A3+-tulosteita jopa 90 sekunnissa ja sekä sen nopeus että kolme eri paperinsyöttöä avaavat oven onnistuneisiin tulosteisiin.

Huippulaatuisia valokuvatulosteita

Tulostimen edistyksellinen 8 värin dye-pohjainen mustejärjestelmä takaa aidon värintoiston, täyteläisen ja ammattimaisen tulosteen jokaisella käyttökerralla. Monipuolinen materiaalinkäsittely ja mukautettavat tulostuskoot helpottavat tulostusta ja samalla voidaan hyödyntää reunuksetonta tulostusta ja panoraamatulostusta. Reunuksettoman tulostuksen ansiosta kuvien rajaamiseen ei tarvitse käyttää aikaa jälkeenpäin.

Tulostimen 3 tuuman LCD-näytössä näkyvät mustetasot, näytöltä voi käynnistää tulostimen huollon ja antaa ohjeita muutamalla kosketuksella. Kolmen paperin syöttötavan ja paperin vinouden automaattisen korjauksen ansiosta tulostaminen onnistuu ilman ongelmia erilaisille materiaaleille.

Tulostin välittää väreistä

Canonin uuden 8 värin dye-pohjaisen mustejärjestelmän laaja väriavaruus tuottaa eloisat ja laadukkaat valokuvatulosteet. Canon PIXMA PRO-200 tulostaa syvemmät mustan sävyt sekä tarkemmat siniset ja punaiset väritasot. Harmaa ja vaaleanharmaa muste pitävät huolen poikkeuksellisen upeista mustavalkotulosteista ja nopeuttavat tulostusta.

Canonin helppokäyttöisen Professional Print & Layout (PPL) -ohjelmiston avulla voi kuvata ja lähettää valokuvia helposti suosituista kuvausohjelmista ja tulostaa kuvia yhdellä painalluksella. PPL-laajennus toimii joko erillisenä ohjelmistona tai osana Canon Digital Photo Professional -kuvankäsittelyohjelmistoa tai Adobe Photoshop- ja Lightroom-ohjelmistoja.

Canon PIXMA PRO-200 -tulostimen myynti alkaa Suomessa marraskuussa ja sen svh. on 529 euroa.