Canon toimii Dubai Expo 2020 -maailmannäyttelyn virallisena tulostus- ja kuvantamispalvelujen toimittajana

• Maailman johtava kuvantamis- ja tulostusratkaisujen tarjoaja tukee maailman suurinta näyttelyä
  • Canon tarjoaa myös tulostuspalveluita ja tulosteiden esillepanoratkaisuja osallistujille ja yrityksille
  • Media-alan ammattilaisilla on mahdollisuus saada niin laitteistolainoja kuin huoltopalveluita

Dubain Expo 2020:n ja japanilaisen kuvantamisteknologiayritys Canonin sopimuksen myötä laadukas kuvitus ja nopea tulostus tukevat paikan päällä toteutettavia toimintoja maailman suurimmassa näyttelyssä. Alansa markkinajohtaja Canon nimitettiin Dubain Expo 2020:n viralliseksi tulostus- ja kuvantamispalvelujen toimittajaksi sopimuksella, jonka perusteella se tuo kuvantamis- ja tulostamisasiantuntemuksensa 20.10.2020 alkavaan, puoli vuotta kestävään juhlaan.

Canon tarjoaa tulostuksenhallintapalveluita, ammattilaistulosteiden esillepanoratkaisuja, kuten gallerioita, matkamuistojen tulostusta ja akkreditointia sekä paikan päällä tehtävää kohdistustulostusta. Yli 80 vuotta hiottua asiantuntemustaan hyödyntäen Canon antaa kulissien takana tukea Canon Professional Services (CPS) -pisteillään ja tarjoaa laitteistolainoja, teknistä tietämystä sekä huoltopalveluita media-alan ammattilaisille.

”Iloitsemme siitä, että voimme tarjota korkean resoluution helposti saavutettavia kuvitus- ja tulostuspalveluita kaikille, jotka ovat tekemässä Dubai Expo 2020 -näyttelyä. Canon liittyy huippuyrityksistä muodostuvaan tiimiimme koettelemaan innovaatioiden rajoja ja auttamaan meitä toteuttamaan harvinaislaatuisen maailmannäyttelyn”, sanoo Dubai Expo 2020 -toimiston toiminnanjohtaja Najeeb Mohammed Al-Ali.

”Olemme ylpeitä nimityksestä viralliseksi tulostus- ja kuvantamispalvelujen toimittajaksi Dubai Expo 2020:een. Ensimmäistä kertaa yksi toimittaja huolehtii sekä maailmannäyttelyn kuvantamis- että tulostustoiminnasta. Tämä on meille erityinen tilaisuus auttaa toteuttamaan Expo 2020 -näyttelyä ja esitellä toimialaamme aina kuvauksesta tulostukseen, jotta ihmiset voivat uudistaa ajatteluaan ja koetella kuvantamisen mahdollisuuksien rajoja,” sanoo Canonin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan (EMEA) toimialueen pää- ja toimitusjohtaja Yuichi Ishizuka.

Suurimpaan arabimaissa koskaan pidettyyn tapahtumaan sekä Lähi-idän, Etelä-Aasian ja Afrikan ensimmäiseen maailmannäyttelyyn, Dubai Expo 2020:een saapuu yli 200 osallistujaa, ja kävijämäärän odotetaan kasvavan 25 miljoonaan 173 päivää kestävän tapahtuman aikana 20.10.2020–10.4.2021.