Pienikokoinen ja huippulaadukas Canon SELPHY Square QX10 -kuvatulostin tulostaa kauniit valokuvat neliönmuotoisiksi printeiksi

Amstelveen - donderdag 13 februari 2020: Canon Europe kondigt de introductie aan van de Canon SELPHY SQUARE QX10, de nieuwste toevoeging aan de populaire SELPHY-serie met compacte fotoprinters, en Canon’s XS-20L – het vierkante Canon-fotopapier. Deze draagbare, compacte fotoprinter is klein genoeg om in een handtas of rugzak mee te nemen. Daarmee is het de perfecte accessoire voor liefhebbers van creatieve fotoprints en gepassioneerde Instagrammers die direct al hun mooie herinneringen willen printen. Via de gratis te downloaden Canon SELPHY Photo Layout app (iOS/Android) kan de nieuwe SELPHY SQUARE QX10 printen vanaf elke smartphone of tablet (iOS/Android).

Canon esittelee uuden jäsenen SELPHY-kuvatulostimien mallistoon, sillä päivänvalon näkee uusi Canon SELPHY Square QX10 -kuvatulostin sekä Canon XS-20L -tulostusmateriaali. Kooltaan pienikokoinen kuvatulostinuutuus kulkee kätevästi mukana ja se tuo arvoa vaikkapa skräppääjälle, matkakuvakirjojen harrastajalle, reseptinikkarille tai instagramin käyttäjälle neliönmuotoisten printtien muodossa.

Canon SELPHY Square QX10 -kuvatulostin tulostaa värikkäitä ja tarkkoja 68x68 mm:n (2,7 x 2,7 tuuman) neliönmuotoisia valokuvia suoraan älypuhelimesta. Laitteen värisublimaatiotekniikka tuottaa syvät ja kirkkaat värit ja arkistokelpoisen laadun, joka kestää jopa 100 vuotta. Uusi neliömuotoinen valokuvapaperi tarjoaa tulosteille klassisen ilmeen ja kehyksen, johon voi lisätä käsin kirjoitettuja kuvatekstejä. Canonin maksuttoman SELPHY Photo Layout -mobiilisovelluksen avulla voi tulosteisiin lisätä tehosteita, kuten leimoja, suotimia, reunuksia, tekstiä ja asetteluja. Tulosteiden suojaavan kalvon ansioista ne pysyvät tahrattomia, veden-, lian- ja repäisynkestävinä.

Pienikokoinen ja huippulaadukas Canon SELPHY SQUARE QX10 -kuvatulostin ei tarvitse johtoja ja kaapeleita, sillä Wi-Fi-yhteydellä tulostus onnistuu missä ja milloin tahansa. Nopealla USB-latauksella tämä akkukäyttöinen pienikokoinen valokuvatulostin on aina valmis tulostukseen. Kuvatulostin tulee saataville valkoisena, vaaleanpunaisena, mintunvihreänä ja mustana.

Canon SELPHY SQUARE QX10 -kuvatulostimen myynti alkaa maaliskuussa ja sen svh. on 170 euroa.

Huom! Canon SELPHY SQUARE QX10 vaatii iOS / Android-laitteen, johon on ladattu SELPHY Photo Layout mobiilisovellus 2.0.