Tällä sivulla on tärkeitä Canon-tuotteita koskevia päivityksiä.
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Tämä ongelma johtuu siitä, että kun tulostimeen kytketään virta, se muodostaa internet-yhteyden ulkoiseen palvelimeen. Kolmannen osapuolen palvelimesta palautettujen tietojen määrää lisättiin 30. toukokuuta alkaen.
Tulostin ei pystynyt käsittelemään tietoja, joten se sammui heti käynnistämisen jälkeen. Mallista riippuen tulostin sammuu ja käynnistyy uudelleen toistuvasti.
Kolmannen osapuolen palvelimen palauttamien tietojen määrää muutettiin 7. kesäkuuta 2022 siten, että kyseiset tulostimet pystyvät käsittelemään tietoja. Tämän ansiosta tulostimet, joita ongelma koskee, voidaan käynnistää normaalisti ja ne toimivat oikein.
Julkaisimme laiteohjelmiston, jossa on korjattu tiedonkäsittelyn hallintaa internet-ympäristön tulevien muutosten varalta.
Suosittelemme päivittämään tulostimen laiteohjelmiston uusimpaan versioon.
Tulostimen laiteohjelmiston voi päivittää verkon kautta itse laitteella tai käyttämällä päivitystyökalua, jonka voi ladata laitteen laiteohjelmistovälilehdestä. Valitse jokin seuraavista menetelmistä, kun haluat päivittää laitteesi laiteohjelmiston.
Laatuongelma | Tuotteet, joita ongelma koskee: |
Zoemini C:n akun huolto ja ylläpito | Zoemini C |
EOS C70 -kahvayksikön ruuviongelma | EOS C70 |
Mustevuoto-ongelma | MAXIFY GX6040 |
MAXIFY GX6050 | |
MAXIFY GX7040 | |
MAXIFY GX7050 |