proCARE-palveluohjelma on nyt saatavilla maailmanlaajuisesti Canonin Arizona- ja Colorado-tulostimia käyttäville asiakkaille

Canon on laajentanut proCARE-huoltopalveluohjelmaansa koskemaan kaikkia suurkuvatulostimiaan, ja se on nyt saatavilla asiakkaille ympäri maailman. Palveluohjelma tuo Arizona-tasotulostinsarjan ja Colorado-suurkuvarullatulostinsarjan tulostuspalveluntarjoajille mahdollisuuden minimoida laitteiden seisonta-ajan ja parantaa kustannusten läpinäkyvyyttä. Ohjelman avulla Canonin asiakkaat voivat hyötyä paikan päällä annettavasta tuesta, varaosista, nopeammista huolloista, vaste- ja matka-ajoista, ennaltaehkäisevästä huollosta sekä etätuesta ja ennaltaehkäisevän huollon palveluista. Tämä parantaa laitteiston tuottavuutta, tukee tuotannon jatkuvuutta sekä takaa tasaisen huippuluokan tulostuslaadun.

proCARE-ohjelma on saatavilla kolmeksi, neljäksi tai viideksi vuodeksi, ja palvelua voi halutessaan jatkaa sopimuskauden päättymisen jälkeen. Palveluun sisältyvät ensiluokkaiset ja nopeasti järjestyvät käynnit paikan päällä sekä tulostuspäiden vaihto ja huolto. Asiakkaat ympäri maailmaa voivat hankkia ProCare -palvelun Arizona- tai Colorado-sarjan laitteita varten joko Canonin valtuutettujen yhteistyökumppanien kautta tai suoraan Canonilta, mikä mahdollistaa yhdenmukaisen ja läpinäkyvän palvelukonseptin asiakkaille, joilla on tuotantoa useassa maassa.


Jatkuvaa tuottavuutta


Arizona- ja Colorado-sarjan tulostimet on suunniteltu parasta mahdollista tuottavuutta silmällä pitäen sekä käyttäjän huolto- ja muita toimenpiteitä minimoiden. proCare-palveluohjelma vie tämän ajattelutavan pidemmälle tarjoamalla asiakkaille lisätukea, jonka ansiosta he voivat luottaa laitteiden toimivan joka tilanteessa. Tällöin tulostinpalveluiden tarjoajat voivat keskittyä siihen, mikä on tärkeintä: asiakkaiden odotusten ylittämiseen ja tuloksen tekemiseen tiukkojen läpimenoaikojen puitteissa, sekä liiketoiminnan ja tuottojen kasvattamiseen.


Michele Tuscano, European Production Partner & LFG Direct Sales Director, Canon EMEA, kommentoi: ”Canonin Arizona-tasotulostinperhe on alan johtava tuotesarja, ja rullalta rullalle -tulostimista koostuva Colorado-tuotesarjamme on kasvattanut markkinaosuuttaan nopeasti ainutlaatuisen UVgel-teknologiansa ansiosta. Vuonna 2021 ylitimme 10 000 myydyn Arizona- ja Colorado-tulostimen rajapyykin. Sen jälkeen, kun Colorado proCARE -huoltopalveluohjelma otettiin käyttöön EMEA-alueella vuonna 2020, yli 95 % asiakkaidemme Colorado-laitteista on yhdistetty On Remote Service -tietoanalytiikkapalveluun. Vastaavasti yli 70 prosentilla asiakkaistamme on jo käytössään täysimittainen huoltopalvelu, ja näistä asiakkaista 80 prosenttia on valinnut käyttöönsä 60 kuukauden proCARE-sopimuksen, mikä minimoi heille koituvat kokonaiskustannukset.”


Tuscano jatkaa: ”Saimme jatkuvasti EMEA-alueen ulkopuolisilta yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta tiedusteluja siitä, voisimmeko tarjota heille johdonmukaisen, helpon ja hyödyllisen, maailmanlaajuisesti saatavilla olevan palvelukonseptin, sillä tällaisen konseptin saatavuus on heidän liiketoimintansa kannalta ensiarvoisen tärkeää. Arizona- ja Colorado-tulostinten käyttäjille suunnattu proCARE -huoltopalveluohjelma on suunniteltu vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakkaamme tietävät, että heillä on käytössään toimintavarmaa teknologiaa sekä ratkaisuja tarjoava kumppani, joka on aina valmiina auttamaan heitä.”