Canon Roadshow tuo uudet ratkaisut ja huipputeknologian suoraan asiakkaan ovelle

18.9.2020. Tutustuminen Canonin tulostusratkaisuihin sekä graafisen teollisuuden tarpeiden että ammatti- ja toimistotulostamisen näkökulmasta onnistuu nyt entistäkin paremmin, sillä Canon kiertää seuraavien kuukausien ajan Suomea kahden ratkaisuesittelyyn varustellun kuorma-auton voimin parkkeeraten kiinnostuneiden asiakkaiden etuoville. Toisessa autossa pääsee Canonin asiantuntijoiden avulla tutustumaan graafisen teollisuuden innovaatioihin, kun esittelyssä on UVgel-teknologiaa hyödyntävä edistyksellinen Colorado 1650 -suurkuvatulostin sovelluksineen. Toinen auto palvelee vahvasti toimistotulostamisen, valmistavan teollisuuden ja luovan alan arkkitulostusratkaisuja kyydissään monikäyttöinen ja nopea imagePRESS C165 sekä esimerkiksi julistetulostukseen soveltuva imagePROGRAF TM-205.

Monet tapahtumat ovat siirtyneet tai peruttu koronaviruksen (COVID-19) leviämisestä johtuvien riskien vuoksi. Myös matkustamista ja tapaamisia on pitänyt harkita erityisen tarkasti, ja yritysten ja asiakkaiden väliset kohtaamiset ovat siirtynet verkkoon. Etätapaaminen sopii moneen, mutta varsinkin ammattitulostamisen ja vaativan luovan tai asiantuntijatyön tueksi tarvittavaa printtiä ja materiaaleja on tarpeellista päästä todentamaan myös käytännössä. Lisäksi ominaisuuksia ja sovelluksia on nykyisin valtavasti ja teknologia avaa kokonaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Tämän vuoksi Canonilla haluttiin päästä näyttämään tulostusratkaisuja asiakkaille konkreettisesti, mutta turvallisuusnäkökulmat ja saavutettavuus huomioiden.

”Tämä on ainutkertainen tilaisuus asiakkaillemme ympäri Suomea päästä tutustumaan uuteen Colorado 1650 -tulostimeen ja sen mahdollistamiin ratkaisuihin. Tulostin oli mukana keväällä Sign, Print & Pack -messuilla Helsingin messukeskuksessa, mutta nyt laitteeseen pääsee tutustumaan helposti maakunnissa yrityksen omalla pihalla. Lisäksi voimme paneutua asiantuntijoidemme kanssa asiakkaan omiin tarpeisiin heille sopivana ajankohtana ja meillä on aikaa pohtia juuri heidän ideoitaan”, toteaa tuotantotulostamisen liiketoimintayksiköstä vastaava Petri Hyvärinen innostuneena.

Kiertue mahdollistaa myös hedelmällisen keskustelun Canon Oy:n alueellisen verkoston ja jälleenmyyjien sekä heidän asiakkaidensa välillä, sillä mukana on myös kumppaneita ympäri Suomea. Erityisesti monipuoliseen ja laadukkaaseen toimistotulostamiseen soveltuvaa imagePRESS-tulostinta pystytään esittelemään monenlaisille, eri toimialoilla toimiville yrityksille, sillä laitteen tarjoamat tulostusmahdollisuudet ja ominaisuudet ovat laajat.

”On erityisen hienoa päästä keskustelemaan suoraan asiakkaiden kanssa laadukkaan tulostamisen, niin kutsutun ”value printin” eli liiketoiminnalle arvokkaan tulostamisen mahdollisuuksista. Tällaisia tarpeita on esimerkiksi kiinteistövälityksen ja suunnittelun, sekä valmistavan teollisuuden toimialoilla”, kuvaa jälleenmyynnistä vastaava Petteri Koli kiertueen merkitystä asiakkaille ja kumppaneille.

Canon Oy:n tulostamisen roadshow-kiertue käynnistyy viikolla 39, ja ratkaisuihin pääsee tutustumaan ottamalla suoraan yhteyttä roadshow-autojen vastuuhenkilöihin:

Laatua, nopeutta ja luovia lopputuloksia/imagepress C165, imagePROGRAF TM-205: Matti Pursiainen, puh. 010 5446632

Yksi tulostin. Kaksi viimeistelyä/Colorado 1650: Timo Kymäläinen, puh. 010 5446209