Colorado 1650 -tulostimelle ja UVgel-värille 3M Performance Guarantee -sertifiointi

Canon Production Printing ylpeänä ilmoittaa, että 3M on myöntänyt Colorado 1650 -tulostimelle ja siinä käytettävälle UVgel 460 -värille 3M Performance Guarantee -sertifioinnin. 3M testasi UVgel 460 -värejä useissa erilaisissa tulostusmateriaaleissa. Sertifiointi todistaa, että Colorado 1650 -tulostimella ja 3M:n hyväksymällä tulostusmateriaalilla tulostetut sovellukset vastaavat tiukimpia laatuvaatimuksia.

Palkitun rullasta rullaan -teknologiaa hyödyntävän Colorado 1650 -tulostimen joustavan, mutta kestävän väriaineen ja uudenlaisen LED-kovetuksen mahdollistavan FLXfinish-teknologian ansiosta käyttäjä voi tulostekohtaisesti valita joko matan tai kiiltävän pinnan. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaat voivat tuottaa eri tavoin viimeisteltyjä tulosteita vaihtamatta värejä tai tulostusmateriaalia.

FESPA 2019 -messuilla Saksan Münchenissä esitelty Colorado 1650 -tulostin menestyi välittömästi. Asiakkaat kiittelevät etenkin laitteen tarjoamaa mahdollisuutta tulostaa useita erilaisia sovelluksia sekä sisä- että ulkokäyttöön.

Canon on tehnyt läheistä yhteistyötä 3M:n kanssa varmistaakseen UVgel-tulostuksen laadun ja suorituskyvyn useissa erilaisissa 3M:n tulostusmateriaaleissa.

”Kun aloimme kehittää mullistavaa UVgel-teknologiaamme, tavoitteenamme oli yhdistää olemassa olevien väriteknologioiden kaikki hyödyt yhteen ratkaisuun ja tarjota asiakkaillemme mahdollisuus käyttää mahdollisimman laajaa tulostusmateriaalivalikoimaa”, toteaa Dirk Brouns, varatoimitusjohtaja, Canon Production Printing, Large Format Graphics.

”On hienoa, että tulostusmateriaalivalmistaja 3M on myöntänyt 3M Performance Guarantee -sertifioinnin UVgel- ja Colorado 1650 -tulosteille, sillä se on merkki siitä, että asiakkaamme voivat tuottaa jatkuvasti ja luotettavasti laadukkaita tulosteita. Jatkuvasti kasvava asiakaskuntamme on ottanut UVgel-teknologian lämpimästi vastaan, ja asiakkaamme käyttävätkin sitä niin yleisten tulostusmateriaalien kuin esimerkiksi yhä enenevissä määrin yleistyvien PVC-vapaiden tulostusmateriaalienkin kanssa."