Canon EF 400mm f/2.8L IS III USM
Optisen muotoilunsa ansiosta tämä uusi superteleobjektiivi tuottaa erinomaisen laadukkaita kuvia ja se sopii erityisesti urheilu-, luonto- ja uutiskuvaajille, jotka vaativat parasta suorituskykyä. EF 400mm f/2.8L IS III USM on huomattavan kevyt ja siinä on edistynyt viiden askelen kuvanvakain, joka mahdollistaa kuvaamisen käsivaralta. Objektiivi tarkennus on uskomattoman nopea, myös liikkuvat kohteet pysyvät terävinä jopa heikossa valaistuksessa. EF 400mm f/2.8L IS III USM edustaa Canonin L-sarjaa ja on laadultaan huippuluokkaa, Objektiivi on pöly- ja kosteussuojattu ja kestää kovankin kulutuksen.

Canon EF 400mm f/2.8L IS III USM -objektiivin myynti alkaa joulukuussa 2018 ja sen hinta on 13550 euroa.

Canon EF 600mm f/4L IS III USM
Tässä superteleobjektiivissa on erinomainen kuvanlaatu ja ammattitason suorituskyky ja siinä on viiden askeleen kuvanvakain, joka mahdollistaa käsivaralta kuvaamisen. EF 600mm f/4L IS III USM -objektiivi takaa huipputerävät kuvat ja fluoriittilinssielementit ehkäisevät värivääristymiä, tehostavat resoluutiota ja kontrastia. Edistyneen optisen rakenteensa ansiosta se on kevyt kuljettaa mukana. Objektiivi tarkentaa terävästi, nopeasti ja hiljaisesti rengasmallisella ultraäänimoottorilla ja tarkennus seuraa liikkuvia kohteita tarkasti kuva-alueella.

Canon EF 600mm f/4L IS III USM -objektiivin myynti alkaa joulukuussa 2018 ja sen hinta on 14590 euroa.

Canon EF-M 32mm f/1.4 STM
Tämä huippuluokan vakio-objektiivi sopiin Canonin EOS M -sarjan peilittömille kameroille. Korkea optinen laatu sopii muotokuvaukseen, potretteihin ja spontaaniin kuvaukseen. EF-M 32mm f/1.4 STM on laadukas kiinteäpolttovälinen EF-M-objektiivi, jolla saa selkeitä ja yksityiskohtaisia kuvia tehokkaasti ja huomaamattomasti. Asfäärisen linssielementin 14 elementtiä 8 ryhmässä takaavat upeat yksityiskohdat ja terävyyden koko kuva-alalla. STM-automaattitarkennus sopii erinomaisesti videokuvaukseen, jossa hidastettu tarkennus näyttää sulavalta ja luonnolliselta. Korkealaatuiset materiaalit ja rakenne sekä metallinen objektiivin kiinnitysosa takaavat laadun.

Canon EF-M 32mm f/1.4 STM -objektiivin myynti alkaa syyskuussa ja sen hinta on 599 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

• Canon
  • Lehdistösivut
  • Lehdistötiedotteet