Laadukas optiikka, Full-HD kuvanlaatu sekä edistyneet tallennusmuodot. Esittelyssä Canon LEGRIA HF G26 -videokamera.

Canon esittelee tänään 20x optisella zoom-objektiivilla varustetun, pienikokoisen ja tehokkaan Full HD -videokameran, jossa on erinomainen kuvanlaatu ja helppo työnkulku. Kooltaan pieni ja tehokas videokamerauutuus kulkee helposti mukana ja tarjoaa erinomaisen kuvanlaadun ja ammattitason suorituskyvyn Canonin DIGIC DV 4 -prosessorin ja HD CMOS Pro -kennon ansiosta. Kauniin selkeää ja luonnollista kuvaa tallentavassa uutuudessa on 20x optinen zoom ja valovoimainen objektiivi (f/1,8–2,8), CMOS Pro -kennon ansiosta sillä voi kuvata videota myös hyvin hämärässä. Canon LEGRIA HF G26 -videokamera tallentaa ammattitason videota sekä AVCHD- että MP4-muodossa. Vakiona videokamerassa on HDMI-liitäntä, kuuloke- ja mikrofoniliitäntä sekä minivarusteluisti.

LEGRIA HF G26 FSL 02.jpg
LEGRIA HF G26 FSL.jpg

LEGRIA HF G26

Lisätietoa videokamerauutuudesta https://www.canon.fi/video-cameras/legria-hf-g26/. Videokameran myynti alkaa huhtikuussa 2018 ja sen suositusvähittäishinta 1040 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Lue seuraavaksi

Canon uudistaa projektorimalliston innovatiivisilla ja laadukkailla asennusmalleilla

Canon esittelee tänään LCOS-projektoreiden huippumalliston, uudet kompaktisti muotoillut, entistä kirkkaammat ja WUXGA-resoluutiolla varustetut projektorit. Kaikissa uutuuksissa on sama objektiivijärjestelmä, ainoastaan valonlähde vaihtelee. Näissä asennettavissa projektoreissa yhdistyy Canonin optinen osaaminen, valoteho ja äänettömyys kompaktiin kokoon ja niissä oleva LCOS-paneeli tuottaa markkinoiden parhaan kuvanlaadun. Myös design on uusi ja objektiivijärjestelmä sijaitsee projektorin keskellä. Uusi mallisto tarjoaa huippulaatua kompakteihin tiloihin tai laajoihin auditorioihin.