Laadukas optiikka, Full-HD kuvanlaatu sekä edistyneet tallennusmuodot. Esittelyssä Canon LEGRIA HF G26 -videokamera.

Canon esittelee tänään 20x optisella zoom-objektiivilla varustetun, pienikokoisen ja tehokkaan Full HD -videokameran, jossa on erinomainen kuvanlaatu ja helppo työnkulku. Kooltaan pieni ja tehokas videokamerauutuus kulkee helposti mukana ja tarjoaa erinomaisen kuvanlaadun ja ammattitason suorituskyvyn Canonin DIGIC DV 4 -prosessorin ja HD CMOS Pro -kennon ansiosta. Kauniin selkeää ja luonnollista kuvaa tallentavassa uutuudessa on 20x optinen zoom ja valovoimainen objektiivi (f/1,8–2,8), CMOS Pro -kennon ansiosta sillä voi kuvata videota myös hyvin hämärässä. Canon LEGRIA HF G26 -videokamera tallentaa ammattitason videota sekä AVCHD- että MP4-muodossa. Vakiona videokamerassa on HDMI-liitäntä, kuuloke- ja mikrofoniliitäntä sekä minivarusteluisti.

LEGRIA HF G26 FSL 02.jpg
LEGRIA HF G26 FSL.jpg

LEGRIA HF G26

Lisätietoa videokamerauutuudesta https://www.canon.fi/video-cameras/legria-hf-g26/. Videokameran myynti alkaa huhtikuussa 2018 ja sen suositusvähittäishinta 1040 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Lue seuraavaksi

Kaksi Canonin järjestelmäkameraa, objektiivi ja salamalaite on palkittu EISA Awards -tunnustuksella!

Vuonna 1982 perustettu EISA, the European Imaging and Sound Association, edustaa 55 valokuvaus-, video-, kotiteatteri-, äänentoistolaite- ja mobiilialan erikoislehteä maailmanlaajuisesti 25 maasta. Kansainvälisesti tunnetut EISA-palkinnot juhlistavat kulutuselektroniikan huipputuotteita, joissa yhdistyvät teknologia, laatu sekä halutuimmat ominaisuudet luokassaan. Suomalainen Kamera-lehti edustaa Suomea EISA Photo Expert Group -palkintoraadissa.