Laadukas optiikka, Full-HD kuvanlaatu sekä edistyneet tallennusmuodot. Esittelyssä Canon LEGRIA HF G26 -videokamera.

Canon esittelee tänään 20x optisella zoom-objektiivilla varustetun, pienikokoisen ja tehokkaan Full HD -videokameran, jossa on erinomainen kuvanlaatu ja helppo työnkulku. Kooltaan pieni ja tehokas videokamerauutuus kulkee helposti mukana ja tarjoaa erinomaisen kuvanlaadun ja ammattitason suorituskyvyn Canonin DIGIC DV 4 -prosessorin ja HD CMOS Pro -kennon ansiosta. Kauniin selkeää ja luonnollista kuvaa tallentavassa uutuudessa on 20x optinen zoom ja valovoimainen objektiivi (f/1,8–2,8), CMOS Pro -kennon ansiosta sillä voi kuvata videota myös hyvin hämärässä. Canon LEGRIA HF G26 -videokamera tallentaa ammattitason videota sekä AVCHD- että MP4-muodossa. Vakiona videokamerassa on HDMI-liitäntä, kuuloke- ja mikrofoniliitäntä sekä minivarusteluisti.

LEGRIA HF G26 FSL 02.jpg
LEGRIA HF G26 FSL.jpg

LEGRIA HF G26

Lisätietoa videokamerauutuudesta https://www.canon.fi/video-cameras/legria-hf-g26/. Videokameran myynti alkaa huhtikuussa 2018 ja sen suositusvähittäishinta 1040 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Lue seuraavaksi

Esittelyssä A3-koon monitoimilaite, Canon PIXMA TS9550

Uusi A3-koon kompakti ja monipuolisilla liitännöillä varustettu mustesuihkutekniikan monitoimilaite hoitaa tulostuksen, skannauksen ja kopioinnin. Älykkäällä pilvitulostuksella ja kattavilla liitännöillä varustettu Canon PIXMA TS9550 -monitoimitulostin takaa ammattitason tarkkuuden. Kun ominaisuuksista löytyvät lisäksi 20 arkin syöttölaite ja vihkosidonta, tuloksena on todellinen toimiston työjuhta.