Canonin kuluttajaliiketoiminnan pohjoismaisen yksikön johtoon on nimitetty Christer Byfors

Canonin uusi "Live for the Story" -viestintäkonsepti sekä uudet digitaaliset palvelut ovat esimerkkejä kuvaamisen uudesta ekosysteemistä. Canonin pohjoismaisten kuluttajamarkkinoiden uusi johtaja ruotsalainen Christer Byfors on valmis johtamaan tätä työtä.

Byfors_248.jpg

Christerillä on vankka kokemus kulutuselektroniikasta, esim. Philipsin ja Gibson Innovationin johtajana. Yhden asian, jonka Christer on oppinut omien työvuosiensa aikana on, että elektroniset tuotteet ovat yleensä paljon enemmän kuin mitä teknisissä spekseissä luvataan.

- ”Olen työskennellyt monen vahvan tuotemerkin kanssa ja brändit ovat intohimoni. Siksi on niin mielenkiintoista työskennellä Canonilla, jolla on vahva brändi. Perinteikäs yritys, joka uskaltaa haastaa itsensä tulevaisuuteen”, sanoo Christer ja jatkaa ”maailma muuttuu kovaa vauhtia ja haluamme elää asiakkaidemme iholla – itse kuvaushetkestä, kuvan tallennukseen, jakamiseen ja tulostukseen. Canon on tunnettu kameroistaan, mutta uudet digitaaliset palvelut, kuvien tulostaminen ja valokuvakirjat ovat entistä tärkeämmässä roolissa osana kuvan elinkaarta. Tuotteemme ja palvelumme tarjoavat asiakkaillemme mahdollisuuden kertoa tarinoitaan kuvillaan.”

Liiketoimintayksikön johtajana Christer Byfors vastaa Pohjoismaiden ja Baltian kuluttajamarkkinoista. Näille markkinoille hän toivoo voivansa tarjota uusia näkemyksiä ja haastetta asiakkaillemme muuttuvassa toimintaympäristössä.

- ”Itselle tärkeä kuva palauttaa mieleen kuvaustilanteen ja siihen liittyvät tunteet. Kuvat kertovat minun tarinaani ja haluankin katsella kuviani yhä uudestaan ja uudestaan” päättää Christer.

Lisätietoja: Business Director Canon Nordic, Christer Byfors, christer.byfors@canon.se, p. +46 (0) 739-78 85 34