Canonin uusi imageRUNNER-monitoimilaite tehostaa pienyritysten dokumenttiprosesseja

Canon on tuonut markkinoille uuden palkitulle teknologia-alustalle perustuvan imageRUNNER C3025i -monitoimilaitteen, joka auttaa hallitsemaan dokumenttiprosessien työnkulkuja kokonaisvaltaisesti. Pienten toimistojen tarpeisiin suunniteltu laite lisää tehokkuutta ja tuottavuutta tulostusprosessin jokaisessa työvaiheessa.

imageRUNNER C3025i Main Unit Cassette Feeding Unit Inner Finisher FSL.jpg

imageRUNNER C3025i

Heti käyttövalmiissa laitteessa on kookas, helppokäyttöinen kosketusnäyttö. Kompaktista laitteesta löytyy useita toimintoja, jotka takaavat korkealaatuisen tulostusjäljen: yksi- ja moniväritulostus 25 sivun minuuttivauhdilla, laadukas V2-kuvantamistekniikka sekä lisävarusteena sisäänrakennettu viimeistelijä. Kaksipuolisten dokumenttien syöttöalustan ansiosta laite sopii hyvin ympäristöihin, joissa skannataan runsaasti.

ImageRUNNER C3025i -monitoimilaitetta voi käyttää sujuvasti myös mobiililaitteilla ja tiedonsiirto toimii turvallisesti langattomallakin verkkoyhteydellä. Tiedostoja voi siirtää jopa suoraan monitoimilaitteen ja mobiililaitteiden välillä vaarantamatta yrityksen tietoverkkoa. Skannatut dokumentit voi jakaa suoraan sähköpostin liitteinä tai tallentaa tiettyyn verkkokansioon. Turvatulostustoiminnon, IPSec-suojausprotokollan ja PDF-tiedostojen salauksen ansiosta laite vastaa nykypäivän korkeisiin tietoturvavaatimuksiin.

imageRUNNER C3025i

• tulostus, kopiointi, skannaus, lähetys, lisätoimintona faksi
  • värillinen ja yksivärinen A3-tulostus, 25 sivua minuutissa
  • mobiilitulostus ja -skannaus