Uudet i-SENSYS-monitoimilaitteet tuovat nopeutta ja tuottavuutta pieneen ja keskisuuren toimistoon

Canon tuo markkinoille kaksi uutta A4-koon i-SENSYS-laitesarjaa kasvavien yritysten tulostustarpeisiin ja asiakirjojen tuotantoon. Pienikokoiset ja helppokäyttöiset uutuudet tarjoavat tulostuksen, kopioinnin ja väriskannauksen lisäksi nopeutta ja tuottavuutta pieneen ja keskisuureen toimistoon.

MF418x_FSL.jpg

Etusijalla liiketoiminnan tuottavuus
Uudet i-SENSYS MF510- ja i-SENSYS MF410 -laitteet soveltuvat erinomaisesti mustavalkotulostukseen työryhmille, sillä niiden nopeus ja automaattinen kaksipuolisten syöttölaite vastaavat käyttäjien odotuksiin. Tuottavuuden optimoimiseksi niissä on myös etähallintamahdollisuus ongelmien ratkaisuun. Skannaus sähköpostiin ja skannaus kansioon helpottavat työnkulun digitalisointia, myös skannaus suoraan suosittuihin pilvisovelluksiin tai mobiililaitteisiin onnistuu maksuttomien tietokone- ja mobiilisovellusten avulla. Canon-kasettiteknologian värikasetit vähentävät huoltotarvetta ja varmistavat luotettavan toiminnan ja tasaisen laadun.

Monipuoliset liitännät parantavat toimiston tehokkuutta
Yhteensopivuus Canonin uniFLOW-alustan kanssa mahdollistaa Canonin tulostuksenhallinnan hyödyntämisen. i-SENSYS MF510- ja i-SENSYS MF410 -laitteet tukevat alalla yleisesti käytettyjä PCL5c/6- ja Adobe PostScript -tulostuskieliä, joten laitteet on helppo integroida IT-verkkoihin. Canonin uuden NFC Touch & Print -ominaisuuden ansiosta yhteensopivilla älypuhelimilla ja tableteilla voidaan muodostaa yhteys laitteeseen ja tulostaa nopeasti ja tarkasti käyttämällä Canon PRINT Business -mobiilisovellusta.

Molemmilla laitteilla voidaan siirtää skannattua dataa pilvipalveluihin, kuten Dropbox™- ja Google Drive™ -palveluihin käyttämällä maksuttomia sovelluksia. Uudet laitteet ovat Google Cloud Print -yhteensopivia, ja niissä on Apple AirPrint - ja Mopria-tuki. Käyttäjät voivat hallita, tulostaa ja skannata asiakirjoja tehokkaasti monilla mobiililaitteilla myös toimiston ulkopuolella.

Kestävän kehityksen tuki
Osana Canonin palkittua värikasettien kierrätysohjelmaa i-SENSYS MF510- ja i-SENSYS MF410 -laitteiden tyhjät Canon-värikasetit voi kierrättää maksutta ja ympäristöystävällisesti. Tutustu ohjelmaan täällä. i-SENSYS MF510- ja i-SENSYS MF410 -mallistojen myynti alkaa Suomessa kesäkuussa 2016.

Lisätietoja:
Canon Oy, Product Business Developer Harri Siikala, harri.siikala@canon.fi, p. +358 10 544 4832

i-SENSYS MF510:n tärkeimmät ominaisuudet:

• Tulostus, kopiointi, skannaus
  • Faksaus (vain MF515x)
  • Automaattinen kaksipuolinen tulostus
  • 8,9 cm:n (3,5 tuuman) värikosketusnäyttö
  • 40 sivua/min
  • Sähköinen huoltopalvelu
  • WiFi
  • AirPrint ja Mopria
  • Google Cloud Print -tuki
  • uniFLOW-yhteensopivuus
  • PCL5c/6- ja Adobe PostScript -tulostuskielten tuki

i-SENSYS MF410:n tärkeimmät ominaisuudet:

• Tulostus, kopiointi, skannaus
  • Faksaus (vain MF416dw ja MF419x)
  • Automaattinen kaksipuolinen tulostus
  • 8,9 cm:n (3,5 tuuman) värikosketusnäyttö
  • 33 sivua/min
  • Sähköinen huoltopalvelu
  • NFC Touch & Print (vain MF416dw)
  • AirPrint ja Mopria
  • Google Cloud Print -tuki
  • uniFLOW-yhteensopivuus (vain MF418x ja MF419x)
  • PCL5c/6- ja Adobe PostScript -tulostuskielten tuki
Lue seuraavaksi

Canon esittelee New Cosmos of Photography 2017 -kilpailun voittajat!

New Cosmos of Photography -kilpailu on avoin sekä ammattilaisille että valokuvauksen harrastajille, kilpailun voittoon porhalsi tänä vuonna eurooppalainen kaksikko Trond Ansten ja Benjamin Breitkopf.