Mobiilisovellus helpottaa kuvien hallintaa Canon Connect Station CS100 -sisältökeskuksessa

Canon julkaisee Connect Station CS100 -sisältökeskukselle iOS- ja Android-pohjaisen mobiilisovelluksen, joka tulee saataville maaliskuun lopulla. Sovelluksen avulla kuvia voidaan siirtää älypuhelimeen ja tablettiin ja ladata niistä. Kuvia voidaan myös selata ja valita katseltavaksi televisiosta. Valokuva-albumit voi nimetä uudelleen ja lisätä niihin kommentteja¹.

Connect Station CS100.jpg

Toukokuun lopulla Connect Station CS100 -sisältökeskukselle julkaistaan myös automaattinen laiteohjelmistopäivitys, joka parantaa hallintaa ja helpottaa kuvakirjaston käyttöä. Päivityksen jälkeen sisältökeskuksen kielivalikoimaan sisältyvät myös suomi ja ruotsi.

Firmware 2.0 -päivityksen myötä Connect Station CS100 sisältää seuraavat uudet toiminnot:

• Erien nopea siirto – kuvaeriä voidaan tuoda tietokoneelta Connect Station CS100 -keskukseen helppokäyttöisellä drag and drop -liittymällä
  • Helppo kuvien vienti – kuvia voidaan siirtää Connect Station CS100 -keskuksesta monenlaisiin laitteisiin
  • Uudet Connect Station -sovellusominaisuudet – laiteohjelma lisää myös syötteen kaikista Connect Station CS100 -keskukseen tallennetuista kuvista, jotta niitä voidaan katsella myös älypuhelimella ja tabletilla. Lisäksi voidaan tehdä hakuja päivämäärän ja albumin nimen perusteella.
  • 13 uuden kielen tuki – hollanti, tanska, ruotsi, norja, suomi, puola, unkari, ukraina, turkki, malaiji, thai, vietnam ja indonesia

Connect Station CS100 on ainutlaatuinen keskitetty valokuvien ja videoiden sisältökeskus. Siihen voidaan tuoda kuvia NFC-toiminnolla, uudella mobiilisovelluksella, USB-tikulla sekä SD- ja CF-muistikorteilla. Sisältökeskukseen tallennettuja kuvia ja videoita voi katsella televisiosta tai langattomasti älypuhelimella, tabletilla tai tietokoneella. Lisäksi kuvia voidaan jakaa verkossa muiden katsottavaksi.

¹ Kotiverkkoon liitettynä

CS100 -kuvia

Lue seuraavaksi

Canon Oy ja Talent Base Oy yhteistyöhön digimuutoksen tuloksellisen ja nopean toteuttamisen mahdollistamiseksi

Canon ja Talent Base aloittavat yhteistyön tiedonhallinnan strategian, prosessien ja ratkaisujen suunnittelussa asiakkaille. Tavoitteena on yhdistää molempien yritysten vahvuudet asiakkaiden kilpailukyvyn parantamiseksi ja toimittaa entistä suorituskykyisempiä liiketoimintatiedon hallinnan ja hyödyntämisen palveluita.