yes consumer

Canonin tulostimille vahva tunnustus vuoden 2016 Buyers Labin palkinnassa

Riippumaton Buyers Lab (BLI) –tutkimusyhtiö on palkinnut Canonin merkittävällä 2016 A3 MFP Line of the Year –tunnustuksella! Perusteena on Canonin markkinoiden vahvin ja laajin monitoimilaitemallisto. Palkintojenjakoa edeltävät kahden kuukauden mittaiset erittäin tiukat testit. BLI:n mukaan Canonin vahvuuksina ovat laatu, innovatiivisuus, tuotekehitys ja asiakkaiden kuunteleminen. Canonin monitoimilaitteet palkittiin myös seitsemässä muussa kategoriassa.

BLI:n tunnustuksella palkitut Canon-ratkaisut:

A3 MFP LOY_SEAL_2016.jpg

Erinomainen Energiatehokkuus

• imageRUNNER C1225iF
  • imageRUNNER C1335iF/C1335iFC
  • imageRUNNER ADVANCE C250i

Erinomainen värimonitoimilaite pienilleliiketoimintayksiköille

• imageRUNNER ADVANCE C250i

Erinomainen väritulostin keskisuurille työryhmille

• imageRUNNER ADVANCE C350P

Korkealuokkainen värimonitoimilaite (21-30 sivua minuutissa)

• imageRUNNER ADVANCE C3325i

Korkealuokkainen värimonitoimilaite (20 sivua minuutissa)

• imageRUNNER ADVANCE C3320 Series
Lue seuraavaksi

Konsta Linkolan Avanto-valokuvanäyttely esillä 14.9.-7.1. Bang Bang Galleryssa

Canon Nordic Photographers -ohjelmaan kuuluvan suomalaisen luontokuvaajan ja Instagram-vaikuttajan Konsta Linkolan valokuvanäyttelyn avajaiset pidettiin eilen Aalto-yliopiston Bang Bang Galleryssa Helsingin Töölössä. Linkola kertoo näyttelykuvillaan ihmiskehon ja jääkylmän veden kohtaamisen. Näyttelyn kuvat on tulostettu Canon imagePROGRAF PRO-4000S -suurkuvatulostimella 260 grammaiselle Photo Paper Pro Luster -tulostusmateriaalille. Näyttely on Konstan ensimmäinen yksilönäyttely ja yksi hänen pitkäaikaisista unelmistaan.