Jaakkoo-Taara investoi digitaaliseen vedostulostimeen

Perinteinen turkulainen pakkausalan yritys Jaakkoo-Taara tarjoaa pääasiassa pakkaamiseen liittyviä tuotteita ja palveluita lääke- ja elintarviketeollisuudelle sekä Suomessa että lähialueilla. Sujuva tuotanto, virheettömät tuotteet ja asiakkaiden luottamus Jaakkoo-Taaran laatuun ovat toiminnan kulmakiviä. Jaakko-Taara auttaa asiakkaitaan oikean formaatin, personoinnin, turvapainatusten, erikoistekniikoiden ja kartongin sekä paperin valinnoissa.

Jaakkoo-Taara_1.jpg

Operaattorit Jari Kontulainen (vas.) ja Jesse Salminen ovat tyytyväisiä
koneen tulostuslaatuun ja nopeuteen.

Jaakkoo-Taara on viime vuoden lopulla investoinut uuteen digipainoon, joka yhdessä samaan aikaan tehdyn fogra-sertifioinnin kanssa, parantaa pakkaustuotannon laatua ja asiakastyytyväisyyttä. ”Uudella vedostulostimella päästään entistä parempaan värinhallintaan ja sävymaailmaan, joten vedosten vastaavuus todellisen tuotantomateriaalin kanssa saadaan laadukkaalle tasolle. Samalla pystymme tarjoamaan laajemmin eri materiaaleja asiakkaillemme”, kertoo Jaakkoo-Taaran toimitusjohtaja Thomas Brusila

Digipainon toimitti Jaakkoo-Taaralle Canon Oy. Laitteen hinta-laatusuhde ja toimittajan asiantuntijuus värienhallinnasta käänsivät päätöksen Canon-ratkaisuun. ”Teknologia itsessään ei tokikaan riittänyt investointipäätökseksi, vaan asiakkaiden laatuvaatimukset ja lähitulevaisuuden kysyntä visuaalisuudelle olivat tämän investoinnin taustalla”, jatkaa Thomas Brusila.

Lisätietoja: Jaakkoo-Taara, Thomas Brusila, etunimi.sukunimi@jt.fi, p. 0407531781

Jaakkoo-Taara on vuonna 1935 perustettu monipuolinen graafisen alan yritys, joka työllistää 110 henkilöä. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 16 miljoonaa euroa. Jaakkoo-Taaran tavoitteena on olla painopalvelun ja tekniikan edelläkävijä Suomessa.

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.