Hero
alt text goes here

3 VUODEN TAKUU*

Toimintavarmuutta kolmen vuoden takuukampanjasta

*Koskee alla mainittuja valikoituja tuotteita.

*Voimassa olevat ehdot

Rekisteröidy ja hyödynnä 3 vuoden takuu

Kun ostat jonkin valikoiduista MAXIFY-, i-SENSYS-, imageRUNNER- tai imageFORMULA-tulostimista tai -skannereista, saat enemmän turvaa 3 vuoden takuukampanjan ansiosta.

LÄHETÄ HAKEMUS

*Voimassa olevat ehdot

Kampanjatuotteet

Kun ostat jonkin valikoiduista MAXIFY-, i-SENSYS-, imageRUNNER- tai imageFORMULA-tulostimista tai -skannereista, saat enemmän turvaa 3 vuoden takuukampanjan ansiosta.

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

imageRUNNER

Kysymykset ja vastaukset

Mistä tiedän, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?

Kun olet rekisteröitynyt verkossa Canonin takuukampanjaan, saat sähköpostiin vahvistusviestin. Vahvistus sisältää viitenumerosi ja henkilökohtaiset kirjautumistunnukset verkkosivustoon, jossa voit tarkistaa takuuhakemuksesi tilan. Jos olet rekisteröinyt virheellisiä tietoja, näet sen kyseisellä sivustolla. Lisäksi saat sähköpostiviestin, jossa sinua pyydetään lähettämään puuttuvat tiedot. Nopein tapa toimittaa puuttuvia tietoja meille on kirjautua kyseiselle sivustolle ja päivittää tiedot.

Mitä tiedostomuotoja voin käyttää siirtäessäni asiakirjoja osana rekisteröintiä ja onko tiedostojen koolle rajoituksia?

Huomaa! Tiedoston enimmäiskoko on 4 Mt. Voit siirtää ainoastaan JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja.

Mitkä ostot/tuotteet eivät kuulu kampanjan piiriin?

Poikkeukset on eritelty käyttöehdoissa. Yhteenveto poikkeuksista
1. Muut kuin kampanjatuotteet. TÄÄLLÄ on luettelo kaikista kampanjatuotteista.
2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-alueen ulkopuolella.
3. Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai ”harmaat” tuotteet).

Mitä hakemuslomakkeessa tarkoitetaan maksutavalla?

Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen ostaessasi sen.

Missä on tuotteen sarjanumero?

Klikkaamalla TÄTÄ "Mistä löydän sarjanumeron?" -linkkiä saat ohjeet, joiden avulla löydät tuotteesi sarjanumeron. Huomaa, että sarjanumero EI OLE sama kuin EAN-viivakoodi. Alla olevassa kuvassa on EAN-viivakoodi, joka sijaitsee yleensä tuotepakkauksen sivussa. Se EI OLE tuotteen sarjanumero, joka on ilmoitettava hakemuksen hyväksymistä varten. Sarjanumero sijaitsee itse tuotteen rungossa. Sarjanumeron etsimisessä voit käyttää apuna opastamme TÄÄLTÄ.

Miksi en pysty kirjautumaan sivustolle seurantakoodillani?

Kun kirjaudut sisään, huomaa, että kirjainkoko on merkitsevä. Varmista siis, että kirjoitat koodin täysin oikein (isot/pienet kirjaimet).

Koskien seuraavia ongelmia yritettäessä rekisteröintiä verkossa:
– Olen yrittänyt rekisteröityä jo jonkin aikaa, mutta se ei onnistu.
– Saan jatkuvasti ilmoituksen oikeuksien puuttumisesta.
– Olen yrittänyt lähettää lomakkeen uudelleen, mutta se ei ole onnistunut.
USEIMMISSA tapauksissa ongelma johtuu laitteesta, jolla yrität avata verkkosivuston, eli matka-/älypuhelimesta, Apple Mac -tietokoneesta tai jostain muusta laitteesta. Kyseessä ei ole verkkosivustolla oleva vika. Näissä tapauksissa pyydä ohjeita käyttämäsi tuotteen valmistajalta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi yllä olevista usein kysytyistä kysymyksistä, lähetä meille sähköpostiviesti alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos kysymyksesi on kiireellinen, soita numeroon +358 (0)20 366 466 tai siirry Canonin tukisivustoon.

Entä jos takuuhakemuksen rekisteröiminen verkossa ei onnistu?

Jos verkkorekisteröityminen ei onnistu tai verkkolomake ei toimi, ota yhteyttä Canonin asiakastukeen ja tilaa paperiversio rekisteröintilomakkeesta soittamalla numeroon: +358 (0)20 366 466).

Mitä takuupalveluiden eri tasot ovat?

Return-to-base:
Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, tuote tulee toimittaa valtuutettuun Canon-huoltoliikkeeseen, jossa Canonin valtuuttama huoltohenkilöstö korjaa sen ilmaiseksi. Tuote palautetaan asiakkaalle, kun se on korjattu.


Onsite:
Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, antamamme takuu toteutuu jollakin seuraavista tavoista:

  • Korjaus asiakkaan tiloissa (huoltoteknikko)
  • Vaihto asiakkaan tiloissa (lähettipalvelu)

Jos haluat lisätietoa takuupalveluistamme ja jos haluat lukea täydelliset takuuehdot, napsauta tätä.

Miten teen kampanjaan liittyvän takuuhakemuksen?

Jos tarvitset takuuhakemuksesi vahvistamisen jälkeen kampanjaan liittyvää laajennettua ja/tai päivitettyä takuuta, ota yhteyttä paikalliseen Canon-käyttötukipalveluun. Ole valmiina


a. ilmoittamaan laitteen/tulostimen täydellinen mallinimi ja sarjanumero*
b. vahvistamaan tietokoneesi käyttöjärjestelmä (jos aiheellista)
c. vahvistamaan yhteystietosi, laitteen/tulostimen käyttöpaikan osoite ja sähköpostiosoitteesi
d. toimittamaan tuotteen ostokuitti sekä tosite aktivoidusta kampanjatakuusta, esimerkiksi kopio sähköpostivahvistuksesta, jonka sait rekisteröityäsi takuun verkossa
e. kuvaamaan ongelma selkeästi ja suorita pyydettäessä vianmääritystoiminnot
f. noudattamaan tukipalvelun antamia tukiohjeita mahdollistaaksesi takuupalvelun saamisen.

* Jos tarvitset apua sarjanumeron etsimiseen, klikkaa tätä.


Rekisteröidy ja hyödynnä 3 vuoden takuu

Kun ostat jonkin valikoiduista MAXIFY-, i-SENSYS-, imageRUNNER- tai imageFORMULA-tulostimista tai -skannereista, saat enemmän turvaa 3 vuoden takuukampanjan ansiosta.

LÄHETÄ HAKEMUS

*Voimassa olevat ehdot

  • Canon
  • Office Printers Scanners Promotion