Toimintavarmuutta kolmen vuoden takuukampanjasta

Kun ostat jonkin valikoiduista MAXIFY-, i-SENSYS-, imageRUNNER- tai imageFORMULA-tulostimistamme tai -skannereistamme 1.3.2016–31.12.2017, saat enemmän turvaa 3 vuoden takuukampanjamme ansiosta.

Tee takuuhakemus nyt >

Kampanjatuotteet

Usein kysytyt kysymykset

Miten voin tietää, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?

Kun olet onnistuneesti rekisteröitynyt verkossa Canonin takuukampanjaan, saat sähköpostiin vahvistusviestin. Vahvistus sisältää viitenumerosi ja henkilökohtaiset kirjautumistunnukset verkkosivustoon, jossa voit tarkistaa takuuhakemuksesi tilan. Jos olet rekisteröinyt virheellisiä tietoja, näet sen kyseisellä sivustolla. Lisäksi saat sähköpostiviestin, jossa sinulle kerrotaan vielä tarvittavista tiedoista. Nopein tapa toimittaa puuttuvia tietoja meille on kirjautua kyseiselle sivustolle ja päivittää tiedot.

Mitä tiedostomuotoja voin käyttää siirtäessäni asiakirjoja osana rekisteröintiä ja onko tiedostojen koolle rajoituksia?

Huomaa! Tiedoston enimmäiskoko on 4 Mt. Voit siirtää ainoastaan JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja.

Olen tilannut Canon-tuotteen kampanjan ilmoitettuna voimassaoloaikana, mutta en voi noutaa tuotetta jälleenmyyjältä / saada tuotetta minulle toimitettuna ennen kuin kampanjan voimassaolo on päättynyt. Voinko kuitenkin hakea tuotteelle kampanjatakuuta?

Säilytä tilausvahvistus (jonka päivämäärä on kampanja-aikana) ja lähetä se yhdessä laskusi kanssa, kun täytät hakemuksen. Viimeisen sallitun ostopäivämäärän jälkeen on yhden kuukauden jatkoaika, joten voit toimittaa asiakirjasi.

En tiennyt tästä kampanjasta ja ostin tuotteen pari viikkoa ennen kampanja-aikaa / sen jälkeen. Voiko Canon poikkeuksellisesti myöntää ostamalleni tuotteelle saman kampanjaedun?

Ikävää, että kävi näin. Valitettavasti voit osallistua kampanjaan vain, jos tuotteesi on ostettu käyttöehdoissa määritetyn ajanjakson sisällä.

Mitkä tapahtumat/tuotteet eivät kuulu kampanjan piiriin?

Poikkeukset on eritelty käyttöehdoissa. Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
1. Kampanjaan kuulumattomat tuotteet: katso TÄÄLTÄ kampanjatuotteiden täydellinen luettelo.
2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-ajan tai kampanjaan kuuluvan alueen ulkopuolella.
3. Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai ”harmaat” tuotteet).

Mitä verkkohakemuslomakkeessa tarkoitetaan maksutavalla?

Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen hankkiessasi sen.

Missä on tuotteen sarjanumero?

NAPSAUTTAMALLA TÄSTÄ LINKKIÄ Mistä löydän sarjanumeron? saat ohjeet, joiden avulla löydät oman tuotteesi sarjanumeron. Huomaa, että sarjanumero EI OLE sama kuin EAN-koodi/viivakoodi. Alla olevassa kuvassa on EAN-koodi/viivakoodi, joka sijaitsee yleensä tuoterasian sivussa. Se EI OLE tuotteen sarjanumero, joka sinun on ilmoitettava hakemuksen hyväksymistä varten. Sarjanumero sijaitsee itse tuotteen rungossa. Sarjanumeron etsimisessä voit käyttää apuna opastamme.

Miksi en voi kirjautua sivustolle käyttämällä seurantakoodiani?

Kun kirjaudut sisään, huomaa, että kirjainkoko on merkitsevä. Varmista siis, että kirjoitat koodin täysin oikein (isot/pienet kirjaimet).

Koskien seuraavia ongelmia yritettäessä rekisteröintiä verkossa:
– Olen yrittänyt rekisteröityä jo jonkin aikaa, mutta se ei onnistu.
– Saan jatkuvasti ilmoituksen oikeuksien puuttumisesta.
– Olen yrittänyt lähettää lomakkeen uudelleen, mutta se ei ole onnistunut.
USEIMMISSA tapauksissa ongelma johtuu laitteesta, jolla yrität avata verkkosivuston, eli matka-/älypuhelimesta, Apple Mac -tietokoneesta tai jostain muusta laitteesta. Kyseessä ei ole verkkosivustolla oleva vika. Pyydä näissä tapauksissa ohjeita käyttämäsi tuotteen valmistajalta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi yllä olevista usein kysytyistä kysymyksistä, lähetä meille sähköpostiviesti alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos kysymyksesi on kiireellinen, soita numeroon +358 (0)20 366 466 tai siirry Canonin tukisivustoon.

Entä jos takuuhakemuksen rekisteröiminen verkossa ei onnistu?

Jos verkkorekisteröityminen ei onnistu tai verkkolomake ei toimi, ota yhteyttä Canonin asiakastukeen ja tilaa paperiversio rekisteröintilomakkeesta soittamalla seuraavaan numeroon: +358 (0)20 366 466.

Mitkä jälleenmyyjät osallistuvat tähän kampanjaan? Mistä voin ostaa kampanjatuotteita?

Tarkista paikallisen myymälän sijainti linkistä: http://www.canon.fi/where_to_buy/for_work/.

Mitä takuupalveluiden eri tasot ovat?

Return-to-base:
Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, tuote tulee toimittaa valtuutettuun Canon-huoltoliikkeeseen, jossa Canonin valtuuttama huoltohenkilöstö korjaa sen ilmaiseksi. Tuote palautetaan asiakkaalle, kun se on korjattu.


Palvelut asiakkaan tiloissa:
Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, antamamme takuu toteutuu jollakin seuraavista tavoista:

  • Korjaus asiakkaan tiloissa (huoltoteknikko)
  • Vaihto asiakkaan tiloissa (lähettipalvelu)

Jos haluat lisätietoa takuupalveluistamme ja jos haluat lukea täydelliset takuuehdot, napsauta tätä.

Miten teen kampanjaan liittyvän takuuhakemuksen?

Jos tarvitset takuuhakemuksesi vahvistamisen jälkeen kampanjaan liittyvää laajennettua ja/tai päivitettyä takuuta, ota yhteyttä paikalliseen Canon-käyttötukipalveluun. Ole valmiina


a.    ilmoittamaan laitteen/tulostimen täydellinen mallinimi ja sarjanumero*
b.    vahvistamaan tietokoneesi käyttöjärjestelmä (jos aiheellista)
c.    vahvistamaan yhteystietosi, laitteen/tulostimen käyttöpaikan osoite ja sähköpostiosoitteesi
d.    toimittamaan tuotteen ostokuitti sekä tosite aktivoidusta kampanjatakuusta, esimerkiksi kopio sähköpostivahvistuksesta, jonka sait rekisteröityäsi takuun verkossa
e.    kuvaamaan ongelma selkeästi ja suorita pyydettäessä vianmääritystoiminnot
f. noudattamaan tukipalvelun antamia tukiohjeita mahdollistaaksesi takuupalvelun saamisen.

* Jos tarvitset apua sarjanumeron etsimiseen, napsauta tätä.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion