RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

LUNASTA HYVITYS YHTEENSOPIVISTA OBJEKTIIVEISTA*

Osta jokin kampanjaan kuuluvista kameroista ja valitse objektiivi, jolla voit ikuistaa täydelliset hetket.

Rekisteröi kamera ja yhteensopiva objektiivi kampanja-aikana – voit saada jopa 1.000 € hyvityksen.

Seuraa hakemustasi

*Ehdot ovat voimassa

Noudata näitä helppoja ohjeita

step01 step01

Vaihe 1

Osta kampanjaan kuuluva kamera.

Step 02 Step 02

Vaihe 2

Osta kampanjaan kuuluva objektiivi kampanja-aikana (EF-objektiivit: 3 kuukautta, RF-objektiivit: 12 kuukautta).

Step 02 Step 02

Vaihe 3

Lähetä hakemus 30 päivän kuluessa ja liitä siihen ostotosite.

Step 04 Step 04

Vaihe 4

Saat hyvityksen 28 päivän kuluessa siitä, kun hakemuksesi on vahvistettu.

Valikoidut EOS-kamerat

Kampanjaan kuuluvat EF-objektiivit



Kampanja-aika 3 kuukautta

Kampanjaan kuuluvat RF-objektiivit



Lunastusaika 12 kuukautta

Kysymykset ja vastaukset

MAKSU:

K: Milloin käteishyvitys maksetaan?

Pyrimme tekemään pankkisiirron 28 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet hyväksyttävän hyvityshakemuksen ostotositteineen. Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat sähköpostitse vahvistuksen siitä, ettei lisäasiakirjoja tarvita, ja hakemuksesi käsitellään 28 päivän kuluessa. Huomaa, että voit tarkistaa hakemuksesi tilanteen koska tahansa täällä käyttämällä hakemusnumeroasi (joka on sen sähköpostiviestin oikeassa yläkulmassa, jonka vastaanotit kun lähetit hakemuksesi).

K: Miten voin tietää, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?

Vaihtoehtoja on kaksi: 
  1. Voit tarkistaa hakemuksesi tilanteen nopeasti koska tahansa täällä syöttämällä hakemusnumerosi (joka on sen sähköpostiviestin oikeassa yläkulmassa, jonka vastaanotit kun lähetit hakemuksesi).
  2. Jos tarvitset lisätietoja tai sinulla on ongelmia hakemuksen lähettämisessä, napsauta tästä ja kirjaudu sisään tunnistetiedoilla, jotka olemme lähettäneet sinulle hakemuksesi vastaanottamisen jälkeen. 

K: Miten maksu näkyy pankkitililläni?

Cashback-hyvitykset tehdään toimittajamme kautta. Maksuissa näkyy aina teksti "Canon". Tarkista tämä tieto pankkitililtäsi.

K: Miksi pankkini veloittaa minulta siirtomaksuja?

Siirrämme tilille täsmälleen ilmoitetun mukaisen summan paikallisessa valuutassa ja pyrimme mahdollisuuksien mukaan käyttämään paikallisia pankkeja edunsaajan maksujen välttämiseksi. Canon ei kuitenkaan ole vastuussa pankkisi mahdollisista lisämaksuista. Siinä tapauksessa sinun on otettava yhteyttä pankkiisi.

K: Mistä voi tietää, milloin maksu suoritetaan?

Kun hakemuksesi on hyväksytty, järjestämme Cashback-hyvityksen maksun ja saat sähköpostin, jossa ilmoitetaan summan olevan tililläsi. Voit tarkistaa hakemuksesi tilan nopeasti täällä syöttämällä hakemusnumerosi.

K: Maksoin tuotteen luottokortilla. Miksi maksua ei voida vain hyvittää suoraan samalle luottokortille?

Canonin käteishyvitysmaksuja voidaan tehdä ainoastaan pankkisiirtona pankistamme asiakkaan rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamalle pankkitilille.

K: Onko minun maksettava verot vai voinko saada ALV:n takaisin käteishyvityksenä?

Olet yksin vastuussa sellaisten verojen maksamisesta, jotka on lain mukaan maksettava. Canon ei voi antaa neuvoja verojen palautusmenettelyistä. Pyydä neuvoa alueesi veroviranomaisilta.


CASHBACK-HYVITYKSEN KÄSITTELY

K: Missä tiedostomuodoissa Cashback-hyvityshakemuksen ostotositteen voi lähettää ja onko tiedostojen kokoa rajoitettu?

Voit ladata vain JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja, joiden koko on enintään 4 Mt.
Lisätietoja saat ohjevideosta Uploading your documents (Asiakirjojen lataaminen), joka löytyy kampanjan rekisteröitymislomakkeen ohesta.
Huomaa, että hyvitystä ei voi hakea postitse. Kampanja on ainoastaan verkossa.

K: Mitä teen, jos alun perin ilmoittamani tilitiedot ovat muuttuneet rekisteröitymisen jälkeen ja haluan päivittää tiedot?

Voit päivittää pankkitietojasi milloin tahansa täällä, sähköpostitse saamillasi kirjautumistiedoilla.
Huomautus: jos maksun eräpäivä on lähellä, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse: cashback@claim-lookup.com tai puhelimitse: +358 20 366 466

K: Olen tilannut Canon-tuotteen kampanjan ilmoitettuna voimassaoloaikana, mutta en voi noutaa tuotetta jälleenmyyjältä / vastaanottaa toimitettua tuotetta ennen kuin kampanjan voimassaolo on päättynyt. Voinko kuitenkin tehdä hakemuksen?

Kyllä. Pidä (kampanjan voimassaoloaikana saamasi) tilausvahvistus tallessa ja lataa sekä se että saamasi lasku meille, kun täytät hakemuksen. Kampanjan viimeisen ostopäivän jälkeen on sinulla on vielä kuukausi aikaa toimittaa asiakirjoja.

K: En tiennyt tästä kampanjasta ja ostin tuotteen pari viikkoa ennen kampanja-aikaa / sen jälkeen. Voiko Canon tehdä poikkeuksen ja myöntää käteishyvityksen ostoksestani?

Valitettavasti voit osallistua kampanjaan vain, jos tuotteesi on ostettu käyttöehdoissa määritetyllä aikavälillä.

K: Mikä katsotaan hyväksyttäväksi ostotodisteeksi?

Myymälä: Canon edellyttää kopiota kuitista, josta käy selville ostopäivämäärä, tuotteen nimi ja jälleenmyyjä. Verkko: Canon edellyttää kopiota myyntikuitista (ei tilausvahvistuksesta tai lähetysilmoituksesta). Kuitissa tulee näkyä ostopäivämäärä, tuotteen nimi ja jälleenmyyjä.

K: Mitkä kauppatapahtumat/tuotteet eivät kuulu käteishyvityksen piiriin?

Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
1. Tuotteet, jotka eivät kuulu kampanjaan (katso täältä kampanjatuotteiden täydellinen luettelo)
2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-ajan tai kampanjaan kuuluvan alueen ulkopuolella.
3. Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai "harmaat" tuotteet eli aidot Canon-tuotteet, joita myydään varsinaisen markkina-alueen ulkopuolella alennettuun hintaan). Lisätietoja on täällä.
4. Tuotteet, jotka on ostettu EU:n ulkopuolella.
5. Tuotteet, jotka on ostettu Amazonin tai eBayn kolmannen osapuolen jälleenmyyjiltä.
Kaikki poikkeukset on eritelty käyttöehdoissa.

K: Mitä verkossa olevan hakemuslomakkeen kohta "maksutapa" tarkoittaa?

Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen hankkiessasi sen.

K: Missä tuotteen sarjanumero on?

Voit tarkastaa sarjanumeron sekä sen sijainnin tuotteessa napsauttamalla tätä linkkiä. Huomaa, että sarjanumero ei ole sama kuin EAN-koodi/viivakoodi. Sarjanumero on Canon-tuotteessa.


ONGELMIEN RATKAISU:

K: Miksi en pysty kirjautumaan sisään voidakseni seurata hakemukseni käsittelyä?

Syynä voi olla jokin seuraavista: 

  • Käytä sisäänkirjautumiseen tunnistetietoja, jotka lähetimme sinulle hakemuksesi vastaanottamisen jälkeen. Jos et saanut sähköpostiviestiä, tarkista roskapostikansiosi. 
  • Kirjautumistiedoissa kirjainkoko on merkityksellinen, joten muista kirjoittaa tiedot tarkalleen oikein (isot/pienet kirjaimet) 
  • Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen napsauttamalla tätä.

K: Mitkä jälleenmyyjät osallistuvat tähän kampanjaan? Mistä voin ostaa kameran?

Ostopaikat löydät verkkosivustostamme.