TULOSTUSYMPÄRISTÖN HALLINTAPALVELUT
Canonin lähestymistapa Tulostusympäristön hallintaan
Tutustumme aluksi organisaatiosi nykytilaan, tietoturvavaatimuksiin ja vastuullisuusstrategiaan. Pyrimme tunnistamaan dokumenttiprosessien ja tiedonhallinnan ongelmakohdat ja kehitystarpeet.
Tämän jälkeen saat tietää miten voimme tehostaa ja nopeuttaa organisaatiosi tulostus- ja skannaustyönkulkuja.
Määritysvaiheessa saatujen tietojen perusteella suunnittelemme ratkaisun, joka parantaa liiketoimintasi tehokkuutta ja edistää yrityksesi digitalisaatiota – sinä ja yrityksesi voitte keskittyä ydinliiketoimintaan.
Prosessin aikana suunnittelemme yhdessä organisaatiollesi soveltuvat tulostuskäytännöt, joita tukee edistyksellisiin, suojattuihin ja vastuullisiin pilvipalveluihin perustuva arkkitehtuuri.
Valvomme yrityksesi tarpeisiin rakennetun ratkaisun käyttöönottoa ja toteuttamista. Tarjoamme käyttöösi asiantuntevan projektinhallinnan osaamisemme.
Hyödynnämme muutostenhallinnan asiantuntemustamme ja autamme yritystäsi viestimään uudesta ratkaisusta, jotta käyttäjien perehdyttäminen sujuisi mahdollisimman sujuvasti.
Tulostusympäristön hallintapalvelujen ytimessä on laitekannan hallinta, jolla mitataan tulostus- ja skannausmääriä sovittujen KPI-lukujen mukaisesti. Ylläpito- ja tukipalvelulla varmistamme laitteiden korkean käyttöasteen ja sopimuksen mukaisen palvelutason. Tarjoamme lisäksi nopean, ISO-sertifioidun maanlaajuisen huoltopalvelun, asiakastuen, IT-tuen ja muita etä- ja lähipalveluja, jotka auttavat pitämään kaiken toiminnan sujuvana.
Käyttöönoton jälkeen hallinnoimme ratkaisua koko sopimusajan, jotta kaikki toimii odotetulla tavalla ja ratkaisu vastaa jatkossakin tarpeitasi.
Tulostusympäristön hallintapalveluun kuuluu säännöllinen asiakasraportointi, joka varmistaa ratkaisun kaikkien etujen hyödyntämisen, ja reagoinnin organisaatiosi muuttuviin tarpeisiin. Ajan kuluessa suorituskyvyn ja käytettävyyden odotukset voivat muuttua, kuten tietoturvan ja vastuullisuuden vaatimukset.
Asiakkuuden hallintamalli takaa sen, että voit seurata helposti milloin, miten ja kenen kanssa Tulostusympäristön palvelusopimustasi arvioidaan. Osana jatkuvaa kehittämistä tuomme mukaan uusia pitemmän aikavälin kehitysehdotuksia, kuten siirtymistä kokonaisvaltaiseen tiedon- ja dokumentinhallintaan, hybridityöskentelyn edistämistä, pilvipalvelujen hyödyntämistä ja huippuluokan mobiiliratkaisuja.
ASIAKASTARINA
PALVELUT
Luo optimoitu, turvallinen ja vastuullisesti toteutettu laiteympäristö Canonin Tulostusympäristön hallintapalveluratkaisun avulla. Valitse palvelut organisaatiosi tarpeisiin – pilvipalveluna, palvelinratkaisuna tai näiden hybridiympäristönä.
PALVELUT
Yhdistämällä Tulostuksenhallinnan ja Dokumentinhallinnan pilvipalveluratkaisut, voit hyödyntää saumattomasti toimivaa ekosysteemiä ja edistää digitalisaatiota.
RATKAISUT
Muuta liiketoimintamallejasi ja ota käyttöön älykkäät skannaustoiminnot, automatisoi dokumenttien työnkulut ja tiedonhallinnan rajapinnat. Suojaa tiedot ja pidä tieto liikkeellä turvallisesti organisaatiossasi.
Tutustu Canonin ratkaisuihin, jotka täydentävät tulostusympäristön hallintapalveluja
Canonin laajalla tulostinvalikoimalla kopiointi, skannaus ja faksaus on vaivatonta
Ensiluokkaisilla tulostimillamme tulostat laadukkaita asiakirjoja helposti
Parempi nopeus, tehokkuus ja laatu asiakirjaskannereillamme
Kuvan laadun uusi standardi vaikuttavilla offset-tason tuloksilla
Lue lisää Canonin ratkaisuista ja palveluista, jotka auttavat yritystäsi sopeutumaan työelämän uuteen normaaliin.