A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Professional Service Center

Järjestelmänsiirto tulossa

Pyrimme tarjoamaan parasta ja tehokkainta palvelua, kun tarvitset korjaus- ja huoltotukea. Siksi olemme käynnistäneet hiljattain ohjelman, jolla uudistamme ja otamme käyttöön uudet, luokkaansa parhaat järjestelmät Canonin huolto- / Factory Service Centre -keskuksissa.


Siirrymme parhaillaan tähän uuteen järjestelmään, ja sen vuoksi vastaaminen pyyntöihin saattaa kestää tavallista pidempään. Jos pyyntösi ei ole kiireellinen, suosittelemme, ettet lähetä tuotetta meille tämän siirtymäkauden aikana. 


Olemme sitoutuneet varmistamaan, että huolto- ja korjauspyynnöt toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Kiitos asiakkuudestasi ja kärsivällisyydestäsi tämän siirtymän aikana. 

Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta. Arvostamme ymmärrystäsi ja yhteistyötäsi tämän siirtymäjakson aikana. Pyrimme siihen, että prosessi etenee mahdollisimman saumattomasti.

Jos tarvitset tukea nopeasti tai mietit jotakin yksittäistä tapausta, tukitiimimme on aina käytettävissä, joten ota meihin yhteyttä.

Miksi Canon Professional Service Center -palveluita kannattaa käyttää?

Canon Professional Service Center (PSC) -huoltokeskukset ovat Canonin omistamia. Uskomme vakaasti, että asiakkaamme ansaitsevat parasta mahdollista asiakaspalvelua ja tukea käyttäessään Canon-tuotteitaan.

Jokaisessa Canonin PSC-huoltokeskuksessa työskentelee huippukoulutettuja teknikoita, jotka käyttävät uusimpia työkaluja ja laitteita tehokkaassa ympäristössä. PSC-huoltokeskukset on suunniteltu tarjoamaan laaja valikoima palveluita, jotka tukevat Canonin tuotteiden huoltoa ja korjausta.

Huolto ja korjaus

Voit järjestää tuotteen korjauksen seuraavasti sen mukaan, oletko yritys- vai kuluttaja-asiakas:

Jos olet yritysasiakas:
  • Sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huolto- tai korjauspyynnön Canonille.
  • Voit rekisteröidä yritystilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo yritystili.
  • Kun olet kirjautunut yritystilillesi, voit tehdä huolto- tai korjauspyynnön.

Jos olet kuluttaja-asiakas:

Jos Canonin kaupallinen takuu on päättynyt tai jos vika ei kuulu takuun piiriin, Canonin huoltokeskukset tarjoavat tuotemallista riippuen erilaisia maksullisia korjausvaihtoehtoja, kuten kiinteähintainen korjaus, enimmäishinta tai kustannusarvio.

  • Kiinteähintainen korjaus Sinulle kerrotaan kiinteä hinta ennen kuin lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen. Tämä kiinteä hinta sisältää kaikkien tarvittavien varaosien kustannukset, työn osuuden ja palautuskulut.
  • Enimmäishinta: Voit määrittää korjauksen enimmäishinnan ennen kuin lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen, mutta tähän sovelletaan vähimmäisarvoa. Tämä toimii valtuutuksena, jonka perusteella voimme jatkaa korjausta, eikä tarjousta tehdä. Jos korjaus voidaan suorittaa määritettyä korjausrajoitusta alhaisemmalla hinnalla, sinulta veloitetaan vain pienempi summa. Enimmäishinnan määrittäminen voi lyhentää korjausaikaa, eikä korjauksesta peritä hylkäysmaksua (sovelletaan, jos pyydät kustannusarvion).
  • Kustannusarvio: Voit pyytää kustannusarvion, jossa tuotteen saavuttua Canonin huoltokeskukseen sille tehdään tekninen vianmääritys. Teemme sinulle tarjouksen, jossa kerrotaan tuotteen korjauksen arvioidut kustannukset. Voit joko hyväksyä tai hylätä tarjouksen ennen korjaustyön aloittamista. Jos hylkäät tarjouksen, tarkastuksen kustannusten kattamiseksi voidaan periä hylkäysmaksu.

Kaikkiin maksullisiin korjausvaihtoehtoihin sovelletaan huollon ja korjauksen käyttöehtoja.

Palveluvalikoima

Korjattavat ja huollettavat tuotteet

Canon Professional Service Center -huoltokeskukset korjaavat ja huoltavat monenlaisia Canon-tuotteita, kuten:

  • Kamerat ja objektiivit (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokamerat ja objektiivit (Cinema EOS, LEGRIA, XA-/XF-/ME-sarja)
  • Objektiivit TV-lähetyksiin
  • Näytöt ammattilaisille
  • Etäohjattava PTZ
  • Kiikarit
  • Projektorit
  • Muut tuotteet (Zoemini, laskimet, projektorit jne.)

Huomaa, että emme ehkä voi tarjota tiettyjä palveluita joillekin tuotteille, esimerkiksi jos niiden varaosia ei enää ole saatavilla.

Yhteystiedot

Käyntiosoite: Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal - Ohjeet

Tel: +358 20 366 466

Mail: psc.service@canon.se

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Aukioloajat


maanantaista torstaihin: 09.00 - 16.00
perjantai: 09.00 - 15.00

Huolto- ja korjausehdot

Ennen kuin lähetät tuotteesi Canon Professional Service Center -huoltokeskukseen, lue käyttöehdot.

Tarvitset ehkä myös