Huoltokäytäntö
Korjaushinnat, prosessi ja lomake. Ennen kuin lähetät tuotteen korjattavaksi, tutustu korjausprosessiimme.
Pyrimme tarjoamaan parasta ja tehokkainta palvelua, kun tarvitset korjaus- ja huoltotukea. Siksi olemme käynnistäneet hiljattain ohjelman, jolla uudistamme ja otamme käyttöön uudet, luokkaansa parhaat järjestelmät Canonin huolto- / Factory Service Centre -keskuksissa.
Siirrymme parhaillaan tähän uuteen järjestelmään, ja sen vuoksi vastaaminen pyyntöihin saattaa kestää tavallista pidempään. Jos pyyntösi ei ole kiireellinen, suosittelemme, ettet lähetä tuotetta meille tämän siirtymäkauden aikana.
Olemme sitoutuneet varmistamaan, että huolto- ja korjauspyynnöt toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Kiitos asiakkuudestasi ja kärsivällisyydestäsi tämän siirtymän aikana.
Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta. Arvostamme ymmärrystäsi ja yhteistyötäsi tämän siirtymäjakson aikana. Pyrimme siihen, että prosessi etenee mahdollisimman saumattomasti.
Jos tarvitset tukea nopeasti tai mietit jotakin yksittäistä tapausta, tukitiimimme on aina käytettävissä, joten ota meihin yhteyttä.
Canon Professional Service Center (PSC) -huoltokeskukset ovat Canonin omistamia. Uskomme vakaasti, että asiakkaamme ansaitsevat parasta mahdollista asiakaspalvelua ja tukea käyttäessään Canon-tuotteitaan.
Jokaisessa Canonin PSC-huoltokeskuksessa työskentelee huippukoulutettuja teknikoita, jotka käyttävät uusimpia työkaluja ja laitteita tehokkaassa ympäristössä. PSC-huoltokeskukset on suunniteltu tarjoamaan laaja valikoima palveluita, jotka tukevat Canonin tuotteiden huoltoa ja korjausta.
Voit järjestää tuotteen korjauksen seuraavasti sen mukaan, oletko yritys- vai kuluttaja-asiakas:
Jos olet kuluttaja-asiakas:
Jos Canonin kaupallinen takuu on päättynyt tai jos vika ei kuulu takuun piiriin, Canonin huoltokeskukset tarjoavat tuotemallista riippuen erilaisia maksullisia korjausvaihtoehtoja, kuten kiinteähintainen korjaus, enimmäishinta tai kustannusarvio.
Kaikkiin maksullisiin korjausvaihtoehtoihin sovelletaan huollon ja korjauksen käyttöehtoja.
Korjaushinnat, prosessi ja lomake. Ennen kuin lähetät tuotteen korjattavaksi, tutustu korjausprosessiimme.
Voit pitää laitteet täysin toimintakuntoisina huoltopalveluilla, jotka sisältävät puhdistuksen, tarkistuksen ja säädöt.
Voit kertoa entistä kiehtovampia tarinoita, kun parannat Canonin valikoitujen EOS-, Cinema EOS- ja XA/XF-kameroiden kuvaustehoa.
Jos sinulla on kiire, tarjoamme sinulle kennon puhdistuksen odottaessa ja nopeammat huoltoajat.
Lue lisää Canonin mustekasettien kierrätysohjelmasta, jonka ansiosta voit kierrättää tyhjät Canon-mustekasettisi maksutta helposti ja ympäristövastuullisesti.
Canon Professional Service Center -huoltokeskukset korjaavat ja huoltavat monenlaisia Canon-tuotteita, kuten:
Huomaa, että emme ehkä voi tarjota tiettyjä palveluita joillekin tuotteille, esimerkiksi jos niiden varaosia ei enää ole saatavilla.
Käyntiosoite: Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal - Ohjeet
Tel: +358 20 366 466
Mail: psc.service@canon.se
maanantaista torstaihin: | 09.00 - 16.00 |
perjantai: | 09.00 - 15.00 |
Ennen kuin lähetät tuotteesi Canon Professional Service Center -huoltokeskukseen, lue käyttöehdot.
Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse
Rekisteröi tuotteesi ja hallitse Canon ID -käyttäjätiliäsi
Etsi lähin Canon-huolto ja lue lisätietoja huoltokäytännöistämme.