Digital Mailroom is a faster, smarter way to handle mail.

Tiedon haltuunotto

Älykäs ja automaattinen tapa käsitellä kaikki yritykseen saapuvat asiakirjat.

Ilman oikeanlaista järjestelmää, saapuvien sähköisten ja paperisten asiakirjojen haltuunotto, lajittelu ja käsittely on aikaa vievää ja virhealtista. Asiakirjojen sisällön manuaalinen läpikäynti ja kierrättäminen monilla ihmisillä on aikaa vaativa ja usein turha työtehtävä.


Canon Tiedon haltuunotto –ratkaisun avulla vastaanotat saapuvat asiakirjat kaikista sähköisistä sekä paperisista kanavista yhteen koneoppimista hyödyntävään alustaan, joka tunnistaa, käsittelee, lajittelee, indeksoi ja jakelee asiakirjat automaattisesti eteenpäin oikeisiin järjestelmiin ja oikeille henkilöille.

Canonin monikanavaisen tiedon haltuunoton edut

Benefits Benefits

Säästä rahaa

Paranna tehokkuutta ja vähennä turhaa työtä.

Benefits Benefits

Monikanavaisuus

Vastaanota kaikki saapuva tieto yhteen, integroituvaan järjestelmään.

Benefits Benefits

Automaatio

Nykyaikainen järjestelmä hyödyntää tekoälyä asiakirjojen ulkoasun ja sisällön tunnistamisessa.

Benefits Benefits

Turvallinen ratkaisu

Kun kaikki tieto otetaan haltuun yhden kanavan kautta, on tietoturvaa helpompi hallita.

Tulevaisuuden ratkaisuja luomassa

Exploring the digital mailroom of tomorrow
Tämä ratkaisu on parantanut toimintamme tehokkuutta ja kykyämme vastata asiakkaiden tarpeisiin.

Alan Watson

Relationship Manager, Aegon UK

Haaste

Kansainvälinen henkivakuutusten, eläkkeiden ja varainhoidon palveluntarjoaja Aegon etsi nopeampaa tapaa käsitellä yrityksen ja kahden miljoonan isobritannialaisen asiakkaan välistä postia. Aegonin postijärjestelmä oli tehoton, kallis ja paljon työtä vaativa, mutta kaiken lisäksi se vaikutti negatiivisesti myös asiakaspalvelun laatuun.

Critical Document Governance ensures that critical documents are sent to the right place at the right time
Our Digital Mailroom solution streamlined and automated key workflows

Ratkaisu

Monivaiheista toimintamallia käyttäen autoimme Aegonia uudistamaan postinkäsittelynsä sähköisen postitusratkaisumme avulla. Tavoitteenamme oli sujuvoittaa ja automatisoida keskeisimmät työnkulut ja keskittää postin käsittely ja säilytys uuteen toimipaikan ulkopuoliseen toimipisteeseen.

Hyödyt

Tämä ratkaisu teki postin käsittelystä 50 % nopeampaa, puolitti työkustannukset ja auttoi säästämään 25 % kokonaiskustannuksissa vähentyneen tulostuksen ja säilytystarpeen ansiosta. Uusi järjestelmä lyhensi vastausaikoja ja lisäsi asiakastyytyväisyyttä. Lisäksi se antoi Aegonille täydellisen hallinnan järjestelmäänsä ja vähensi tietovuotojen riskiä.

Our Digital Mailroom new system gave Aegon full process control and reduced compliance risks.

Sähköinen postitus voi uudistaa liiketoimintasi. Tutustu tarkemmin.


OTA YHTEYTTÄ TIIMIIMME

Näin se toimii

Kehitä liiketoimintaasi sähköisen postituksen avulla

Aiheeseen liittyvät ratkaisut

Tietosuojakäytäntö

Keskustele asiantuntijan kanssa

Onko sinulla kysyttävää tai haluatko lisätietoja? Täytä alla oleva lomake. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

Etsitkö teknistä tukea?

  • Mahdollisimman pian
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +358

Anna haluamasi lisätiedot asiantuntijaamme varten

Kiitos

Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

[TIME]

Nähdään pian

Pahoittelut

Virhe