A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Factory Service Centre

Miksi Canon Factory Service Center -palveluita kannattaa käyttää?

Canon Factory Service Center (FSC) -huoltokeskukset ovat Canonin omistamia. Uskomme vakaasti, että asiakkaamme ansaitsevat parasta mahdollista asiakaspalvelua ja tukea käyttäessään Canon-tuotteitaan.

Jokaisessa Canonin FSC-huoltokeskuksessa työskentelee huippukoulutettuja teknikoita, jotka käyttävät uusimpia työkaluja ja laitteita tehokkaassa ympäristössä. FSC-huoltokeskukset on suunniteltu tarjoamaan laaja valikoima palveluita, jotka tukevat Canonin tuotteiden huoltoa ja korjausta.

Huolto ja korjaus

Voit järjestää tuotteen korjauksen seuraavasti sen mukaan, oletko yritys- vai kuluttaja-asiakas:

Jos olet yritysasiakas:
  • Sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huolto- tai korjauspyynnön Canonille.
  • Voit rekisteröidä yritystilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo yritystili.
  • Kun olet kirjautunut yritystilillesi, voit tehdä huolto- tai korjauspyynnön.

Jos olet kuluttaja-asiakas:

Jos Canonin kaupallinen takuu on päättynyt tai jos vika ei kuulu takuun piiriin, Canonin huoltokeskukset tarjoavat tuotemallista riippuen erilaisia maksullisia korjausvaihtoehtoja, kuten kiinteähintainen korjaus, enimmäishinta tai kustannusarvio.

  • Kiinteähintainen korjaus Sinulle kerrotaan kiinteä hinta ennen kuin lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen. Tämä kiinteä hinta sisältää kaikkien tarvittavien varaosien kustannukset, työn osuuden ja palautuskulut.
  • Enimmäishinta: Voit määrittää korjauksen enimmäishinnan ennen kuin lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen, mutta tähän sovelletaan vähimmäisarvoa. Tämä toimii valtuutuksena, jonka perusteella voimme jatkaa korjausta, eikä tarjousta tehdä. Jos korjaus voidaan suorittaa määritettyä korjausrajoitusta alhaisemmalla hinnalla, sinulta veloitetaan vain pienempi summa. Enimmäishinnan määrittäminen voi lyhentää korjausaikaa, eikä korjauksesta peritä hylkäysmaksua (sovelletaan, jos pyydät kustannusarvion).
  • Kustannusarvio: Voit pyytää kustannusarvion, jossa tuotteen saavuttua Canonin huoltokeskukseen sille tehdään tekninen vianmääritys. Teemme sinulle tarjouksen, jossa kerrotaan tuotteen korjauksen arvioidut kustannukset. Voit joko hyväksyä tai hylätä tarjouksen ennen korjaustyön aloittamista. Jos hylkäät tarjouksen, tarkastuksen kustannusten kattamiseksi voidaan periä hylkäysmaksu.

Kaikkiin maksullisiin korjausvaihtoehtoihin sovelletaan huollon ja korjauksen käyttöehtoja.

Palveluvalikoima

Yhteystiedot

Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen

Puhelin: +358 20 366 466


Vain korjaukseen liittyvät ongelmat – jos sinulla on muita kysymyksiä, tutustu tukisivustoomme.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Aukioloajat

ma-pe: 8.00–12.00 ja 13.00–15.30

Huolto- ja korjausehdot

Ennen kuin lähetät tuotteesi Canon Factory Service -huoltokeskukseen, lue käyttöehdot.

Tarvitset ehkä myös