CPS PITÄÄ SINUT AJAN TASALLA

Säilytä etulyöntiasema ja maksimoi käyttöaika Canon Professional Servicesin avulla

Mitä CPS-pakettiin kuuluu?

Ammattitasoinen tuotetukipalvelu auttaa pitämään yrityksesi ja laitteistosi aina ajan tasalla – kaikissa tilanteissa.

*Kaikkiin etuihin sovelletaan käyttöehtoja

Nopeammat huollot

Huollamme tuotteesi jopa 2* arkipäivässä ja saat tarvittaessa varalaitteen*.

Säännölliset huollot

Ylläpitopuhdistukset ja -tarkastukset sisältyvät tilaukseen.

Alennusta joka huollosta

Jopa 20 % alennusta jokaisesta huollosta.

Maksuton toimitus

Seuraavan työpäivän toimitus huoltokeskukseen ja sieltä luoksesi.

Asiantuntijatilaisuudet

Livetuokioita, joissa saat neuvoja ja vinkkejä alan parhailta asiantuntijoilta.

Miten se toimii?

Nopeammat huollot

Fast Track -luettelon suositut ammattilaistuotteet voidaan huoltaa 2–5 arkipäivässä jäsentason mukaan. Jos huollossa kestää pidempään, tarjoamme varalaitteen pitämään kuvaushetkesi vauhdissa. Eikä tässä vielä kaikki – saat huollosta alennusta 10–20 %.

Säännölliset huollot

Kun tuotteesi toimii tavalliseen tapaan ja tarvitsee vain kunnon puhdistuksen, tarjoamme jäsenetuna laajan valikoiman huoltopalveluja. Jokaista jäsenyysvuotta kohti saa huoltopalvelupisteitä, jotka vastaavat CPS-palvelusta maksamaasi summaa. Kun kaipaat huoltoa, kirjaudu tilillesi ja käytä palvelupisteitäsi!

Maksuton toimitus

Aina kun tarvitset korjausta tai huoltoa, valitse Pikatoimitus lähettäessäsi tuotteesi meille. Alamme työstää sitä seuraavana arkipäivänä. Muista tulostaa ja kiinnittää CPS Priority -tarra, jotta tiedämme pitää kiirettä!

Asiantuntijatilaisuudet

Pidämme CPS-kutsuvieraille säännöllisiä livewebinaareja, joissa vierailee ammattilaisia niin lakialalta, kirjanpidosta, markkinoinnista kuin agentuureistakin, joilta voit pyytää neuvoa ja kysyä erilaisia kysymyksiä livenä.

CPS-ohjelma sopii mielestäni kaltaisilleni ammattilaisille todella hyvin!

Osastoltasi saamani palvelu ja neuvot oli äärimmäisen hyödyllisiä."

Mikä taso sopii minulle?

Pk-yritysten jäsenyydet

Sopii parhaiten freelancereille ja pk-yrityksille.

Vuosimaksu

100 € ilman alv
200 € ilman alv
350 € ilman alv

EOS-sarjan ja objektiivien Fast Track -huolto

5 päivää
3 päivää
2 päivää

Cinema-sarjan ja videokameroiden Fast Track -huolto

5 päivää
5 päivää
5 päivää

Varalaitteen lainaus

Vain huolto, Platinum Priority-tuen kautta

Ei
Pyynnöstä, jos palveluaika ylittyy.
Pyynnöstä

Palvelualennus

Koskee kaikkia huoltoja ja korjauksia.

10 %
15 %
20 %

Huoltopalvelukiintiö

Lunastettu palvelupisteinä, koskee täysihintaista palvelua.

100 palvelupistettä
200 palvelupistettä
300 palvelupistettä

Rajoittamaton toimitus ja palautus

Seuraavana arkipäivänä

Sisältyy
Sisältyy
Sisältyy

CPS Priority -tukipalvelu

Kyllä
Kyllä
Kyllä

CPS-yhteisön edut

– Bisneswebinaarit – Jäsentarjoukset – Ammattilaisyhteisö – Tervetuliaispaketti

Kyllä
Kyllä
Kyllä

Haluaisitko liittyä yritysjäseneksi?

Pyydä lisätietoja CPS-palvelun tarjoamista yrityspaketeista.

Yritystilaukset

Keskisuuret ja suuret organisaatiot, joilla on 25–250 laitetta.

Vuosimaksu

1 000 € ilman alv
3 000 € ilman alv
5 000 € ilman alv

Kahden vuoden maksu

5 % alennusta usean vuoden tilauksesta

1900 € ilman alv
5 700 € ilman alv
9 500 € ilman alv

Kolmen vuoden maksu

10 % alennusta usean vuoden tilauksesta

2700 € ilman alv
8 100 € ilman alv
13 500 € ilman alv

EOS-sarjan ja objektiivien Fast Track -huolto

3 päivää
3 päivää
3 päivää

Cinema-sarjan ja videokameroiden Fast Track -huolto

5 päivää
5 päivää
5 päivää

Varalaitteen lainaus

Vain korjaus

Pyynnöstä, jos palveluaika ylittyy.
Pyynnöstä, jos palveluaika ylittyy.
Pyynnöstä, jos palveluaika ylittyy.

Palvelualennus

Koskee kaikkia huoltoja ja korjauksia.

20 %
20 %
20 %

Huoltopalvelukiintiö

Lunastettu palvelupisteinä, koskee täysihintaista palvelua.

1 000 palvelupistettä
2 000 palvelupistettä
3 000 palvelupistettä

Paikan päällä tapahtuva huolto

Pyydä Priority-tuen kautta

0
1
2

Rajoittamaton toimitus ja palautus

Seuraavana arkipäivänä

Sisältyy
Sisältyy
Sisältyy

CPS Priority -tukipalvelu

Kyllä
Kyllä
Kyllä

Tekninen tuotekoulutus

Kyllä
Kyllä
Kyllä

CPS-yhteisön edut

– Bisneswebinaarit – Jäsentarjoukset – Ammattilaisyhteisö

Kyllä
Kyllä
Kyllä

Kamerani meni epäkuntoon kesken kuvausten, mutta onneksi varakamera pelasti tilanteen! Kuvausten jälkeen lähetin kamerani CPS:lle ja teknikot pystyivät diagnosoimaan ja korjaamaan ongelman. Lisäksi he antoivat arvokkaita huoltoneuvoja tulevaisuuden varalle. Ja kamerakin oli kuin uusi! "

Luo yritystili

Rekisteröi ja todenna yrityksesi Canon Business ID -tunnuksella ja jaa kutsu tiimillesi, niin kaikki pääsevät käyttämään palvelua.

Rekisteröi tuotteesi

Rekisteröi ja todenna Canon-tuotteesi: mitä enemmän tuotteita rekisteröit, sitä enemmän pisteitä saat. Jäsenyyden alussa sinulla on 500 pistettä.

Valitse palvelupaketti

Valitse yrityksesi tarpeisiin sopiva palvelupaketti rekisteröityjen laitteiden mukaan.

Tilaa

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme valitsemasi tason ALV-laskun. Voit hyödyntää CPS-jäsenyyden kaikki edut välittömästi.

Jäsenille suunnatut CPS-edut ja -tarjoukset

Seuraava yrityswebinaari

Seuraava tapaaminen keskittyy sosiaalisen median hyödyntämiseen henkilökohtaisesti ja yrityksen kautta. Henkilökohtainen kutsusi saapuu pian.

Kumppanialennukset

Saat jopa 25 %* alennusta valikoiduista tuotteista, kuten SanDisk Extreme PRO® SD- ja CFexpress™-korteista sekä 15 % alennusta koko SanDisk®-tuotevalikoimasta.

25 %:n alennus valikoiduista Adoben tuotteista

Saat CPS-palvelulla 25 % alennusta tiettyjen Adobe Pro -tuotteiden 12 kuukauden jäsenyydestä. Lunasta yritystilisi osiossa Edut ja tarjoukset.

Kohenna yrityksesi tehokkuutta

Tee asiakkaisiin vaikutus uusimmalla ammattitason gallerian toimituspalvelulla. Interaktiivinen työkalu antaa asiakkaille mahtavan kokemuksen.
Kokeile ensimmäinen kuukausi maksutta ja päivitä myöhemmin.

Käyttöoppaat

Yritystilin ja CPS-palvelun rekisteröiminen

Pikaopas yritystilin ja CPS-palvelun käyttöönottamiseen.

Lataa PDF

CPS-palveluun rekisteröityminen

Vaiheittainen opas CPS-jäsenyyden aktivoimiseen.

Lataa PDF

Huolto- tai palvelupyynnön tekeminen

Vaiheittainen opas huolto- tai korjauspyynnön tekemiseen.

Lataa PDF

CPS-palvelun hallinnoiminen

Tutustu jäsentason muuttamisen ja tilauksen perumisen ohjeisiin.

Lataa PDF

CPS-palvelun maksaminen

Maksuvaihtoehtojen ja kortin tietojen päivittämisen ohjeet.

Lataa PDF

Yritystilin luominen

Katso lyhyt video-opastus Canon-yritystilin käyttöönottamisesta.

CPS-palveluun rekisteröityminen

Katso lyhyt video-opastus CPS-jäsenyyden aktivoinnista ja hallinnoinnista.

Tarvitsetko apua?

Ota yhteyttä CPS Priority -tukeen
+358137290059 tai cps.support@canon.se

Usein kysyttyjä kysymyksiä

  • CPS on kattava tukipalvelu, joka auttaa ammattilaisia ja yrityksiä pitämään Canon-laitteistonsa toimintakunnossa säännöllisillä huolloilla ja tavallista nopeammilla korjauksilla. CPS-jäsenyys maksetaan vuosittain, ja saatavilla on eri jäsentasoja itsensä työllistäville ammattilaisille ja pk-yrityksille sekä yrityspaketteja suuryrityksille. Saman organisaation useat työntekijät voivat hyödyntää Canon Professional Servicesin etuja ja tukea yhtä aikaa.

  • CPS-palvelut ovat saatavilla kaikille yrityksenä rekisteröidyille yksityishenkilöille tai mille tahansa yritykselle, joka käyttää Canon-laitteita luoviin tarpeisiinsa. Ammattitason valo- ja videokuvaajille, luoville sisällöntuottajille sekä minkä tahansa kokoisille organisaatioille.

  • Asiakkaiden on luotava Canon-yritystili ja rekisteröitävä kaikki yrityksensä Canon-tuotteet. Kun tuotteet on rekisteröity ja pisteet jaettu, kaikki sovellettavat jäsenpaketit ovat ostettavissa.

  • Saat selville laitteistasi saatavien pisteiden määrän rekisteröitymällä ja lisäämällä tuotteesi. Rekisteröitymistä ei tarvitse tehdä loppuun asti, jotta laitteiden pistearvon saa selville, vaan voit palata viimeistelemään pisteiden määrityksen myöhemmin. Voit tarkastella esimerkkivarustevalikoimaa etutaulukossa.

  • CPS Silver -tasoon oikeuttavia tuotteita ovat keskimäärin esimerkiksi EOS R6 Mark II 230 pisteellä, RF 24-70MM F/2.8L IS USM 200 pisteellä ja RF 50MM F/1.2L USM 200 pisteellä. Karkea esimerkki CPS Gold -varustevalikoimasta: OS R5 Mark II 350 pisteellä, RF 70-200MM F2.8 L IS USM 225 pisteellä, RF 50MM F/1.2L USM 200 pisteellä, RF 28-70MM F/2.8 IS STM 105 pisteellä, akkukahva BG-R10 30 pisteellä ja SPEEDLITE EL-1 95 pisteellä. Esimerkki CPS Platinum -varustevalikoimasta: EOS R3 480 pisteellä, RF 100-300MM F/2.8 L IS USM 500 pisteellä, RF 50MM F/1.2L USM 200 pisteellä, RF 15-35MM F/2.8 L IS USM 200 pisteellä, Imageprograf PRO-2100 310 pisteellä ja EF-EOS R -sovitin 10 pisteellä.

  • CPS Silver -jäsenyyden tilaamiseen vaaditaan vähintään 500 pistettä. Enimmäispistemäärää ei ole. Mitä enemmän pisteitä sinulla on, sitä useampi CPS-taso on saatavilla. Jos sinulla on esimerkiksi 2 000 pistettä, voit valita Platinumin, Goldin tai Silverin välillä. Jos haluat Priority-huollon, mutta voit odottaa 3–5 arkipäivää, Silver tai Gold on hyvä valinta. Huomaa, että Gold-tasolla ei ole varalaite-etua.

  • Palveluumme voi rekisteröidä yli 3 000 eri Canon-tuotetta – muun muassa useimmat kamerat, objektiivit, tulostimet ja jopa lisävarusteet. Muista lisätä niin uudet kuin vanhatkin laitteesi. Voit saada pisteitä myös Canon-tuotteista, jotka on hankittu muualta kuin asuinmaastasi.

  • Pisteet näkyvät harmaina, jos tuotteesta puuttuu tietoja ja sen rekisteröinti on vaillinainen. Muokkaa tuoterekisteröintiä ja täytä kaikki vaaditut tiedot (sarjanumero, ostomaa, ostopäivä ja liike, josta tuote on ostettu). Tämän jälkeen tuotteen pisteet lisätään profiiliisi ja lasketaan mukaan jäsentasoosi.

  • CPS on kasvanut ammattilaisten ja yritysten kallisarvoiseksi resurssiksi, jonka uudet ainutlaatuiset edut suojaavat yrityksesi liiketoimintaa odottamattomilta tilanteilta, jotta sinä ja tiiminne voitte keskittyä olennaiseen. Canonin yritystilin haltijat voivat hyödyntää monelle käyttäjällä suunnattuja toimintoja, maksuehtoja ja nettohinnoittelua (ilman ALVia tietyissä tilanteissa) ja vain yrityksille rajattuja palveluja. Voit lukea lisätietoja UKK-sivulta.

  • Ei, tuotteita ei tarvitse rekisteröidä uudelleen. Kun rekisteröit Canon-yritystilin, anna vanha CPS-palvelussa käyttämäsi sähköpostiosoite yrityksen tietojen osion vaiheessa 4, niin tuotteesi voidaan yhdistää uuteen Canon-yritystiliisi.

  • Voimme auttaa tuotteiden joukkolataamisessa!
    Ota yhteyttä CPS Priority -tukeen, niin saat mallipohjan, jonka voit sitten lähettää täytettynä takaisin meille. Tässä voi kestää muutama arkipäivä. Kerromme sinulle heti kun työ on valmis.

  • Kyllä, CPS-jäsennumerosi muuttuu CPS-tilauksen rekisteröimisen jälkeen. Se kuitenkin pysyy samana joka vuosi tilauksesi uusiutuessa.

  • Itävalta, Belgia, Tšekki, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Unkari, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Alankomaat, Norja, Puola, Portugal, Slovakia, Espanja (vain mantereella), Ruotsi, Sveitsi, ja Iso-Britannia (vain mantereella).

  • Jäsenmaksu peritään etukäteen tilauksen tekemisen yhteydessä. Maksu voidaan suorittaa korttimaksulla tai pankkisiirrolla arvonlisäverollisen laskun osoittamaan päivämäärään mennessä.

  • Koska CPS-jäsenyytesi on yrityspalvelu, lasku lähetetään 30 päivän maksuehdolla. Jos valitset kortilla maksamisen, korttisi valtuutetaan tilauspäivänä (mikä näkyy tiliotteessasi nollaveloituksena), ja varsinainen maksu veloitetaan eräpäivänä, eli yleensä 30 päivää myöhemmin.

  • Pankkitiedot ovat CPS-laskun yläosassa.

  • Ota meihin yhteyttä CPS Priority -tuen kautta.

  • Ei, CPS-jäsenyyttä ei voi laittaa tauolle.

  • Tilausjakson lopussa jäsenen CPS-palvelun jäsenyys uusitaan automaattisesti samalle jäsentasolle, ellei jäsen muuta automaattisen uusimisen asetuksia ennen nykyisen tilauksen päättymistä.
    Voit tutustua jäsenyyden päivitysohjeisiin verkkosivun Käyttöoppaat-osiossa.

  • Voit pyytää jäsenyystason nostamista tai laskemista milloin tahansa yritystilisi Omat tilaukset -kohdasta. Muutokset astuvat voimaan seuraavassa tilausjaksossa. Esimerkki: tilauksesi alkoi 15. tammikuuta 2025 ja pyydät tason nostamista tai laskemista 3. lokakuuta 2025, joten tilaustasosi muuttuu näin 15. tammikuuta 2026.
    Huomaa: jotta voit nostaa CPS-jäsentasoasi, sinulla on oltava haluamallesi tasolle pääsyyn vaadittava määrä tuotepisteitä.

  • On ikävää jättää hyvästit, mutta voit pyytää peruutusta siirtymällä oman yritystilisi tilaussivulle tai lukea tähän liittyvät ohjeet. Tilauksesi perutaan laskutuskauden päättyessä. Jos erimerkiksi tilauksesi alkoi 15. tammikuuta 2025 ja pyydät peruutusta 3. lokakuuta 2025, tilauksesi ei uusiudu automaattisesti, vaan päättyy 15. tammikuuta 2026. Voit edelleen käyttää CPS-palvelun jäsenyyttäsi ja hyödyntää sen etuja senhetkisen laskutusjakson loppuun asti.

  • Digitaalinen CPS-jäsenkortti on ladattavissa tervetulosähköpostin kautta.

  • Useille Canon-tuotteille on saatavilla erittäin nopea huoltopalvelu PSC-keskuksessa. Kattava luettelo löytyy TÄÄLTÄ: Jos jossakin tuotteessasi on Fast Track -valmius, siitä ilmoitetaan tuotteen varustevalikoimassa. Korjausaika riippuu CPS-jäsentasosta. Esimerkiksi CPS Platinum -tasolla korjausaika on 2 arkipäivää.
    Enintään kolme jäsenen tuotetta voidaan käsitellä Fast Track -palvelulla samalla kertaa. Normaalit huolto- ja korjausajat ilman CPS-palvelua ovat noin 10 päivää.

  • Tavoitekorjausajat (TAT) perustuvat arkipäiviin (joita eivät ole viikonloput, Canonin noudattamat juhlapyhät ja ajanjaksot, jolloin poissaolo johtuu Canonista riippumattomista syistä). Arkipäivän katsotaan alkavan sen jälkeen kun Canonin huoltokeskus on vastaanottanut laitteen, ja se päättyy päivänä, jona laite on valmis lähtemään Canonin huoltokeskuksesta. Arkipäivään ei sisälly aika, joka kuluu toimitukseen (Canonin huoltokeskukseen tai sieltä pois), eikä aika, joka kuluu asiakkaan tietojen (esim. puuttuvien asiakirjojen) tai asiakkaan päätöksen (esim. maksullisten korjausten tai huoltojen aika- ja kustannustarjouksen hyväksymisen) odottamiseen.

  • Varalaitteen voi pyytää CPS-jäsen, jolla on aktiivinen CPS Platinum -tilaus, sen jälkeen kun huoltopyyntö on kirjattu. Voit pyytää varalaitetta ottamalla yhteyttä CPS Priority Support -tukeen. Varalaitteita tarjotaan vain Fast Track -tuotteille ja saatavuus voi vaihdella. Pyrimme lähettämään varalaitteen samana päivänä, jos pyyntö vastaanotetaan arkipäivänä ennen klo 12 (CET).

  • Kaikkien videotuotteiden (Cinema EOS- ja X-sarjat) lyhin korjausaika on 5 vuorokautta. Tämä johtuu korjaustöiden monimutkaisuudesta ja osien saatavuudesta. Jos korjaus kestää yli 5 vuorokautta, Gold- ja Platinum-jäsenet saavat tarvittaessa lainaan varalaitteen.

  • Huoltokiintiö sisältyy CPS-palvelun jäsentasoosi. Jäsenen kiintiötä voidaan käyttää Canonin huoltopalveluihin, joita Canonin huoltokeskukset (Canon Professional Service Center, PSC) tarjoavat kaikkialla Euroopassa ja jotka sijaitsevat Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Ruotsissa ja Isossa-Britanniassa.

    Peruspalvelussa tavalliseen tapaan toimiva tuote puhdistetaan ja tarkastetaan.
    Täysi palveluluettelo on luettavissa TÄÄLLÄ.

    Tätä kiintiötä ei voida käyttää minkään muun tyyppisissä palveluissa (esim. päivityksissä tai korjauksissa).

  • Huoltopalvelupisteet ovat virtuaalista valuuttaa, jota voi käyttää tärkeimpiin huoltopalveluihin kaikissa huoltokeskuksissa ympäri Eurooppaa.
    Palvelupisteiden määrä vastaa vuosittaisen CPS-jäsenmaksun summaa. Esimerkiksi CPS Silver maksaa 100 €, joten tällä jäsentasolla saa 100 palvelupistettä.
    Palvelupisteet voi lunastaa huoltopyynnön tekemisten yhteydessä.
    Jos esimerkiksi kennon puhdistus ja tarkastus maksaa 50 €, CPS-jäsen voi kuitata maksun käyttämällä noin 50 jäsenpistettä. Voit tarkistaa vaiheittaiset ohjeet oppaasta.
    Palvelupisteet ovat voimassa tilausvuoden ajan eivätkä ne siirry seuraavalle vuodelle.

  • Huoltopalvelupisteitä voidaan käyttää kaikkiin näihin palveluihin.

    Palvelupisteidesi määrä vastaa vuosittaisen CPS-jäsenmaksun summaa. Esimerkiksi CPS Platinum maksaa 350 € vuodessa, joten jäsen saa tästä 350 palvelupistettä. Jos kennon puhdistus ja tarkastus maksaa 50 €, CPS-jäsen voi kuitata maksun käyttämällä noin 50 jäsenpistettä. Vuosittainen CPS Platinum -jäsenyys kattaa keskimäärin kaksi kennon puhdistusta ja tarkastusta, yhden perustason EOS-huollon ja yhden perustason L-objektiivin huollon. Näitä palveluita voi yhdistellä eri tavoilla.

  • Kuten CPS Platinum, yrityspaketit sisältävät huoltokiintiön, jota voi käyttää samalla tavalla mihin tahansa palveluun. Yritystasot A ja B kuitenkin sisältävät myös paikan päällä tapahtuva huollon etupaketin, joka käyttää osan palvelupisteistä.

  • Tässä palvelussa Canonin teknikot vierailevat toimipaikassasi ja puhdistavat sekä huoltavat Fast Track -palveluiden korjausaikaan kuuluvat tuotteet. Tämä on käytännössä yksi kahdeksan (8) tunnin käynti, jonka aikana yksi (1) teknikko suorittaa huoltopalvelun enintään kahdellekymmenelleseitsemälle (27) peilikameralle tai peilittömälle laitteelle, tai kolmellekymmenellekolmelle (33) EF-/RF-objektiivilaitteelle, tai kolmellekymmenellekolmelle (33) videokameralaitteelle tai kahdellekymmenelle (20) Cinema EOS -laitteelle. Varaa käynti 60 päivää etukäteen ottamalla yhteyttä CPS Priority -tukipalveluun.

  • Kyllä, CPS on tämän takia loistava palvelu! Täysin maksettu CPS-jäsenyys on voimassa missä tahansa seuraavassa maassa: Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Suomi, Latvia, Liettua, Viro, Ranska, Saksa, Unkari, Irlanti, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Espanja (vain mantereella), Ruotsi, Sveitsi ja Iso-Britannia (vain mantereella).
    CPS-etuja voi lunastaa missä tahansa Canonin huoltokeskuksessa Espanjassa, Italiassa, Ruotsissa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Ranskassa.
    Jos esimerkiksi asut Saksassa, mutta olet kuvausmatkalla Italiassa ja kamerasi kaipaa huoltoa, voit viedä sen italialaiseen huoltokeskukseen tai jos haluat, voit myös pyytää, että se palautetaan huollon jälkeen Saksaan.

  • Valitettavasti et. CPS-etuja voidaan käyttää vain Canonin huoltokeskuksissa (Canon Professional Service Center, PSC) kaikkialla Euroopassa ja jotka sijaitsevat Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Ruotsissa ja Isossa-Britanniassa. CPS-jäsenyyteesi sisältyy rajattomat seuraavan arkipäivän toimitukset, jotta saat tuotteesi käyttöön mahdollisimman pian.

  • Eri maanosissa on erilliset CPS-palvelut. Euroopan ulkopuolella olevat CPS-asiakkaat ovat kuitenkin oikeutettuja joihinkin Canon EMEA -palveluihin ja -tapahtumiin, mikäli heillä on voimassaoleva CPS-jäsenkortti. Huomaa, että asuinmaassasi pätevät edut eivät välttämättä ole voimassa EMEA-alueella.

  • Voit päivittää yritystilisi tiedot ottamalla meihin yhteyttä osoitteeseen business.account@canon-europe.com.

Muuta kiinnostavaa

Pro Stories

Inspiroivia tarinoita maailman johtavista valokuvaajista ja elokuvantekijöistä.

Huolto, päivitykset ja korjaukset

Asiantuntijapalveluja voi käyttää laitteiden moitteettoman toiminnan ylläpitämiseen, suorituskyvyn parantamiseen tai korjauksiin.

Canon-yritystili

Yritystili on saatavilla kaikille yrityksenä rekisteröidyille yksityishenkilöille tai mille tahansa yritykselle, joka käyttää Canon-laitteita.