professional product support service

CPS PITÄÄ SINUT AJAN TASALLA

Säilytä etulyöntiasema ja maksimoi käyttöaika Canonin ammattitasoisen tuotetuen avulla. Ammattitasoinen tuotetukipalvelu auttaa pitämään yrityksesi ja laitteistosi aina ajan tasalla – kaikissa tilanteissa.

  • Saat 20 % alennusta

    CPS-jäsenyyden ylin taso antaa 20 % alennusta kaikista korjauksista ja huolloista. Näin voit pitää laitteesi aina toimintakuntoisena entistä edullisimmin.

  • Rajoittamaton maksuton toimitus

    Saat rajoittamattoman ja maksuttoman toimituksen seuraavana työpäivänä, kun lähetät tuotteesi Canonille. Näin varmistat, että tiimisi ei jää jälkeen aikatauluista.

  • Luokkansa paras huolto

    Suunnittelemalla huoltoajankohdat etukäteen voit ehkäistä tuotteiden rikkoutumista ja pidät ne aina huippukunnossa. Lähetä tuotteesi meille huoltoa varten seisonta-ajan aikana.

  • CPS-tukipalvelu

    Ammattitasoinen tuotetukipalvelumme vastaa nopeasti yrityksesi tarpeisiin ja ratkaisee mahdolliset laiteongelmat.

  • Asiantuntijatilaisuudet

    Saat neuvoja ja vinkkejä alan parhailta asiantuntijoilta.

  • Ammattilaisten yhteisö

    Liity ammattilaisten yhteisöön muiden samanhenkisten jäsenten kanssa. Yhdessä voitte nostaa yrityksienne toiminnan täysin uudelle tasolle.

Tutustu kaikkia etuja koskeviin käyttöehtoihin

Liittyminen

  • Luo yritystili

    Rekisteröi ja todenna yrityksesi Canon Business ID -tunnuksella ja jaa kutsu tiimillesi, niin kaikki pääsevät käyttämään palvelua

  • Rekisteröi tuotteesi

    Rekisteröi ja todenna Canon-tuotteesi. Mitä enemmän tuotteita rekisteröit, sitä enemmän pisteitä saat.*
    *jäsenyyden alussa sinulla on 500 pistettä

  • Valitse palvelupaketti

    Mitä enemmän pisteitä ansaitset, sitä enemmän vaihtoehtoja sinulla on, joten valitse yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopiva palvelupaketti.

  • Tilaa

    Tilaa arvonlisäverollinen lasku ja hyödynnä CPS-jäsenyytesi huippuedut.

Sinulle sopivat palvelupaketit

Canon Camera

Pienille ja keskisuurille yrityksille

Sopii parhaiten freelancereille ja pk-yrityksille

Vuosimaksu

100 € (ei alv)
200 € (ei alv)
350 € (ei alv)

Jäsenpisteet

500–999
1 000–1 599
yli 1 600

Palvelualennus

Koskee kaikkia huoltoja ja korjauksia

10 %
15 %
20 %

Rajoittamaton toimitus ja palautus

Seuraavana arkipäivänä

Sisältyy palveluun
Sisältyy palveluun
Sisältyy palveluun

Huoltokiintiö

Koskee täysihintaista palvelua

100 €
200 €
350 €

EOS-sarjan ja objektiivien Fast Track -huolto

5 päivää
3 päivää
2 päivää

Cinema-sarjan ja videokameroiden Fast Track -huolto

5 päivää
5 päivää
5 päivää

Varalaitteen lainaus

Vain korjaus

Ei
Pyynnöstä,
jos palveluaika ylittyy
Pyynnöstä

CPS Priority -tukipalvelu

Kyllä
Kyllä
Kyllä

CPS-yhteisön edut

– valmennustilaisuudet
– jäsentarjoukset
– ammattilaisten yhteisö
– tervetulopaketti

Kyllä
Kyllä
Kyllä

Corporate

Yritys

Keskisuuret ja suuret organisaatiot, joilla on 25–250 laitetta

Vuosimaksu

1 000 € (ei alv)
3 000 € (ei alv)
5 000 € (ei alv)

Kahden vuoden maksu

5 % alennusta usean vuoden tilauksesta

1 900 € (ei alv)
5 700 € (ei alv)
9 500 € (ei alv)

Kolmen vuoden maksu

10 % alennusta usean vuoden tilauksesta

2 700 € (ei alv)
8 100 € (ei alv)
13 500 € (ei alv)

Jäsenpisteet

2 500–4 499
4 500–10 000
10 000

Palvelualennus

Koskee kaikkia huoltoja ja korjauksia

20 %
20 %
20 %

Rajoittamaton toimitus ja palautus

Seuraavana arkipäivänä

Sisältyy palveluun
Sisältyy palveluun
Sisältyy palveluun

Huoltokiintiö

Koskee täysihintaista palvelua

1 000 €
2 000 €
3 000 €

EOS-sarjan ja objektiivien Fast Track -huolto

3 päivää
3 päivää
3 päivää

Cinema-sarjan ja videokameroiden Fast Track -huolto

5 päivää
5 päivää
5 päivää

Varalaitteen lainaus

Vain korjaus

Pyynnöstä,
jos palveluaika ylittyy
Pyynnöstä,
jos palveluaika ylittyy
Pyynnöstä,
jos palveluaika ylittyy

CPS Priority -tukipalvelu

Kyllä
Kyllä
Kyllä

CPS-yhteisön edut

– valmennustilaisuudet
– jäsentarjoukset
– ammattilaisten yhteisö
– tervetulopaketti

Kyllä
Kyllä
Kyllä

Paikan päällä tapahtuva huolto

0
1
2

Tekninen tuotekoulutus

Kyllä
Kyllä
Kyllä

Canon Camera

Menesty yhdessä

Liityt samanhenkisten ammattilaisten yhteisöön,
jossa voit jakaa ideoita, oppia uutta, verkostoitua ja pysyä kehityksen kärjessä.

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

  • Mikä on CPS?

    Canon Professional Services on pitkäaikainen ammattilaisille ja yrityksille räätälöity tukiohjelma. Se on suunniteltu eliminoimaan käyttökatkokset kaikilla käyttöaloilla – freelancereista suuriin yritysasiakkaisiin. Palvelu tarjoaa huoltoja alennettuun hintaan, nopeita korjausaikoja ja suurempia huoltokiintiöitä, jotta laitteesi pysyvät aina toimintakunnossa. CPS on täydellinen yrityskumppani.

  • Kenellä on oikeus rekisteröidä?

    Canon Professional Services -palvelut ovat saatavilla kaikille yrityksenä rekisteröidyille yksityishenkilöille tai mille tahansa yritykselle, joka käyttää Canon-laitteita luoviin tarpeisiinsa. CPS-jäsenyyden tilaamiseen vaaditaan Canonin kanssa aktivoitu yritystili. Määritä yritystili pyytämällä yritystunnusta: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

  • Missä maissa CPS-palvelutaso on maksullinen?

    Seuraavat maat tarjoavat täysihintaista CPS-ohjelmaa:
    Alankomaat, Belgia, Espanja (vain mantereella), Irlanti, Iso-Britannia (vain mantereella), Italia, Itävalta, Luxemburg, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska, Tšekin tasavalta ja Unkari.

  • Mitä Canon-pisteet ovat ja miten niitä käytetään?

    Valtaosalla valo- tai videokuvaukseen liittyvistä Canon-tuotteista on oma pistearvonsa. Saat selville tuotteen pisteet valitsemalla sen rekisteröitymisen yhteydessä. Kun olet antanut tuotteen kaikki tiedot, pisteet lisätään tiliisi. Jäsenyystasosi määräytyy kaikkien rekisteröimiesi tuotteiden yhteispisteiden perusteella. Tuotteen pisteet saattavat vähentyä ajan mittaan. Niistä ei saa hyvityksiä eikä niitä voi vaihtaa.

  • Mitä tietoja CPS-rekisteröitymisen yhteydessä on annettava?

    CPS-tilaus perustuu yritystilille rekisteröityihin tuotteisiin, ja mitä enemmän pisteitä on kertynyt, sitä laajempia CPS-palvelutason vaihtoehtoja on saatavilla.

  • Tuotepisteeni näkyvät harmaina. Mitä se tarkoittaa?

    Pisteet näkyvät harmaina, jos tuotteesta puuttuu tietoja ja sen rekisteröinti on vaillinainen. Muokkaa tuoterekisteröintiä ja täytä kaikki vaaditut tiedot (sarjanumero, ostomaa, ostopäivä ja liike, josta tuote on ostettu). Tämän jälkeen tuotteen pisteet lisätään profiiliisi ja lasketaan mukaan jäsentasoosi.

  • Kuinka monta pistettä saan kuvauslaitteistostani?

    Saat selville laitteistasi saatavien pisteiden määrän rekisteröitymällä ja lisäämällä tuotteesi. Rekisteröitymistä ei tarvitse tehdä loppuun asti, jotta laitteiden pistearvon saa selville, vaan voit palata viimeistelemään pisteiden määrityksen myöhemmin.

  • Voinko liittyä CPS-palveluun, vaikka laitevalikoimassani on vain muutamia tai ei lainkaan Canon-tuotteita?

    Pisteitä alkaa kertyä tuotteiden rekisteröinnin jälkeen. CPS-jäsenyyden tilaamiseen vaaditaan vähintään 500 pistettä.

  • Mitä Canon-tuotteita voin rekisteröidä?

    Palveluumme voi rekisteröidä yli 3 000 eri Canon-tuotetta – muun muassa useimmat kamerat, objektiivit, tulostimet ja jopa lisävarusteet. Muista lisätä niin uudet kuin vanhatkin laitteesi. Voit saada pisteitä myös Canon-tuotteista, jotka on hankittu muualta kuin asuinmaastasi.

  • Missä tuotteen sarjanumero on?

    Järjestelmäkameroissa sarjanumero on kameran alapuolella, pohjalevyyn kiinnitetyn tarran leimassa. Objektiivien sarjanumerot voivat olla eri paikoissa mallikohtaisesti. Lue lisää Canon-tuotteiden sarjanumeroiden paikantamisesta.

  • Mikä on Fast Track? Voidaanko se taata?

    Fast Track on yli 130:lle Canon-tuotteelle saatava erittäin nopea huoltopalvelu valtuutetussa Canonin huoltokeskuksessa.
    Fast Track -huolto on saatavana vain tuotteille, jotka on rekisteröity kokonaan eli niistä on annettu kaikki vaaditut tiedot (sarjanumero, ostomaa, ostopäivä ja liike, josta tuote on ostettu) ja niiden pisteet on lisätty käyttäjän profiiliin.
    Korjausajat ovat voimassa, kun asiakkaalla on huollossa enintään 3 tuotetta yhdellä kertaa. Korjausaikoihin ei sisälly toimitusaikoja. Normaalit huolto- ja korjausajat ilman CPS-palvelua ovat noin 10 päivää.
    Korjausaikoja ei voida taata eikä niitä välttämättä voida noudattaa esimerkiksi varaosien saatavuuden vuoksi. Canonin huoltokeskukset tekevät kuitenkin kaikkensa esitettyjen tavoiteaikojen saavuttamiseksi. Jos korjausaika jostain syystä ylittyy, käyttäjät ovat jäsentasosta riippuen oikeutettuja ilmaisen lainauspalvelun käyttöön.
    Lisätietoja toimitusaikojen laskemisesta on käyttöehdoissa.

  • Miksi videokamerani Fast Track -korjausaika on 5 vuorokautta?

    Kaikkien videotuotteiden (Cinema EOS- ja X-sarjat) lyhin korjausaika on 5 vuorokautta. Tämä johtuu korjaustöiden monimutkaisuudesta sekä osien ja tarvittavien työkalujen saatavuudesta. Jos olet oikeutettu 2 vuorokauden (Platinum) tai 3 vuorokauden (Gold) korjausaikoihin, pyrimme hoitamaan videotuotteiden korjaukset lyhimmässä mahdollisessa ajassa eli 5 vuorokaudessa. Jos korjaus kestää yli 5 vuorokautta, Gold- ja Platinum-jäsenet saavat tarvittaessa lainaan varalaitteen.

  • Miten voin maksaa CPS-tilaukseni?

    Jäsenmaksu peritään etukäteen tilauksen tekemisen yhteydessä. Maksu voidaan suorittaa korttimaksulla tai pankkisiirrolla arvonlisäverollisen laskun osoittamaan päivämäärään mennessä.

  • Mitä jos maksuni epäonnistuu tai maksuni yhteydessä ilmenee muita ongelmia?

    Ota yhteys CPS Priority -tukeen: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

  • Miten voin nostaa tai laskea CPS-palvelutasoa?

    Jotta voit nostaa jäsenyytesi CPS-palvelutasoa, sinulla on oltava tasolle pääsyyn vaadittava määrä tuotepisteitä. Voit kuitenkin laskea palvelutasoa mille tahansa nykyistä palvelutasoa alemmalle tasolle.

  • Miten voin perua CPS-tilaukseni?

    CPS-jäsenyyden peruminen tapahtuu yritystilin tilaussivulta ohjeita seuraamalla.

  • Voinko käyttää CPS-palvelua muualla kuin asuinmaassani?

    Täysihintainen CPS-jäsenyys on voimassa seuraavissa maissa:

    Alankomaat, Belgia, Espanja (vain mantereella), Irlanti, Iso-Britannia (vain mantereella), Italia, Itävalta, Luxemburg, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska, Tšekki sekä Unkari. Palvelujäsenyyden etuja voi lunastaa missä tahansa Canonin huoltokeskuksessa Espanjassa, Italiassa, Ruotsissa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Ranskassa.

  • Milloin saan jäsenkorttini?

    Digitaalinen CPS-jäsenkortti on ladattavissa tervetulosähköpostin tai yritystilin CPS-välilehden kautta.

  • Voinko liittyä CPS -ohjelmaan, jos olen jäsenenä muun maanosan palvelussa Euroopan, Lähi-idän tai Afrikan ulkopuolella?

    Eri maanosissa on erilliset CPS-palvelut. Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan ulkopuolella olevat CPS-asiakkaat ovat kuitenkin oikeutettuja joihinkin Canon EMEA -palveluihin ja -tapahtumiin, mikäli heillä on voimassaoleva CPS-jäsenkortti. Huomaa, että asuinmaassasi pätevät edut eivät välttämättä ole voimassa EMEA-alueella.

  • Voinko käyttää muissa maanosissa saatavilla olevia etuja, jos olen CPS-palvelun jäsen?

    Jos sinulla on CPS-tilaus, voit hyödyntää Canonin prioriteettipalveluita voimassaolevalla digitaalisella CPS-jäsenkortilla myös osallistuvien maiden ulkopuolella. Huomioi kuitenkin, että edut saattavat poiketa omalla alueellasi saatavilla olevista eduista.

Tarvitsetko apua?

CPS-tukipalvelutiimimme on valmiina vastaamaan kysymyksiisi.
OTA YHTEYTTÄ CPS-PALVELUUN