Järkkymätöntä mielenrauhaa
Voimme tunnistaa mahdolliset ongelmat, ennen kuin käyttäjät huomaavatkaan niitä.
Odottamattomat ongelmat Canonin tulostuksenhallintajärjestelmässä voivat johtaa laitteiden käyttökatkoksiin, mikä voi vaikuttaa merkittävästi tuottavuuteen ja työntekijöiden työmoraaliin. Suojaa tulostus- ja skannausympäristö odottamattomilta ongelmilta ja nauti paremmasta hallinnasta ja käyttökokemuksesta.
Canonin Remote Event Management on ennakoivan tuen palvelu, joka hyödyntää tulostuspalvelimen seurantaa ja täydentää tavallista Canonin ohjelmistotukipalvelua. Maksimoi tulostus- ja skannausinfrastruktuurin saatavuus ja varmista liiketoimintasi sujuvuus.
Kaikki mahdolliset ongelmat voidaan tunnistaa ja tutkia mahdollisimman aikaisessa vaiheessa tulostuksenhallintajärjestelmän jatkuvan etävalvonnan avulla.
Vältä liiketoiminnan keskeytykset – tärkeät tapahtumatiedot lähetetään automaattisesti Canon-tukipalveluun lisätutkimuksia varten.
Estä pieniä häiriöitä paisumasta suuriksi ongelmiksi. Ongelmat voi ratkaista etänä tai niistä voi ilmoittaa asiakkaan yhteyshenkilölle.
Tukitiimillä on vuosien kokemus ongelmatapausten tutkimisesta ja ratkaisemisesta.
Ennakoivan tuen palvelu seuraa kaikkia ongelmatilanteita.
Tukitiimimme käyttää hyväksi havaittuja työkaluja tulostuksenhallintajärjestelmän valvontaan ja ylläpitoon.
Uusimmat tuotepäivitykset ja asiantunteva tekninen tuki.
Toimialan laajin palveluportfolio, parhaat käytännöt ja palvelut liiketoimintasi tueksi.
Vähennä kustannuksia ja varmista säädöstenmukaisuus tehokkaalla tulostuksenhallinnalla.