Fiksumpi tiedonhallinta parantaa organisaatioiden tietoturvaa
Työpaikat ovat nykyään digitaalisempia kuin koskaan ennen, yhteyksiä eri tahoihin on aiempaa enemmän ja kaikki tapahtuu entistä nopeammin. Tietoa liikkuu jatkuvasti ihmisten, alustojen ja toimipaikkojen välillä. Kaikilla dokumenteilla – olipa kyse sopimusasiakirjasta tai asiakasviestinnästä – on oma arvonsa, mutta niihin liittyy myös riskejä.
Yritysten IT-johtajien on pysyttävä ajan tasalla jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä ja pystyttävä hallinnoimaan ja suojaamaan tietoja. Tiedon- ja dokumentinhallintajärjestelmät auttaa tässä tehtävässä. Tiedonhallintajärjestelmien avulla yritykset pystyvät hallinnoimaan toimintaansa, pienentämään riskejä ja ylläpitämään luottamusta maailmassa, joka ei koskaan pysähdy.