Canon European Warranty System -takuutiedot

Canon tarjoaa asiakkailleen Euroopan laajuisen European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmän, jonka piirissä olevien laitteiden viat korjataan ilmaiseksi, mikäli ne ovat ilmaantuneet tietyn ajan kuluessa tuotteen ostosta (käyttöehtojen mukaisesti).

Canon European Warranty System -takuujärjestelmä

EWS-takuu sisältää kaksi eri palvelua, joiden käyttö määräytyy asiakkaan sijainnin ja ostetun tuotteen perusteella. Suurimmalle osalle Canonin kuluttajatuotteista tarjotaan Return To Base -korjauspalvelua. Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, tuote tulee toimittaa valtuutettuun Canon-huoltoliikkeeseen, jossa Canonin valtuuttama huoltohenkilöstö korjaa sen ilmaiseksi. Tuote palautetaan asiakkaalle, kun se on korjattu.


Takuuseen oikeutetuille laser- ja mustesuihkutuotteille tarjotaan On-Site-korjauspalvelua (vain tietyissä maissa). Takuuseen oikeutettujen tuotteiden luettelo löytyy alla olevista On-Site-takuuehdoista.

Jos tuotteessa ilmenee valmistusvika takuuaikana, antamamme takuu toteutuu jollakin seuraavista tavoista:

  • Korjaus asiakkaan tiloissa (huoltoteknikko)

  • Vaihto asiakkaan tiloissa (lähettipalvelu)

Jos On-Site-takuuehtoja ei näy alla, palvelu ei ole saatavana maassasi. Tällöin käytettävissä on vain Return To Base -takuupalvelu.

Käyttöehdot

Näet kaikkien takuutyyppien täydelliset takuuehdot napsauttamalla haluamaasi takuupalvelua alla.

EWS: Return To Base-korjauspalvelu

Kuvantamislaitteiden European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmä


Canon ja EWS-jäsenet takaavat tämän tuotteen laitteiston toimivuuden takuuaikana. Mikäli laitteisto vioittuu takuuaikana, EWS-takuun piiriin kuuluvien jäsenmaiden Canonin valtuuttamat palvelukeskukset tarjoavat maksuttoman korjauspalvelun.


Return To Base -takuu koskee kaikkia Canon-tuotteita, jotka on tarkoitettu käytettäviksi ja ostettu Euroopan talousalueella (EEA), Sveitsissä ja Yhdistyneessä Kuningaskunnassa.


Maksuttomat EWS-palvelut ovat käytettävissä, kun loppuasiakas esittää tämän takuukortin lisäksi jälleenmyyjältä saamansa alkuperäisen laskun tai ostotositteen. Takuukortissa on oltava (a) ostajan nimi, (b) jälleenmyyjän nimi ja osoite (c) tuotteen mallinimi ja sarjanumero ja (d) tuotteen ostopäivä. Canon pidättää oikeuden evätä takuupalvelun, jos nämä tiedot ovat puutteellisia tai jos loppukäyttäjä on poistanut ja muuttanut niitä tuotteen ostamisen jälkeen.


Canon voi korjata tai korvata Canon-tuotteet uusilla tai huolletuilla osilla tai tuotteilla, joiden suorituskyky ja luotettavuus vastaa uutta osaa tai tuotetta. Canon voi myös korvata tuotteita vastaavilla malleilla, jos alkuperäisen tuotteen valmistus on lopetettu. Huollettuja osia tai tuotteita käytetään vain silloin, jos takuumaan säädännäisoikeus sallii sen.

  • Takuu on voimassa kaksi vuotta* ostopäivästä kuten edellä mainituista asiakirjoista käy ilmi.

    PIXMA G -sarja: kaksi vuosi tai 30 000 tulostetta, sen mukaan kumpi toteutuu ensin.

    PIXMA G550/650: kaksi vuosi tai 10 000 tulostetta, sen mukaan kumpi toteutuu ensin.

  • Takuupalvelu on saatavana Canonin valtuuttamissa palvelukeskuksissa.

    Loppuasiakas vastaa kuluista, jotka aiheutuvat tuotteen turvallisesta kuljettamisesta Canonin valtuuttamaan palvelukeskukseen ja takaisin. Jos tuote on ostettu maasta, joka ei ole EWS-jäsenmaa ja jossa takuukorttia ei hyväksytä, takuupalvelun voi hyödyntää vain palauttamalla projektorin korjattavaksi ostomaahan.

  • Jos haluat lisätietoja eri maissa tarjotusta takuusta, ota yhteyttä paikalliseen EWS-palveluun.

  • Canonin ja EWS-jäsenien antama takuu ei kata seuraavia:

    • Osien ajoittaiset tarkastukset tai niiden huolto, korjaus tai vaihto normaalin kulumisen vuoksi.
    • Tarvikkeet.
    • Ohjelmistot.
    • Tämä takuu ei kata tuotteen kuluvia osia (kuten kuvapäät, projektorin optiset osat, hukkavärisäiliöt ja ohjausrulla) eikä tuotteen kanssa käytettäviä tarvikkeita tai lisävarusteita (kuten akut, paristot ja tallennusvälineet) mukaan lukien DVD-levyt, muistikortit ja irrotettavat kiintolevyt.
    • Ilman Canonin lupaa tehtyjen muutosten aiheuttamat viat.
    • Kustannukset, jotka aiheutuvat Canonin palveluntarjoajien tuotteeseen tekemistä sovituksista tai muutoksista, jotta tuote täyttäisi maakohtaiset tekniset tai turvallisuusstandardit, tai muut kustannukset, jotka aiheutuvat tuotteen säätämisestä sellaisten teknisten tietojen vuoksi, jotka ovat muuttuneet tuotteen toimituksen jälkeen.
    • Vahingot, jotka ovat aiheutuneet siitä, että tuote ei ole maakohtaisten standardien tai teknisten tietojen mukainen muussa kuin ostomaassa.

    Takuun korjauspalvelut eivät ole käytettävissä, jos vahingon tai vian on aiheuttanut jokin seuraavista:

    • Tuotteen epäasianmukainen tai liiallinen käyttö, joka on selitetty käyttöoppaassa ja/tai sovellettavissa käyttäjän asiakirjoissa, mukaan lukien rajoituksetta epäasianmukainen säilytys, pudottaminen, liialliset iskut, korroosio ja lian, veden tai hiekan aiheuttamat vahingot.
    • Korjaukset, muokkaukset tai puhdistukset, jotka on tehty muussa kuin Canonin valtuuttamassa huoltoliikkeessä.
    • Tuotteen kanssa yhteensopimattomien varaosien, ohjelmistojen tai tarvikkeiden (kuten musteen, paperin, väriainekasetin tai paristojen ja akkujen) käyttö. Tuotteen yhteensopivuus tietyn Canon-projektorin kanssa on tarkistettava pakkauksesta. Turvallisinta on käyttää aitoja testattuja Canon-varaosia, ohjelmistoja tai tarvikkeita. Tarkista yhteensopivuus ennen käyttöä.
    • Tuotteen liittäminen laitteisiin, joita Canon ei ole hyväksynyt.
    • Tuotteen puutteellinen pakkaaminen, kun se palautetaan Canonin valtuuttamaan huoltoliikkeeseen.
    • Onnettomuudet tai katastrofit tai mitkä tahansa muut tapaukset, jotka eivät ole Canonin hallittavissa, mukaan lukien rajoituksetta salamointi, vesi, tuli, julkiset häiriöt ja puutteellinen tuuletus.

  • Korjauspalvelu voi viivästyä, jos korjaus suoritetaan alkuperäisestä ostomaasta poikkeavassa maassa, jossa tuote ei ole vielä myynnissä tai myynnissä on maakohtainen malli. Samasta syystä tiettyjä varaosia ei välttämättä ole korjausmaan varastossa.

    Asiakkaan yksinomaisella vastuulla on varmuuskopioida ja tallentaa kaikki ohjelmistotiedostot ja ohjelmat ennen tuotteen korjaamista ja palauttaa nämä tiedot korjauksen jälkeen.

    Canon ei ota vastuuta mistään muista vaatimuksista, joita ei ole erikseen mainittu näissä takuuehdoissa, mukaan lukien rajoituksetta tallennusvälineen ja tietojen menetys jne. Kun palautat tuotteen takuuhuoltoon, pakkaa se huolellisesti: suojaa tuote, liitä mukaan myyntitosite, takuukortti, korjausohjeet ja (sovellettavissa tapauksissa) malli tallennusvälineestä, johon tuotteella otetut kuvat on tallennettu. Tämä takuu ei vaikuta kuluttajien voimassa olevan kansallisen lainsäädännön mukaisiin lakiperusteisiin oikeuksiin eikä kuluttajien oikeuksiin jälleenmyyjään nähden myynti- tai ostosopimuksen perusteella. Mikäli sovellettava kansallinen lainsäädäntö ei myönnä lisäoikeuksia, tämä takuu on ainoa ja yksinomainen muutoksenhakukeino eivätkä Canon tai EWS-jäsenet vastaa mistään välittömistä tai välillisistä vahingoista tämän tuotteen takuun suoran tai epäsuoran rikkomuksen seurauksena.

EWS: On-Site-korjauspalvelu

Onsite-takuusopimus (laser- ja mustesuihkutuotteet).


Näytä kaikki soveltuvat mallit.


Kiitos, että ostit tämän Canon-tulostimen. Tämän tuotteen Onsite-takuuta koskevat ehdot on määritetty jäljempänä. Tämä Onsite-takuu on voimassa kaksi vuotta uuden Canon-tulostimen alkuperäisestä ostopäivämäärästä.


Tämän takuun nojalla käyttäjä on oikeutettu saamaan Canonilta tukea jäljempänä määritetyllä tavalla. Huomaa, että kaikkiin Onsite-takuun osana tarjottaviin palveluihin sovelletaan tässä ilmoitettuja käyttöehtoja niiden lakisääteisten oikeuksien lisäksi, jotka kuluttajalla voi olla paikallisten lakien mukaan. Huomaa, että tätä Onsite-takuuta sovelletaan kaikkien muiden kyseistä tuotetta koskevien Canon-takuiden ohella.


Tämä Onsite-takuu koskee tiettyjä Canon -toimistolaitteita, jotka on tarkoitettu käytettäviksi ja ostettu ETA-alueella, Sveitsissä ja Yhdistyneestä Kuningaskunnasta.


Canon takaa tuotteen toimivuuden. Mikäli tuotteessa ilmenee takuuaikana vikaa, On-site -palvelua tarjotaan Alueella sijaitsevassa tuotteelle rekisteröidyssä osoitteessa..


Saadakseen Onsite-takuun mukaisen maksuttoman huollon käyttäjän on esitettävä alkuperäinen ostotodistus, josta käy ilmi tuotteen ostopäivämäärä. Canon voi korjata tai vaihtaa Canon tuotteita uusiin tai kunnostettuihin osiin tai tuotteisiin, joiden suorityskyky ja luotettavuus ovat uutta tuotetta vastaavat. Canon voi myös korvata tuotteen toisella vastaavalla tuotteella jos alkuperäisen mallin valmistus on lopetettu. Uutta vastaavia osia tai tuotteita käytetään takuun voimassaoloaikana vain jos paikallinen kuluttajansuojalaki sen sallii.

  • Onsite-takuu on voimassa kaksi vuotta uuden Canon-tulostimen ostopäivämäärästä, joka käy ilmi ostotodistuksesta.

  • Onsite-takuuhuollon voi tilata soittamalla Canon-tukipalveluun (Yhteystiedot saat esille klikkaamalla tästä).

    On-Site takuupalvelu suoritetaan jollain seuraavista vaihtoehdoista:

    • On-Site huolto (teknikon käynti)*, joka sisältää kaikki työkustannukset (sisältäen puhelut, matka- ja korjausaika) ja kaikki varaosakulut.
    • On-Site vaihto (kuriiri), joka sisältää tuotevaihdon sekä lähetyskulut.

    Huoltotapa määräytyy laitemallin mukaan ja teille kerrotaan kuinka toimia ottaessanne yhteyttä Canonin asiakastukeen.

    *Tämän Onsite-takuun mukaisen huoltopalvelun voi tarjota Canonin valtuuttama kolmas osapuoli.

  • Canon Onsite-takuu ei kata:

    • Normaalista käytöstä ja kulumisesta johtuvia määräaikaisia tarkistuksia, huoltoja ja korjauksia tai varaosien vaihtoa.
    • Tarvikkeita ja lisävarusteita, verkkolaite mukaan lukien.
    • Ohjelmistoja.
    • Kuluvia osia, lisätarvikkeita ja lisävarusteita.
    • Ilman Canonin hyväksyntää tehtyjen muutosten aiheuttamia vikoja.
    • Canonin tekemistä muutoksista syntyneet kustannukset, jotka johtuvat tuotteen muuttamisesta tai muokkaamisesta maakohtaisten teknisten standardien tai turvallisuusstandardien tai teknisten määritysten mukaisiksi, tai muita kustannuksia, jotka johtuvat tuotteen mukauttamisesta sellaisten teknisten määritysten mukaisiksi, jotka ovat muuttuneet tuotteen toimittamisen jälkeen.
    • Vaurio, joka johtuu siitä, että tuote ei ole maakohtaisten standardien tai teknisten määritysten mukainen jossain muussa kuin tuotteen ostomaassa.

    Takuuhuoltoa ei myönnetä, jos vaurio tai vika johtuu jostakin seuraavasta:

    • Tuotteen virheellinen käyttö tai käsittely käyttöoppaiden tai käyttäjän oppaiden ja/tai muiden asiaankuuluvien käyttöohjeiden kuvauksen vastaisesti, mukaan lukien, mutta näihin rajoittumatta, virheellisen varastoinnin, pudottamisen, iskuille altistamisen, korroosion, lian, veden tai hiekan aiheuttamat vauriot;
    • Muun kuin Canonin valtuuttaman huollon tekemät korjaukset, muutokset ja puhdistukset;
    • Vauriot jotka ovat aiheutuneet käytettäessä varaosia, ohjelmistoja tai tarvikkeita (kuten muste, paperi, väriaine, akut, tulostuspäät) jotka eivät ole yhteensopivia tuotteen kanssa. Yhteensopivuus tietyn Canon tuotteesi kanssa tulisi olla näkyvissä pakkauksessa, mutta on taattu kun käytät alkuperäisiä Canon varaosia, ohjelmistoja tai tarvikkeita koska näiden toimivuus on testattu. Pyydämme sinua tarkistamaan yhteensopivuuden ennen käyttöä.
    • Tuotteen kytkeminen laitteeseen, jota Canon ei ole hyväksynyt kytkettäväksi laitteeksi.
    • Onnettomuudet tai katastrofit tai muut syyt, joihin Canon ei voi vaikuttaa, mukaan lukien rajoittamatta salamanisku, vesi, tuli, ilkivalta tai huono ilmanvaihto.

    Edellä mainittujen lisäksi Onsite-takuu ei kata seuraavaa:

    • Tuotteen irti- ja uudelleenkytkemisestä aiheutuva työ, mukaan lukien muun kuin Canonin suorittaman tai Canonin puolesta suoritetun turvallisen kuljettamisen valmistelu;
    • Normaalien huoltotyöaikojemme (8.00 - 16.00 maanantai–perjantai, lukuun ottamatta yleisiä juhla- ja vapaapäiviä), ulkopuolella suoritettu työ, ellei Onsite-takuussa ole toisin määritetty.
    • Tuotteen virheelliseen asennukseen tai virheelliseen verkkoyhteyden määrittämiseen liittyvää huoltoa tai huollettavia osia, jos Canon ei ole suorittanut tuotteen asennusta ja verkkoyhteyden määrittämistä;

    Huomaa, että Onsite-palvelujen saamisen ehtona on, että tuote sijaitsee Alueella. Lisäksi Onsite-palvelujen saamisen ehtona on, että käyttäjä tarjoaa huoltoteknikolle/kuriirille pääsyn Tuotteen sijaintipaikalle sekä pyydettäessä kohtuullista tukea palvelun mahdollistamiseksi.

    Jos käyttäjä aikoo siirtää tuotteen toiseen osoitteeseen Onsite-takuun voimassaoloaikana, käyttäjän on ilmoitettava uusi osoite Canonille. Käyttäjä voi tehdä sen lähettämällä sähköpostiviestin Alueen asianmukaiseen "yhteystiedot" -sähköpostiosoitteeseen (sähköpostiosoitteet löytyvät On-Site takuusopimuksen yhteystiedoista). Jos tuote aiotaan siirtää toiseen maahan, on suositeltavaa varmistaa, että Canon tarjoaa Onsite-takuun kyseisessä maassa tarkistamalla, että kyseinen maa on mainittu tämän asiakirjan lopussa olevassa luettelossa.

  • Korjaus/vaihto voi viivästyä, jos se suoritetaan muussa kuin alkuperäisessä ostomaassa, mikäli tuote ei vielä ole myynnissä kyseisessä maassa tai se on myynnissä maakohtaisena mallina. Samoin tuotteen kaikkia varaosia ei ehkä ole varastossa kyseisessä maassa. Asiakkaan vastuulla on varmuuskopioida ja tallentaa kaikki ohjelmistotiedostot ja ohjelmat ennen korjausta/vaihtoa ja palauttaa tiedot korjauksen/vaihdon jälkeen. Canon ei ole vastuussa mistään muista vaateista, mukaan lukien, mutta näihin rajoittumatta, tallennusvälineiden tai tietojen häviäminen tai tapaukset, joita ei ole erikseen mainittu tässä takuussa. Tämä takuu ei vaikuta käyttäjän lainmukaisiin oikeuksiin kuluttajana soveltuvien kansallisten lakien mukaan eikä kuluttajan myynti-/ostosopimuksen mukaisiin oikeuksiin suhteessa jälleenmyyjään. Mikäli soveltuvaa kansallista lakia ei ole, tämä takuu on kuluttajan ainoa ja yksinomainen oikeuskeino, eivätkä Canon ja sen tytäryhtiöt ole vastuussa satunnaisista tai välillisistä vahingoista, jotka johtuvat jonkin tämän tuotteen nimenomaisen tai oletetun takuun rikkomuksista. Täydelliset tiedot maakohtaisista takuista saa ottamalla yhteyden Canon-tukipalveluun.

    Edellä mainitun puitteissa käyttäjä hyväksyy, että Canon ei ole vastuussa mistään ylimääräisistä töistä, menetyksistä, kustannuksista tai vahingoista seuraavissa tapauksissa:

    1. Käyttäjä ei ole käyttänyt, varastoinut tai käsitellyt tuotetta oikein (mukaan lukien väärät ympäristöolosuhteet) tai noudattanut Canonin tuotteelle antamia tai käyttöohjeissa mainittuja ohjeita tai suosituksia tai muita Onsite-takuun ehtoja;
    2. Käyttäjä ei ole asentanut tai ylläpitänyt korjaustiedostoja, nykyisten ohjelmistojen päivityksiä tai uusia julkaisuja, jotka Canon tai kolmas osapuoli on tuonut yleisesti saataville;
    3. Käyttäjän järjestelmässä on virus (tai vastaava) tai käyttäjä on yhdistänyt tuotteeseen viallisen tai yhteensopimattoman tuotteen tai tuotteen, joka haittaa merkittävästi tuotteen toimintaa;
    4. Käyttäjä tai käyttäjän asemesta toimiva henkilö on vahingoittanut tai muuttanut tuotetta tai yhdistänyt tai liittänyt siihen jonkin osan, tai siihen kytketyt käyttäjän järjestelmät haittaavat merkittävästi tuotteen toimintaa;

    Onsite-takuuta hallitaan ja tulkitaan tuotteen ja palvelun käyttömaan asiaankuuluvan lain mukaan, ja kaikki Onsite-takuuseen liittyvät kiistat ratkaistaan tämän lainkäyttöalueen tuomioistuinten yksinomaisen toimivallan alaisena.

Päivitetty viimeksi: 1. tammikuuta 2022

EWS-takuuesittely – Usein kysytyt kysymykset

  • Canon-tuotteet kuuluvat yleensä European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmän piiriin. Tämä koskee Canon-tuotteita, jotka on ostettu seuraavista maista:

    Itävalta, Belgia, Bulgaria, Kroatia, Kypros, Tšekki, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Islanti, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Norja, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Sveitsi, Alankomaat ja Iso-Britannia.

    Tutustu tämän takuun täydellisiin ehtoihin.

  • Yleensä ei ole mitään laillista perustetta, jonka mukaan Canon-tuote pitäisi ensin rekisteröidä, jotta EWS-takuu astuu voimaan. Rekisteröimällä Canon-tuotteen saat käyttöösi Canon iD -käyttäjätilin, jonka kautta saat kohdennettua markkinointimateriaalia ja tuotteitasi koskevia päivityksiä. Joissakin yksittäisissä kampanjoissa Canon-tuote on ehkä rekisteröitävä ennen kuin takuu astuu voimaan. Tällöin asiasta mainitaan erikseen kampanjan käyttöehdoissa.

  • European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmän piiriin kuuluvissa maissa jokainen tuotepakkaus sisältää yleensä EWS-takuukortin. Ne näyttävät yleensä seuraavilta: 

  • Sinun ei tarvitse toimittaa Canonille mitään asiakirjoja, jotta tuotteesi rekisteröidään European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmään. Jos haluat tuotteellesi European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmään kuuluvan takuuhuollon, sinun on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä). Joissakin tapauksissa sinua saatetaan pyytää toimittamaan myös takuukortti, johon on täytetty tarvittavat tiedot. Katso lisätietoja erityisvaatimuksista kyseisen maan kohdalta.

  • Jos haluat tuotteellesi European Warranty System -takuujärjestelmään kuuluvan takuuhuollon, sinun on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä). Joissakin tapauksissa sinua saatetaan pyytää toimittamaan myös takuukortti, johon on täytetty tarvittavat tiedot. Katso lisätietoja erityisvaatimuksista kyseisen maan kohdalta. Joidenkin kampanjoiden takuuehdoissa voi olla lisäksi tiettyjä erityisvaatimuksia, joten katso lisätietoja kampanjan erillisistä käyttöehdoista (jos sellaisia on).

  • Yleensä ei ole mitään laillista perustetta, jonka mukaan Canon-tuote pitäisi ensin rekisteröidä, jotta EWS-takuu astuu voimaan. Jos haluat tuotteellesi European Warranty System -takuujärjestelmään kuuluvan takuuhuollon, sinun on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä). Joissakin tapauksissa sinua saatetaan pyytää toimittamaan myös takuukortti, johon on täytetty tarvittavat tiedot. Ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä) pätee myös lahjaksi saatuihin tuotteisiin.

  • Canon-tuotteille annettu European Warranty System -takuujärjestelmän mukainen takuu on yleensä kaksi vuotta. Tähän on kuitenkin olemassa poikkeuksia. Usein jälleenmyyjät tarjoavat myymilleen tuotteille omia pidennettyjä takuuaikojaan. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä kyseessä olevan maan Canon-jälleenmyyjään tai Canon-tukisivustoon ja pyydä lisätietoja jälleenmyyjän pidennetyistä takuuajoista.

  • Tuotteelle myönnetty takuu käy yleensä ilmi tuotteen pakkauksesta. Yleensä tuotteet kuuluvat takuun piiriin tuotteen myyntipaikan mukaan. Tällöin takuuhuoltotapauksissa tuote palautetaan aina tuotteen myyntialueelle. Canon ei yleensä tarjoa tuotteilleen maailmanlaajuista takuuta, ellei niin ole erikseen mainittu tuote- tai aluekohtaisesti.

  • Kyllä. Canon-tuotteet kuuluvat European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmän piiriin riippumatta siitä, kuka on tuotteen alkuperäinen ostaja. Tällöin kuitenkin takuun alkamispäivä on tuotteen alkuperäinen ostopäivä, ei jälleenmyydyn tuotteen ostopäivä. Jos haluat tuotteellesi European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmään kuuluvan takuuhuollon, sinun on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä). Joissakin tapauksissa sinua saatetaan pyytää toimittamaan myös takuukortti, johon on täytetty tarvittavat tiedot. Katso lisätietoja erityisvaatimuksista kyseisen maan kohdalta.

  • Käytännössä Canon-takuu on voimassa vain tuotteen myyntialueella ja alueella, jota koskevat takuutiedot löytyvät tuotteen pakkauksesta. Canon ei yleensä tarjoa tuotteilleen maailmanlaajuista takuuta, ellei niin ole erikseen mainittu tuote- tai aluekohtaisesti. Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan yhteyttä paikalliseen Canon-edustajaan, joka osaa kertoa mahdollisista vaihtoehdoista. Joissakin tapauksissa asiakas saattaa joutua maksamaan tarvittavat korjaukset ensin itse ja hakemaan tämän jälkeen korvausta Canonilta (näin voi toimia ainoastaan, jos korjattu vika kuuluu EWS-takuuehtojen piiriin, eikä ole esimerkiksi asiakkaan itsensä aiheuttama) palattuaan takaisin European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmän piiriin kuuluvaan maahan. Suosittelemme, että säilytät kaikki vikaa koskevat maksu- ja korjaustositteet takuuvaatimuksen käsittelyä varten.

EWS-yhteystiedot

Alla olevassa taulukossa ovat kaikki maat, joissa Canon European Warranty System -takuujärjestelmä on saatavilla. Lisätietoja on Canonin täydellisissä EWS -takuuehdoissa. Taulukossa on kunkin maan yhteystiedot sekä tietoa saatavana olevasta takuupalvelusta.


Huomaa, että On-Site-palvelun ollessa saatavana sitä tarjotaan vain takuuseen oikeutetuille tuotteille.


Maa Tukipalvelun yhteystiedot
Itävalta Canon Itävalta
Belgia Canon Belgia (hollanninkielinen)
Canon Belgia (ranskankielinen)
Bulgaria Canon Bulgaria
Kypros Canon Kypros
Tšekin tasavalta Canon Tšekki
Tanska Canon Tanska
Viro Canon Viro
Suomi Canon Suomi
Ranska Canon Ranska
Saksa Canon Saksa
Kreikka Canon Kreikka
Unkari Canon Unkari
Islanti +354 533 34 11

Beco
Irlanti Canon Irlanti
Italia Canon Italia
Latvia Canon Latvia
Liettua Canon Liettua
Luxemburg Canon Luxemburg
Malta Canon Malta
Norja Canon Norja
Puola Canon Puola
Portugali Canon Portugali
Romania Canon Romania
Slovakia Canon Slovakia
Slovenia Canon Slovenia
Espanja Canon Espanja
Ruotsi Canon Ruotsi
Sveitsi Canon Sveitsi (ranskankielinen)
Canon Sveitsi (saksankielinen)
Alankomaat Canon Hollanti
Iso-Britannia Canon UK

Canonin On-Site-takuupalvelun piirissä olevat tuotteet

Jos tuotettasi ei ole alla olevassa luettelossa, sille ei ole saatavana On-Site-takuuta vaan vain Return To Base -takuu.


European Warranty System (EWS) -takuujärjestelmän maat, joissa Canonin On-Site-takuu on saatavilla:


Itävalta Belgia Tšekin tasavalta Tanska Suomi
Ranska Saksa Unkari Irlanti Italia
Luxemburg Alankomaat Norja Puola Portugali
Sveitsi Slovakia Espanja Ruotsi Iso-Britannia

 

Valitse alta tuotemallisto, niin näet mallit, joita takuu koskee


MAXIFY
i-SENSYS – yhden toiminnon tulostin
i-SENSYS – monitoimitulostin
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


On-Site-vaihto

MAXIFY-tulostin  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


On-Site-korjauspalvelu


PIXMA  
PIXMA Pro 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

i-SENSYS – yhden toiminnon tulostin  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS – monitoimitulostin  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030Cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Palvelussa voi olla paikallisia rajoituksia, joten suosittelemme tarkistamaan mallin tarkat takuuehdot paikallisilta yhteyshenkilöiltä.

Tarvitset ehkä myös

Ota yhteyttä

Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse

Huolto ja korjaus

Varaa huolto, lähetä tuote korjattavaksi tai lue lisää huolto- ja korjausprosessistamme.

Kierrätys

Lue lisää Canonin värikasettien kierrätysohjelmasta

Canon-tili

Rekisteröi tuotteesi ja hallitse Canon-käyttäjätiliäsi

Kysely