ÄLYKÄSTÄ TUOTTAVUUTTA UUDELLA CANON ARIZONA 135 GT -UV-TASOTULOSTIMELLA

Canon on julkistanut uuden Arizona 135 GT -tasotulostimen, joka tarjoaa älykkään teknologian ansiosta uusia liiketoimintamahdollisuuksia kylttivalmistajille sekä tulostus- ja painopalvelujen tarjoajille. Olitpa aloittamassa tasotulostamista tai toimit jo suurkuvatulostimien parissa ja haluat edelleen monipuolistaa tarjontaasi uusin sovelluksin, Arizona135 GT tarjoaa palkitun Arizona-sarjan edut – korkean tulostuslaadun, monipuoliset sovellukset, tuottavuuden ja luotettavuuden kohtuullisella investoinnilla. Arizona 135 GT on valmistettu Poing’ssa Saksassa yhtä laadukkaasti ja samoja perinteitä kunnioittaen kuin kaikki aikaisemmatkin Arizona-mallit. Uudella Arizonalla voit tuottaa vaikuttavia sovelluksia laajalle materiaalivalikoimalle; niin jäykille materiaaleille kuin joustaville materiaaleille Roll Media Option -toiminnon avulla.

Tuottavuus ja sovellusten monipuolisuus etusijalla suunniteltu Arizona 135 GT tuottaa poikkeuksellista kuvanlaatua VariaDot-tulostustekniikan ansiota. VariaDot-tulostustekniikan muuttuva pisarakoko tekee kuvista teräviä, niiden värit ja sävyt vaihtuvat pehmeästi ja lopputuloksena on lähes valokuvantarkka laatu. Arizona 135 GT on fiksu sijoitus, kun tulostustarpeesi ylittää 2 000 m² vuodessa, koska se pystyy käsittelemään 125 x 250 cm:n kokoisia ja jopa 50,8 mm:n paksuisia materiaaleja ja tulostamaan jopa 34,2 m² tunnissa.

Arizona 135 GT:n tuottavuutta parantaa sen helppokäyttöisyys, kuten helppo monimutkaisten töiden yhdistely, nestaus ja peilaus. Tarkan tulostuksen kohdistuksen avulla on helppo välttää virheitä ja tehdä viime hetken säätöjä, mikä säästää arvokasta aikaa. Koska käytettävyysaika on ratkaisevan tärkeä kaikessa tulostuksessa, Arizona 135 GT sisältää useita ominaisuuksia käyttötehon maksimoimiseksi: automaattinen tulostuspäiden ylläpito palauttaa suuttimen toiminnan sekunneissa ja Remote Service -tekninen tuki maksimoi käytettävyysajan.

Hyödynnä erilaisten sovellusten mahdollisuudet

Arizona tasotulostusteknologian ja sen UV-LED-kovetteen ansiosta käytettävissä on laaja valikoima kestäviä sovelluksia niin jäykille, joustaville ja huokoisille materiaaleille kuten lasi, alumiini ja muut metallit, canvas, puu, MDF, kartonki, keraamiset laatat ja muovit. Roll Media Option -toiminnolla avulla voidaan tulostaa jopa 220 cm leveälle rullamateriaalille – mukaan lukien ohuet ja lämpöherkät materiaalit – valvomatta työtä yön yli.

Uusia luovuuden tasoja Arizona Xpert -ohjelmistolla

Arizona 135 GT:n mukana toimitetaan Arizona Xpert -ohjelmisto, joka tehostaa tuotantoa ja mahdollistaa monimutkaistenkin sovellusten vaivattoman suunnittelun ja tuotannon. Ohjelmisto tallentaa tulostusvalmiin tiedoston reseptiksi, jotta tulevien töiden valmistelu käy entistä nopeammin ja helpommin. Reseptejä voi myös jakaa asiakkaiden kanssa, jolloin suunnittelijat voivat esikatsella lopputuotetta Arizona Xpert Extensionin 3D-näkymässä ja minimoida suunnitteluvirheet. Arizona Xpertin avulla voi tuottaa myös uusia sovelluksia kuten kohopintatulosteita.

Käytä kestävää tasotulostusratkaisua

Arizona 135 GT:n VariaDot-tekniikka käyttää vaihtelevia pisarakokoja 6-30 pikolitran välillä ja kuluttaa näin jopa 50 % vähemmän mustetta kuin tavalliset tasotulostimet, mikä säästää kustannuksia. Laitteen ympäristövastuullisiin ominaisuuksiin kuuluu myös UL GREENGUARD Gold -sertifioidut musteet, jotka vähäpäästöisyytensä ansiosta sopivat hyvin sisätiloihin, kuten kouluihin, sairaaloihin ja vähittäiskauppoihin. Lisäksi Arizona 135 GT:n energiankulutus on alhainen. Muita energiansäästöominaisuuksia ovat vakiojännitesyöttö, energiatehokas kovetusprosessi ja alipainepumput.

Arizona 135 GT:stä voi pyytää esittelyn akkreditoitujen kumppanien sekä Canonin myyntitiimin kautta.
Lisätietoja Arizona 135 GT:stä: https://www.canon-europe.com/business-printers-and-faxes/arizona-135-gt
Lisätietoja Arizona-tuoteperheestä: https://www.canon.fi/business-printers-and-faxes/specialty-and-industrial/