Topteam IT:stä Canon Oy:n CBC-kumppani Satakuntaan

Satakuntalainen Topteam IT Oy täydentää Canon Oy:n alueellista myynti- ja palveluverkkoa Porin ja Rauman alueella. Yhdeksäntenä alueellisena Canonin CBC (Canon Business Center) -kumppanina Topteam IT edustaa Canonin laitteita, ratkaisuja ja palveluita kattavasti. Paikalliset yritykset voivat jatkossa kääntyä Canonin omien toimipisteiden lisäksi myös Topteamin puoleen Canonin koko tulostuksenhallinnan, suurkuvatulostamisen, tiedonhallinnan ja tuotantotulostamisen ratkaisuissa ja palveluissa.

”Uusi CBC-kumppanuus alueella on parhaaseen palveluun tähtäävän strategiamme mukainen. Kumppanuus vahvistaa jakelukanavaamme ja lisää mahdollisuuksiamme palvella Satakunnan yrityksiä”, kuvaa Canonin jälleenmyynnin liiketoimintaa johtava Petteri Koli. Pienenä erityispiirteenä kumppanuudessa on Canonin tuottama palvelu Topteam IT:n asiakkaille. Topteam IT:n asiakkaat saavat palvelut suoraan Canonilta eli Canon toimii samalla Topteam IT:n palvelukumppanina.

Asiakkaiden näkökulmasta yksi merkittävimmistä kumppanuuden ja laadukkaan yhteistyön mahdollistavista tekijöistä on molempien yritysten panostus vakioituun ja sertifioituun toimintamalliin.  Canon Oy:lle on toimialansa ainoana yrityksenä myönnetty ISO/IEC 20000-1:2018 -standardin mukainen palvelunhallinnan sertifikaatti. Standardinmukainen toiminta vähentää esimerkiksi palvelupoikkeamia ja -virheitä ja varmistaa palvelun jatkuvuuden ja saatavuuden.

”Canon on sitoutunut laadukkaaseen palveluun asiakkaille ja edellyttää sitä myös kumppaneiltaan. Topteam IT on ISO 9001-, ISO 14001- ja ISO 27001 -sertifioitu IT-palvelutalo, ja siten hyvä prosessinhallinta ja laadunvalvonta nähdään myös Topteamilla tärkeänä. Lisäksi heillä on mahtava, dynaaminen tekemisen meininki”, kertoo Koli.

Topteam IT Oy:n toimitusjohtaja Juha Suomisen mukaan Canon ja Topteam jakavat täysin samat arvot palveluliiketoiminnan laadun näkökulmasta: ”Canonin CBC -kumppanina pystymme palvelemaan nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme entistä laajemmin ja laadukkaammin”, hän kiteyttää.

Lisätiedot:

Canon Oy,