FUTURE PROMOTION FORUM ESITTELEE VINKIT ASIAKKAIDEN SITOUTTAMISEEN JA SAUMATTOMAAN KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEEN

Canon Future Promotion Forum järjestetään virtuaalitapahtumana 5.10.2021 klo 16.00–18.30 (14.00–16.30 CEST). Tänä vuonna tapahtuman teemana on markkinointikanavien organisointi saumattoman käyttäjäkokemuksen saavuttamiseksi. Puheenvuoroissa markkinoinnin asiantuntijat tarjoavat näkemyksiään asiakasviestinnän kehittämiseksi ja asiakkaiden sitouttamiseksi. Keskustelua seuraa Q&A-asiantuntijaistunto.

Maailmassa, jossa brändit ja asiakkaat ovat vuorovaikutuksessa keskenään useissa eri kanavissa, oikea-aikainen asiakkaiden odotuksiin vastaaminen voi olla haaste. Miten varmistamme, että kaikki markkinointikanavat ovat linjassa parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi? Canon Future Promotion Forum 2021 -virtuaalitapahtumassa tarkastellaan käytettävissä olevia vaihtoehtoja, joilla markkinoijat voivat yltää saumattomaan käyttäjäkokemukseen.

Future Promotion Forum 2021 järjestetään jälleen verkossa, jotta mahdollisimman monelle osallistujalle voidaan tarjota mahdollisuus vuorovaikutukseen tapahtuman asiantuntijapaneelin kanssa. Tänä vuonna Canon Future Promotion Forum tarjoaa alustan asiakasviestintää ja asiakasuskollisuutta käsittelevälle keskustelulle. Oltuaan vuoden virtuaalisessa vuorovaikutuksessa brändien kanssa asiakkaat haluavat lisää – kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut tunteellisemmaksi ja tarkoituslähtöisemmäksi, jolloin markkinointiviestien pitäisi olla paitsi yhä merkityksellisempiä myös personoidumpia. Asiakaskokemuksen on oltava saumaton ja aina asiakkaan ulottuvilla. Foorumi sisältää puheenvuoroja myös kanavien mittaamisesta ja datan onnistuneesta hyödyntämisestä älykkäiden asiakaspolkujen luomiseksi – ohjelmallinen tulostus mukaan lukien.

Future Promotion Forumin pääpuhuja on tänä vuonna Nicole Ramirez, digimarkkinoinnin ammattilainen, joka on erikoistunut markkinointiteknologiaan, prosesseihin ja datalähtöisiin strategioihin. Kun muut ovat siirtymässä ”uuteen normaaliin”, Nicole puhuu markkinoinnin ”seuraavasta normaalista”, joka on seurausta muutoksista kuluttajien pandemian jälkeisessä käyttäytymisessä. Ramirez laajentaa brändien kolmea tärkeintä menestykseen johtavaa piirrettä (aitous, vahva perusta ja data) ja antaa neuvoja COVIDin jälkeisten markkinointistrategioiden toteuttamisessa ja menestyksen mittaamisessa.

Tapahtumassa esiintyy myös muita alan ammattilaisia: Ludovic Martin, sähköisen kaupankäynnin strategioiden ja web-to-print-projektien konsultti ja Exaprintin entinen markkinointi- ja strategiapäällikkö. Ludovicin mukaan printti on yhä keskeinen osa verkkokauppatoimijoiden markkinointikeinojen salkkua. Isla Munro, Isossa-Britanniassa toimivan suoramarkkinointitoimisto Dragonflyn toimitusjohtaja ja Royal Mailin Strategic Mailing Partnership -lautakunnan hallituksen jäsen kertoo näkemyksensä siitä, miten markkinoijat voivat parantaa digitaalisten kanaviensa suorituskykyä integroimalla siihen painetun suorapostituksen. Hän jakaa ajatuksiaan myös siitä, miten digitaalisen painoteknologian uusimpia kehityskulkuja voidaan hyödyntää suoramarkkinointikampanjoissa. Cathy Bittner, Strategic Business Development Manager, Canon Europe ja Gordon Young, The Drumin päätoimittaja ja perustaja, keskustelevat hankkeesta, jossa kaksi organisaatiota yhdistivät voimansa antaakseen viimeisen vuoden tutkinnostaan menettäneille taideopiskelijoille toisen mahdollisuuden saada ansaitsemansa tunnustuksen, joka myös määrittää monen tulevaa uraa. Hanke tarjoaa samalla katsauksen printti-innovaatioiden tulevaisuuteen.

Lisätietoja tapahtumasta ja ilmoittautumislomakkeen löydät täältä:
Osallistuminen Canon Future Promotion Forum 2021 -virtuaalitapahtumaan on maksutonta.