Pieniin hetkiin ja suuriin tarinoihin Canon Zoemini S2 -pikakamera

Amstelveen, 1 oktober 2021 – Canon Europe lanceert vandaag de Canon Zoemini S2 instant cameraprinter voor on-the-go fotograferen, editen en printen tegelijkertijd. Met een compact design en een gewicht van slechts 188 gram is de Canon Zoemini S2 de perfecte instant-cameraprinter in zakformaat en tevens vakantiepartner. Gebruikers kunnen nu ook kiezen uit verschillende opnamemodi, en zelfs direct filters en frames toevoegen aan hun foto’s dankzij de nieuwe Effects- en Frames-knoppen op de cameraprinter. De Canon Zoemini S2 is vanaf oktober verkrijgbaar in de kleuren petrol, parelmoerwit en roségoud, en is net zo licht en compact als zijn voorganger de Canon Zoemini S1 zodat je hem nog steeds gemakkelijk mee kunt nemen, waar je ook naartoe gaat.

Canon esittelee Canon Zoemini S2 -pikakameran, joka on pienikokoinen, vain 188 g painava, ja kulkee aina mukana. Sillä voi kuvata selfieitä peiliin ja rengasvalon avulla, ja tarkistaa kuvaajan poseerauksen Canon Mini Print -sovelluksen Live View -näkymästä. Akun virta riittää jopa 25 valokuvan tulostamiseen ja jos paperi loppuu, kuvat voi tallentaa laitteen Micro SD -korttipaikalle. Zink™-tekniikan ja Micro SD -muistikorttipaikan ansiosta tämä 8 megapikselin kamera on täydellinen valinta pieniin hetkiin ja suuriin tarinoihin ja se tulee myyntiin kauden suosikkiväreissä - petrooli, valkoinen ja ruusukulta.

Canon Mini Print -sovelluksella kuviin voi lisätä tehosteita ja reunuksia, voi siirtyä kuvaustilojen välillä ja tallentaa suosikkikuvat tulostettavaksi myöhemmin. Canon Zoemini S2 -pikakamera muodostaa yhteyden Canon Mini Print -sovellukseen Bluetoothin kautta ja sen avulla voi tulostaa älypuhelimesta, esikatsella kuvia Live View -näkymässä, luoda kollaaseja, lisätä tekstiä ja tehosteita, tulostaa pyöreitä tulosteita tai tarroja. Pikakameraan voi ladata 10 arkkia Zink™-valokuvapaperia, jolloin kuvat voi tulostaa tarroiksi, jotka on helppo kiinnittää vaikkapa älypuhelimen takakanteen tai jääkaapin oveen.

Canon Zoemini S2 -pikakameran myynti alkaa lokakuussa 2021 ja sen suositusvähittäishinta on 180 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226