Canonilta uutuudet MegaTank-mallistoon – PIXMA G650 -monitoimilaite ja PIXMA G550 -tulostin

AMSTELVEEN, 14 april 2021 – Canon Europe breidt haar assortiment kleurenprinters met navulbare inkttanks uit met twee nieuwe modellen die speciaal zijn ontworpen voor het printen van grote aantallen foto’s – de 3-in-1 PIXMA G650 en de single-function PIXMA G550. De nieuwe modellen zijn uitgerust met een vervangbare FINE-printkop en een set van zes ChromaLife 100-inkten op basis van kleurstoffen voor levensechte, kleurrijke prints waar elke fotoliefhebber trots op kan zijn. In combinatie met de MegaTank-inktflessen voor langdurig printen, eenvoudig onderhoud en verbeterde ondersteuning van printmedia vormen deze nieuwe modellen de ideale oplossing voor fotoprintshops die aan de hoogste printvoorwaarden moeten voldoen. Voor continu printen met hoge capaciteit, zijn de printers tevens ideaal voor kleine ondernemingen en liefhebbers van het thuis printen van foto’s.

Canon laajentaa MegaTank-valikoimaa kahdella valokuvien tulostamiseen suunnatulla laitteella. Kummassakin tulostimessa on kuusi dye-pohjaista mustetta ja täytettävät mustesäiliöt. Tulostimien yksinkertaisen huollon ja laajan tulostusmateriaalituen ansiosta ne vastaavat valokuvatulostuksen vaatimuksiin.

Huippuluokan kuvanlaatu, erilaiset tulostusmateriaalit ja edulliset käyttökustannukset

Canon PIXMA G650 on monipuolinen monitoimilaite, joka tulostaa, kopioi ja skannaa, PIXMA G550 on puolestaan huippuluokan valokuvatulostin. Kummassakin tulostimessa käytetään kuutta dye-pohjaista mustetta, mukaan lukien kaksi uutta väriä. Uudet punaiset ja harmaat musteet laajentavat värikirjoa ja parantavat tulostusjälkeä. Molemmissa malleissa on FINE-tulostuspää, jonka tekniikka parantaa tulostuslaatua ja rikastuttaa värimaailmaa.

Tulostimissa on parannettu paperisyötön tarkkuus ja kapasiteetti useille valokuvapapereille, automaattinen tulostuspään kohdistus ja entistä tarkempi mustepisaroiden asettelu.

Valokuvausharrastajat voivat tulostaa reunattomia valokuvia A4-kokoon asti ja valita useista materiaalivaihtoehdoista mukaan lukien Canonin magneettinen valokuvapaperi (MG-101) ja

irrotettava valokuvapaperi (RP-101). Suurten mustesäiliöiden ansiosta tulostuskapasiteetti on erinomainen, yhdellä säiliöllä voi tulostaa noin 3800 kappaletta 4 x 6 -kokoisia valokuvia ilman uudelleentäyttöä.

Helppo käyttää, helppo huoltaa

Mustepullojen suuttimet vastaavat mustesäiliöiden suuaukkoja, joten niiden vaihto onnistuu sotkematta ja ilman virheitä. Käyttäjän itse vaihdettavissa on myös laitteen tulostuspää ja hukkavärisäiliö, joten käyttökatkot jäävät minimiin. Tulostimet säästävät automaattisesti energiaa kätevän automaattisen virrankatkaisun avulla, kun taas tulostimien kaksirivinen nestekidenäyttö yksinkertaistaa asetusten ja töiden hallintaa. Tulostimien Wi-Fi-yhteydellä valokuvauksen harrastajat voi yhdistää tietokoneet, kamerat ja älylaitteet langattomasti Canon PRINT -sovelluksen, Moprian ja AirPrintin kanssa.

Canon PIXMA G -sarjan tulostimien myynti alkaa kesäkuussa 2021.

- Canon PIXMA G650, svh. 299 euroa

- Canon PIXMA G550, svh. 249 euroa