Tulostus, skannaus ja kopiointi onnistuvat vaivattomasti Canonin uudella helppokäyttöisellä PIXMA TS3450 -sarjan monitoimilaitteella

Amstelveen, 2 december 2020 – Canon Europe kondigt vandaag de PIXMA TS3450 aan, haar nieuwste instapmodel inkjetprinter uit de PIXMA TS-serie. De PIXMA TS3450 is een multifunctionele drie-in-een printer voor alle dagelijkse printtaken en heeft gebruiksvriendelijke kenmerken zoals FINE-cartridges in vier kleuren voor eenvoudig vervangen en gemakkelijk configureren met one-touch wireless connectiviteit voor maximale productiviteit.

Canon PIXMA TS3450 -sarjan monitoimilaitteet ovat toimisto- ja kotikäyttöön sopivia perustason laitteita, joilla voi tulostaa, kopioida ja skannata. Helppokäyttöisen langattoman yhteyden ja intuitiivisen käyttöönottoprosessin ansiosta laite on erittäin helppo asentaa ja sitä on helppo käyttää. Tulostus onnistuu kätevästi myös älylaitteista langattoman yhteyden ja selkeän käyttöliittymän avulla. Tilapäivitykset näkyvät selkeässä 1,5 tuuman LCD-näytössä.

Lisätietoja englanninkielisestä lehdistötiedotteesta,

Canon PIXMA TS3450 -monitoimilaitteiden myynti alkaa Suomessa tammikuussa 2021 ja laitteen svh. on 49 euroa.