Canon esittelee PIXMA G-sarjan MegaTank -malliston, joka tarjoaa volyymia ja edullista tulostusta sekä kotiin että kotitoimistoihin

Amstelveen, 25 november 2020 – Canon Europe maakt vandaag de uitbreiding bekend van de populaire PIXMA G-serie MegaTank-printerlijn met vijf instapmodellen die zijn voorzien van navulbare inkttanks. De belangrijkste kenmerken van deze productlijn zijn onder andere de verbeterde gebruiksvriendelijkheid met een vervangbare onderhoudscartridge om stilstand te verminderen, de nieuwe en verbeterde inktflesjes om het bijvullen van inkttanks eenvoudiger te maken en een 2-regelig lcd-scherm voor snelle toegang tot de printerinstellingen. Dankzij de slimme relatie tussen kosten en efficiëntie maakt de Economy-modus het mogelijk om probleemloos duizenden pagina’s te printen, terwijl tegelijkertijd de kosten verlaagd worden.

Riittoisilla mustesäiliöillä ja Wi-Fi-yhteydellä varustetut MegaTank -monitoimitulostimet tuottavat laadukkaita tulosteita tehokkaasti ja nopeasti. Pilviyhteydet ja monipuolinen materiaalinkäsittely takaavat terävät asiakirjat ja eloisat valokuvat niin kotona kuin toimistossakin. Vaihdettavan hukkavärisäiliön ansiosta käyttökatkot jäävät lyhyiksi ja laiteet toimivat luotettavasti päivästä toiseen. Riittoisien mustesäiliöiden ansiosta tulostuskapasiteetti on jopa 12 000 sivua kahdesta mustasta mustepullosta tai 7 700 sivua yhdellä väriainesarjalla. Mustesäiliöt on helppo täyttää kätevistä täyttöpulloista. Jokaisella värillä on ainutlaatuinen suuaukko, joten täyttöpulloa voi käyttää vain oikeassa mustesäiliössä.

Malliston kaksi nopeinta mallia, Canon PIXMA G3560 ja Canon PIXMA G2560, tulostavat jopa 10,8 mustavalkosivua minuutissa ja 6 värisivua minuutissa laadukkaasti ja luotettavasti. Pigmenttimusta muste tuottaa laadukkaita ja teräviä asiakirjoja, ja dye-pohjaiset musteet tulostavat valokuvien sävyt. Monitoimimallit tulostavat, skannaavat, kopioivat ja yhdistyvät pilvipalveluihin Canon PRINT -sovelluksella ja PIXMA Cloud Linkillä. Laitteilla voi tulostaa voi suoraan älylaitteista AirPrint (iOS)- ja Mopria (Android) -sovelluksilla.

Uutuuksien suositusvähittäishinnat ovat

- Canon PIXMA G3560, 359 €
- Canon PIXMA G3520, 329 €
- Canon PIXMA G2560, 299 €
- Canon PIXMA G2520, 269 €
- Canon PIXMA G1520, 219 €

Laitteiden myynti alkaa helmikuussa 2021.