CANON JULKAISEE UUDEN PIENYRITYKSILLE SUUNNATUN, ERITTÄIN KOMPAKTIN JA JOUSTAVASTI LIITETTÄVÄN SKANNERIN

Olemme julkaisseet uuden ja helppokäyttöisen pöytäskannerin, jonka USB- ja Wi-Fi liitännät takaavat joustavat yhteydet. Skanneri sopii pienyritysten käyttöön työtilan sijainnista riippumatta. Menestyksekkääseen imageFORMULA DR-S150 -malliimme pohjautuva uusi imageFORMULA DR-S130 on luotettava ja tehokas digiratkaisu koti- ja pientoimistoille.

Joustava liitettävyys kehittyvien työpaikkojen tueksi

imageFORMULA DR-S130 -pöytäskanneri on suunniteltu tukemaan pienyritysten ja toimistojen sopeutumista uusiin työympäristöihin ja se tarjoaa tarvittavaa joustavuutta, sillä skannerista löytyy sekä Wifi ja USB-liitännät. Helppokäyttöisyyttä lisää laitteessa oleva CaptureOnTouch Pro -ohjelmisto, jonka käyttäjäystävällinen käyttöliittymä toimii kuvakkeilla. Usein käytettyjen toimintojen pikakuvakkeita voi määrittää asiakirjojen tallentamiseksi ja lähettämiseksi eri kohteisiin, kuten OneDriven ja Dropboxin kaltaisiin pilvipalveluihin.

Skanneri sopii työskentelyyn matkalla, kotona ja toimistolla, sillä laitteen voi aktivoida joko älypuhelimella, suoraan PC:ltä tai MacBookista. Tiedostoja voi skannata ja lajitella automaattisesti käyttämällä vyöhykkeellistä OCR-tekstintunnistusta, viivakoodia ja 2D-koodintunnistusta, mikä helpottaa yritysten tietojen käsittelyä ja lajittelua olemassa oleviin työnkulkuihin ja asiakirjahallintajärjestelmiin. Tämä helpottaa myös tiimien välistä yhteistyötä ja vähentää työntekijöiden hallinnollista taakkaa, säästäen näin yritysten arvokasta aikaa ja resursseja. Kompakti pöytäskanneri vie vain vähän tilaa ja tuo joustavuutta toimistoympäristöön.

Luotettavaa suorituskykyä

DR-S130-skanneri toimii luotettavasti ja yksinkertaisesti tarjoten täydellisen valmisratkaisun kaikille, joilla ei ole omaa IT-tukea. Laitteen vankka rakenne takaa luotettavan ja tuottavan suorituskyvyn, joka riittää kiireessäkin. Skannauskapasiteetti on jopa 3500 kuvaa päivässä ja 60 kuvaa minuutissa. PUSH-skannaustoiminnon avulla skannattuja tiedostoja voi lähettää valittuun kohteeseen suoraan laitteesta, eli uudelleen lähettämistä tietokoneen kautta ei tarvita, jolloin aikaa ja resursseja säästyy.

Monipuolista asiakirjojen käsittelyä jokaiseen tarpeeseen

Asiakirjojen helppoa arkistointia, muokkaamista ja jakamista varten imageFORMULA-S130:ssä on luotettava ja monipuolinen syöttö. Se mahdollistaa monien erilaisten, ohuiden tai paksujen asiakirjojen, kuten henkilö- ja kohokirjoituskorttien tai passien skannauksen. Kestävien syöttö- ja erotusrullien ansiosta sekalaisten asiakirjojen skannaaminen kerralla sujuu helposti ja intuitiivisesti. Ultraääneen perustuva kaksoissyötön tunnistus varmistaa, että kaikki asiakirjat skannautuvat eikä tietoja häviä. Active Threshold -tilan toimintojen, kuten automaattisen värintunnistuksen, tekstisuunnan tunnistuksen, automaattisen paperikoon tunnistuksen ja vinouden korjauksen käyttö säästää arvokasta aikaa, kun tulostusasetuksia ei tarvitse määrittää, mutta jälki on silti tasalaatuista ja korkeatasoista.

Canon Euroopan tuotepäällikkö Tim Brosnihan sanoo: ”Olemme hyvin ylpeitä imageFORMULA-sarjastamme, joka tuo helppokäyttöisen skannauksen kaikkien yritysten saataville niiden kokoonpanosta riippumatta. Koska digitalisaatiosta on nopeasti tulossa selviytymisen kynnyskysymys yrityksille ympäri maailmaa, halusimme suunnittelun, suorituskyvyn tai tuottavuuden laadusta tinkimättä tarjota pienemmille yritysasiakkaillemme räätälöidyn tuotteen, joka sopisi heidän tarpeisiinsa. Kompakti koko, PUSH-skannaustoiminto ja liitäntävaihtoehdot tekevät tästä laitteesta joustavan lisän mihin tahansa pieneen tai etätyötoimistoon kotona tai jaetussa tilassa. Asiakirjojen monien eri skannausvaihtoehtojen ansiosta imageFORMULA DR-S130 saa aikaan nopeaa ja laadukasta jälkeä riippumatta siitä, mitä skannataan, asettaen etusijalle sujuvan päivittäisen työnkulun."

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Nopea 30 sivua/min ja 60 kuvaa/min väriskannaus
  • 60 arkin automaattinen syöttölaite
  • WiFi- ja USB-liitännät