Uusi ProCare-palveluohjelma Colorado-asiakkaille

Canon on julkaissut uuden ProCare-palveluohjelman EMEA-alueella. Ohjelma on suunniteltu UVgel-teknologiaa hyödyntävän Colorado-suurkuvarullatulostinsarjan asiakkaille. Colorado 1640 ja 1650 -asiakkaat voivat nyt hyödyntää maksimaalista käytettävyyttä, sillä varaosien saatavuus, ennakoiva huolto sekä ohjelmiston etätuki lisäävät tuottavuutta ja vähentävät seisokkia.

ProCare-sopimukset ovat saatavilla kolmeksi, neljäksi tai viideksi vuodeksi, ja palvelua voi halutessaan jatkaa sopimuskauden päättymisen jälkeen. Sopimukseen kuuluvat ensiluokkaiset ja nopeasti järjestyvät käynnit paikan päällä sekä tulostuspäiden vaihto ja huolto. Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa sijaitsevat asiakkaat voivat hankkia Colorado ProCare -palvelun Canonin valtuutettujen yhteistyökumppanien tai suoraan Canonin kautta, mikä mahdollistaa yhdenmukaisen palvelukonseptin asiakkaille, joilla on tuotantoa useammassa maassa.

Luotettavaa suorituskykyä

Colorado-sarjan tulostimet on suunniteltu korkeaa tuottavuutta silmällä pitäen sekä niin, että se vaatii mahdollisimman vähän huolto- ja muita toimenpiteitä käyttäjältä. ProCare-palveluohjelma vie tämän ajattelutavan pidemmälle antamalla asiakkaille heidän tarvitsemaansa lisävarmuutta tuotannon hoitamiseksi. Tällöin tulostinpalveluiden tarjoajat voivat keskittyä siihen, mikä on tärkeintä, eli asiakkaiden laatuodotusten ylittämiseen ja tuloksen tekemiseen tiukkojen läpimenoaikojen puitteissa sekä liiketoiminnan ja tulojen kasvattamiseen.

Canonin EMEA-alueen Large Format Graphics -yksikön varatoimitusjohtaja Michele Tuscano kommentoi: ”Colorado-tulostimemme on otettu erittäin hyvin vastaan markkinoilla ja syyskuussa 2019 ylitimme 1000 laiteasennuksen rajapyykin maailmanlaajuisesti. On hienoa nähdä, että niin monet asiakkaat ovat vakuuttuneet UVgel-teknologiasta. Kehitimme sen luomaan parhaan mahdollisen tasapainon tuottavuuden, käytettävyyden ja laadun välille, vähentäen samalla asiakkaan kokonaiskustannuksia.”

Tuscano jatkaa: ”Tiedämme, että Colorado on ollut asiakkaillemme enemmän kuin pelkkä tuotantolaite. Se on ratkaisu, jolla pystytään vastaamaan tiukimpiinkin määräaikoihin ja kriittisimpiinkin käyttövaatimuksiin. Tulostinpalveluiden tarjoajat käyttävät sitä päivittäin. Laitteen suorituskyky on erittäin merkityksellinen heidän liiketoiminnalleen, olipa heillä käytössään yksi tai useampi laite. Colorado ProCaren myötä tarjoammekin nyt palveluohjelman, joka on suunniteltu vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakkaamme tietävät, että heillä on käytössään toimintavarmaa teknologiaa sekä ratkaisuja tarjoava kumppani, joka on aina valmiina auttamaan tuotannon ja toimitusten maksimoinnissa.”