COLORADO 1650 -TULOSTIMELLE JA CANONIN UVGEL-VÄRILLE AVERY DENNISON ICS -TAKUUSERTIFIOINTI

Canon Production Printing on iloinen saadessaan tiedottaa, että johtava etikettien, tarrojen ja muiden vastaavien materiaalien valmistaja Avery Dennison on myöntänyt sekä Colorado 1650 -suurkuvarullatulostimelle että sen UVgel 460 -värille sertifioinnin osana yrityksen ICS-takuuohjelmaa. Sertifiointi takaa, että Colorado 1650:n vinyylitulosteet vastaavat tiukkoja laatu- ja kestävyysvaatimuksia.

Canon on tehnyt tiivistä yhteistyötä Avery Dennisonin kanssa julkistettuaan Colorado 1650 -mallin, joka käyttää joustavaa, mutta erittäin kestävää UVgel 460 -väriä. Kaikki Colorado 1650:n UVgel 460 -värillä tehdyt tulosteet on nyt sertifioitu ICS-takuuohjelmalla, mikä takaa laadukkaat ja kestävät suurkuvat. Yhdistämällä UVgel 460 -värit Avery Dennisonin materiaaleihin ja laminaatteihin1 asiakkaat voivat luottaa siihen, että heidän tulosteensa kestävät ulkotiloissa jopa kahdeksan vuotta ja sisätiloissa yksitoista vuotta.

”Olemme kehittäneet UVgel-teknologian avulla mullistavan konseptin, jossa yhdessä ainutlaatuisessa väripullosarjassa yhdistyvät perinteisen musteteknologian edut, kuten ekoliuotin, lateksi ja UV”, kertoo Dirk Brouns, Canon Production Printingin Large Format Graphics -yksikön varatoimitusjohtaja.

”Olemme ylpeitä, että Avery Dennisonin kaltainen arvostettu brändi on myöntänyt meille ICS-takuun. Nopeasti lisääntyvä asennuskantamme sekä UVgelille myönnetty sertifiointi ovat osoitus siitä, että tulostusratkaisuamme pidetään tinkimättömän laadun sekä monipuolisten tulosteiden ja nopean tuotannon mittapuuna.”

Avery Dennisonin OEM-suhteista vastaava päällikkö Paul Roba kommentoi: ”Olemme iloisia, että Colorado 1650 -tulostimen ja UVgel 460 -värin myötä voimme lisätä kattavan ICS-takuuohjelmamme piiriin uuden, uniikin ja korkealaatuisen tulostusalustan. Tarjoamme jatkossakin huolellisesti testattuja ratkaisuja tulostuspalvelujen tuottajillemme, mikä lisää luottamusta graafista suorituskykyä kohtaan sekä auttaa tunnistamaan parannustarpeita.”

Lisätietoa Colorado 1650:n Avery Dennisonin ICS-takuusta saat tiedotteesta, joka on luettavissa osoitteessa

1 Voit lukea ICS-takuun ehdoista osoitteesta graphics.averydennison.com