Ensiesittelyssä kevyt Canon EOS 850D -järjestelmäkamera, joka tarjoaa kuvaamiseen helppoutta, monipuolisuutta ja laajennettavuutta

Amstelveen – donderdag 13 februari 2020: Canon Europe maakt vandaag de introductie bekend van de Canon EOS 850D, een veelzijdige en connected DSLR-camera die bovendien licht in gewicht is. De EOS 850D is voorzien van Canon’s snelle en responsieve DIGIC 8-processor. Met de 24,1 Megapixel Dual Pixel CMOS APS-C-sensor en indrukwekkende 4K-videocapaciteit legt de EOS 850D alle details en kleuren moeiteloos vast. Dit nieuwe model is de perfecte allrounder voor liefhebbers van fotografie die hun bestaande uitrusting willen upgraden en hun creativiteit alle ruimte willen geven.

Canon esittelee monikäyttöisen Canon EOS 850D-järjestelmäkameran, joka sopii sekä valo- että videokuvaukseen. Yksityiskohtaiset kuvat syntyvät 24,1 megapikselin tarkkuudella ja videot puolestaan 4K-tarkkuudella. Kamerassa on Dual Pixel CMOS -automaattitarkennus, 45 ristikkäistyyppisen tarkennuspisteen automaattitarkennusjärjestelmä sekä iTR-tarkennus (EOS Intelligent Tracking and Recognition). Kameran asetuksia voi säätää taka- ja ylävalitsimella ja kameran voi liittää älylaitteeseen Bluetooth®*- ja Wi-Fi-yhteydellä. Kuvat ovat muokattavissa DPP Express -sovelluksella paikasta riippumatta ja niiden varmuuskopiointi tietokoneelle onnistuu automaattisella kuvasynkronoinnilla.

Kameralla voi kuvata liikkuvia kohteita 7 kuvan sekuntinopeudella käyttämällä automaattitarkennusta silmiin näyttökuvauksessa. Kuvatessa hyödynnetään sekä edistynyttä iTR-automaattitarkennusta että kasvojentunnistusta. Lisäksi kamerassa on kääntyvä kosketusnäyttö, jonka avulla kuvien sommittelu ja kuvaus onnistuu helposti haastavistakin kuvakulmista. Tämä järjestelmäkamerauutuus on kooltaan pieni ja kevyt, painoltaan noin 515 g (mukana akku ja muistikortti).

Canonin EOS-järjestelmä tarjoaa kuvaajalle mahdollisuuden laajentaa kameran käyttöä Canonin EF- ja EF-S -objektiivien, Speedlite-salamalaitteiden ja mikrofonien myötä.

Uutuuskameran myynti alkaa huhtikuussa 2020.

- Canon EOS 850D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II -objektiivi, 1046 euroa
- Canon EOS 850D + Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS -objektiivi, 1369 euroa

Samanaikaisesti päivänvalon näkee Canon EOS R -kamerajärjestelmään sopiva Canon RF 24-105 mm F4-7.1 IS STM -objektiivi, jonka sisäinen optinen kuvanvakain pitää kuvat ja videot vakaina. Kevyt ja pienikokoinen zoom-objektiivi painaa vain 395 g, joten se on kätevä ensiaskel täyden kennokoon peilittömään kuvaukseen. Objektiivissa on kuva-alueen keskustaa korostava lähikuvaustoiminto ja hiljaisen STM-moottorin ansiosta kuvaaja voi seurata kohteita ja tarkentaa videot tasaisesti ja luonnollisesti. Tarkemmat tiedot uutuusobjektiivista ja Canonin RF-objektiivien tulevaisuuden näkymistä englanninkielisestä lehdistötiedotteesta:

Uuden RF-objektiivin myynti alkaa huhtikuussa 2020.

- Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM -objektiivi, 549 euroa