Juha Nurminen toimii Canonilla asiakaspalvelupäällikkönä. Hänen tehtävänsä ytimessä on jatkuvien palvelujen tuottamisesta vastaaminen, ja palvelujen kehittäminen asiakkaan kanssa. Hän toimii asiakkaan operatiivisena yhteyshenkilönä sekä ensisijaisena Canon-kontaktina asiakkaalle, ja muun muassa välittää asiakkaalta tulevat kysymykset ja muun palautteen eteenpäin. Palvelujen toimittaminen on osa palvelukokonaisuutta, jonka asiakas ostaa Canonilta. Asiakaspalvelupäällikkö ja hänen tiiminsä toimii palvelun varmistajana. Palvelu voi olla mikä vain Canonin tuottama palvelu tulostamisesta tiedonhallintaan.
Kun puhutaan jatkuvien palvelujen toimittamisesta, asiakasprojektin läpivienti yhdessä projektipäällikön kanssa toimii alkuvaiheessa limittäin. On hyvä, että asiakaspalvelupäällikkö on mukana prosessissa alusta lähtien, sillä silloin varmistetaan, että hänellä ja tiimillä on ensikäden tietoa siitä, miten käyttöönottoprojekti on mennyt. Näin asiakaspalvelupäällikkö pääsee vaihtamaan kapulaa sujuvasti ja jatkamaan palvelun toimittamista saumattomasti. Yhteistyön voimaa ei pidä aliarvioida, vaan se on elintärkeää, kun halutaan tuottaa kattavaa, ammattimaista palvelua.