Jos tiedonsiirto laitteen/palvelimen ja laitehallintapalvelun välillä ei toimi, palveluun ei voida siirtää tarkkoja mittarilukemia, automaattisia täydennyksiä ei voi käynnistää eikä laitteen ennakkohuoltotoimia voida toteuttaa, mikä aiheuttaa häiriöitä näihin palveluihin.
Olemme sitoutuneet toimittamaan tehokkaita laitehallintapalveluita ja parantamaan käyttökokemustasi. Tarvitsemme apuasi, jotta laitteesi pysyvät aina yhteydessä toisiinsa.
Olet saanut sähköpostitse palvelimen RDS-version tai sen laitteen sarjanumeron, johon ongelma vaikuttaa.
Jos tiedonsiirto laitteen ja palvelun välillä ei toimi, noudata Laite enää vastaa -kohdan ohjeita.
Jos tiedonsiirto palvelimen ja palvelun välillä ei toimi, noudata Palvelin ei enää vastaa -kohdan ohjeita.
Ota tarvittaessa yhteys Canonin tukipalveluun.
Jos näkyviin tulee Tiedonsiirto onnistui -viesti, tiedonsiirto toimii laitteen ja eMaintenance-palvelimen välillä eikä lisätoimia tarvita.
Jos tiedonsiirto ei toimi, näkyviin tulee virhekoodi. Lue lisää Yhteystesti palautti virheen -kohdasta.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Jos näkyviin tulee Tiedonsiirto onnistui -viesti, tiedonsiirto toimii laitteen ja eMaintenance-palvelimen välillä eikä lisätoimia tarvita.
Jos tiedonsiirto ei toimi, näkyviin tulee virhekoodi. Lue lisää Yhteystesti palautti virheen -kohdasta.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Jos laite ei saa yhteyttä Canonin palvelimeen, yhteystesti palauttaa virhekoodin.
Jos laitteeseen tai verkkoon on tehty muutoksia, käynnistä laite uudelleen ja tee yhteystesti uudelleen.
Odota 5 minuuttia ja tee testi uudelleen. Jos saat saman virheen, käynnistä laite uudelleen ja yritä testiä uudelleen.
Jos päivämäärä ja kellonaika, laitteen ja laitehallintapalvelun välillä voi olla yhteysongelmia.
Advance-sarja: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
LBP-sarja: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Jos laitteeseen on yhteys
Jos palomuurin asetuksia on muutettu, varmista, että laite saa käyttää tätä URL-osoitetta: b01.ugwdevice.net
Jos laitteeseen ei saada yhteyttä
Tarkista yhteystestillä, että laitteen yhteystila on normaali.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
https://IPadresses Server or FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Katso alla olevista skenaarioista, miten voit yhdistää laitteet uudelleen.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
https:// IPAddresseServer or FQDN of CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Tee yhteystesti.
Jos käytössä ei ole välityspalvelinta:
Jos käytössä on välityspalvelin:
Tarkista välityspalvelimen asetukset (jos käytössä) ja varmista, että portin numero ja todennusasetukset ovat oikein.
Tee yhteystesti uudelleen ja tarkista tulos.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Tee yhteystesti uudelleen ja tarkista tulos.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, kokeile alla olevaa vaihetta.
(tarkista laiteluettelosta, että laite on käytettävissä)
(tarkista laiteluettelosta, että laite on käytettävissä)
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Jos laitteita ei ole rekisteröity tai yhteystesti ei onnistu, tarkista laitteiden verkkotila.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Tarkista välityspalvelimen asetukset (jos käytössä) ja varmista, että portin numero ja todennusasetukset ovat oikein.
Tee yhteystesti uudelleen ja tarkista tulos.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Voit lähettää yhteystestiviestin samasta valikosta.
Jos ongelma ei ratkea näillä ohjeilla, ota meihin yhteyttä.
Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse
Etsi yritystuotteesi sarjanumero
Lue lisää Canonin värikasettien kierrätysohjelmasta