Laitteen yhdistäminen uudelleen

Work professional strengthening security and compliance

Jos tiedonsiirto laitteen/palvelimen ja laitehallintapalvelun välillä ei toimi, palveluun ei voida siirtää tarkkoja mittarilukemia, automaattisia täydennyksiä ei voi käynnistää eikä laitteen ennakkohuoltotoimia voida toteuttaa, mikä aiheuttaa häiriöitä näihin palveluihin.


Olemme sitoutuneet toimittamaan tehokkaita laitehallintapalveluita ja parantamaan käyttökokemustasi. Tarvitsemme apuasi, jotta laitteesi pysyvät aina yhteydessä toisiinsa.


Olet saanut sähköpostitse palvelimen RDS-version tai sen laitteen sarjanumeron, johon ongelma vaikuttaa.


Jos tiedonsiirto laitteen ja palvelun välillä ei toimi, noudata Laite enää vastaa -kohdan ohjeita.


Jos tiedonsiirto palvelimen ja palvelun välillä ei toimi, noudata Palvelin ei enää vastaa -kohdan ohjeita.


Ota tarvittaessa yhteys Canonin tukipalveluun.

Laite ei enää vastaa

Laitteen yhteystestin käyttäminen

Palvelin ei enää vastaa

CDCA ei saa yhteyttä UGW:hen (palvelimen järjestelmänvalvoja)

IWMC-RDS ei saa yhteyttä laitteisiin (palvelimen ja laitteiden järjestelmänvalvoja)

IWMC-RDS ei saa yhteyttä UGW:hen (palvelimen järjestelmänvalvoja)

Tarvitset ehkä myös

Kysely