Kuvausvinkit: Erilaiset vuodenaikakuvat

Valokuvauskoppi

Valokuvauskoppi on hauska idea juhlissa, kun haluat luoda hienoja muistoja.

Tee huoneen nurkkaan pieni valokuvausstudio. Tarvitset vain yksinkertaisen taustan (kuten verhot tai maalatun seinän) sekä kameran ja jalustan. Kun käytät ISO-asetusta 800 tai 1 600, et välttämättä tarvitse salamaa lainkaan, mutta voit käyttää sitä halutessasi. Pyydä sitten vieraitasi ottamaan kuva itsestään jossain vaiheessa iltaa.

Picture_Tutorial_img4_EOS

Voit käyttää EOS:n itselaukaisinta tai RS-6:ta tai muuta kaukolaukaisinta. Vieraiden tarvitsee vain seisoa kameran edessä ja painaa kädessä pidettävän kaukolaukaisimen painiketta. Kaukolaukaisin on ehkä sidottava tuoliin pitkällä narulla, jotta se ei joudu hukkaan. Voit siirtää kuvat CANON iMAGE GATEWAY -palveluun ja antaa sitten kaikille vieraillesi käyttöoikeuden galleriaan.

Kokeile!
Joulun aika ja sen vapaapäivät ovat erinomainen tilaisuus perehtyä kameraan ja kokeilla uusia ideoita. Siis lataa akku, varmista, että muistikortissa on runsaasti vapaata tilaa ja lähde sitten ulos ottamaan ikimuistoisia ja erilaisia valokuvia.

1  2  3  4

spacer
					image
Muita kuvausvinkkejä
Vuodenaika ja sää
Täydelliset muotokuvat
Tutustu kameraasi
Kesäisen valon kuvaaminen