Seikkailut kutsuvat kuvaamaan

Osta

Matkusta

Ansaitse

Haaveiletko unelmiesi matkasta?

Mitä, jos voisit toteuttaa elämäsi seikkailun tänä vuonna? Mihin lähtisit? Nyt voit päättää itse. Sinun tarvitsee vain valita ja ostaa kamera tai objektiivi, jonka haluat ottaa mukaasi matkalle. Tämän jälkeen voit varata matkan ja lähteä minne haluat. Kun palaat, saat jopa 250 € rahaa takaisin – kunhan muistat ottaa uuden parhaan matkakumppanisi mukaan. Seikkailut kutsuvat!


Parhaat vinkit matkakuvaukseen

Mikä unelmiesi kohteessa on niin erityistä, että valitsit kaikista maailman paikoista juuri sen? Millaisia tunteita kohteesi herättää? Näiden ajatusten avulla pääset oikeaan tunnelmaan kiinnostavien kuvien ottamiseen. Haluatko oppia lisää?

Jaa seikkailusi
muille

Haluatko päästä mukaan Canonin seikkailijayhteisöön? Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa ja jaa tarinasi hashtagilla #TravelWithCanon.

Ole osa Canon-yhteisöä.

Ostopaikat


Voit ostaa matkakumppanisi seuraavilta jälleenmyyjiltämme: 


  • Rajalacamera.fi
  • Superkuva.fi
  • Gigantti
  • Verkkokauppa.com, Helsinki, Pirkkala ja Oulu
  • Anttila.com, Anttila Kamppi ja Anttila Itäkeskus, Helsinki
  • Fotoman, Hyvinkää
  • TopShot, Helsinki
  • JAS tekniikka, Helsinki ja Turku
  • Hämeenlinnan Kuvapalvelu
  • Kuva-Järvinen, Salo
  • Kuvanmaailma, Joensuu
  • Mikkelin valokuvausliike, Mikkeli
  • Näppäri, Kouvola
  • Fotoman, Hyvinkää
  • Telefoto, Helsinki
  • Optotek, Helsinki
  • Järvenpään CameraShop, Järvenpää
  • Studio Forocenter, Vaasa 
  • Foto-Forma, Seinäjoki 
  • Digitarvike / Fotohovi Oy, Oulu 
  • Oulun Kuva / Camera Shop, Oulu 
  • Hämeenlinnan Raatikuva Oy, Hämeenlinna 
  • Roifoto, Rovaniemi J. 
  • J. Kärkkäinen, Ylivieska, Lahti ja Oulu 
  • Veljekset Keskinen, Tuuri

Usein kysyttyjä kysymyksiä

K: Minne voin matkustaa ja milloin?

Voit valita matkakohteen ja matkustusajankohdan itse. Voit matkustaa minne tahansa tämän vuoden aikana (1.1.-31.12.2016). Hyvitystä haettaessa tositteena käytetään matkalippua tai muuta matkadokumenttia, ja hyvityksen viimeinen hakupäivä on 31.12.2016. Huomautus: jotta voit osallistua kampanjaan, sinun on lisäksi ostettava kampanjatuote kampanja-aikana (tiistai 1.3.2016 – lauantai 30.4.2016).

K: Miten minun on osoitettava, että olen käynyt matkalla?

Tositteeksi kelpaa lippu, kuitti tai mikä tahansa asiakirja, josta näkyy matkakohde, matkustusajankohta, nimesi ja matkan hinta.

K: Milloin käteishyvitys maksetaan?

Canon pyrkii maksamaan hyvityksen pankkisiirrolla 28 päivän kuluessa asianmukaisen käteishyvityshakemuksen vastaanottamisesta, EI 28 päivän kuluessa ostopäivästä. Mikäli käteishyvityshakemuksen tiedot ovat puutteellisia tai virheellisiä, käsittely viivästyy, sillä pankkisiirto tehdään 28 päivän kuluessa siitä, kun Canon on vastaanottanut kaikki asianmukaiset virheettömät tiedot. Canonia ei voida pitää vastuussa jälleenmyyjien/myyjien antamista virheellisistä tiedoista, joiden mukaan asiakkaat saisivat maksun 28 päivän kuluessa ostopäivästä.

K: Miten voin tietää, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?

Kun olet rekisteröitynyt verkossa Canonin käteishyvityskampanjaan, saat sähköpostivahvistuksen, joka sisältää viitenumerosi sekä henkilökohtaiset kirjautumistietosi verkkosivustolle, jolla voit tarkistaa hakemuksesi tilan ja käsittelyn vaiheen. Jos olet rekisteröinyt virheellisiä tietoja, näet sen kyseisellä sivustolla. Lisäksi saat sähköpostiviestin, jossa sinulle kerrotaan vielä tarvittavista tiedoista. Nopein tapa toimittaa puuttuvia tietoja meille on kirjautua kyseiselle sivustolle ja päivittää tiedot.

K: Rekisteröitymisvaiheessa on ladattava asiakirjoja. Mitä tiedostomuotoja voi käyttää, ja onko tiedostojen kokoa rajoitettu?

Huomautus! Tiedoston enimmäiskoko on 4 Mt. Voit siirtää ainoastaan JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja.

K: Mistä voi tietää, milloin maksu suoritetaan?

Kun hakemus on hyväksytty, aloitamme maksun käsittelyn ja ilmoitamme sinulle sähköpostitse aiotun päivämäärän, johon mennessä maksu suoritetaan ilmoittamallesi pankkitilille.

K: Miten maksu näkyy pankkitililläni?

Käteishyvitysmaksut tehdään Sales Promotionsin nimissä, joten maksutiedoissa lukee luultavimmin Sales Promotions eikä Canon.

K: Maksoin tuotteen luottokortilla. Miksi maksua ei voida vain hyvittää suoraan samalle luottokortille?

Canonin käteishyvitysmaksuja voidaan tällä hetkellä tehdä ainoastaan pankkisiirtona pankistamme asiakkaan rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamalle pankkitilille.

K: Mitä teen, jos alun perin ilmoittamani tilitiedot muuttuvat Canonin käteishyvityskampanjaan rekisteröitymisen jälkeen ja haluan päivittää tiedot?

Voit päivittää pankkitietojasi milloin tahansa kirjautumalla sisään asiakkaille tarkoitettuun verkkoseurantajärjestelmään kirjautumistiedoillasi. Se on kaikkein turvallisin tapa päivittää tietoja. Mikäli tilitietosi ovat muuttuneet lähellä aiottua maksupäivää, ilmoita meille myös puhelimitse tietojen päivityksestä, jotta maksua ei suoriteta vanhalle tilille.

K: Onko pankkitietojen antaminen verkossa Canonin käteishyvityskampanjan yhteydessä todella turvallista?

Verkkosivustomme käyttää RapidSSL-salausprotokollaa.

K: Mikä on SSL?

Secure Sockets Layer (SSL) on protokolla, jolla salataan tietoja internetissä ja jonka avulla verkkosivuston käyttäjät voivat varmentaa sivuston omistajan. SLL-protokollaa käytetään useimmiten verkkoselainten ja palvelinten välisen tietoliikenteen suojaamiseen. Sitä käytetään kuitenkin yhä enemmän myös palvelinten välisessä tietoliikenteessä ja verkkopohjaisissa sovelluksissa.

K: Mistä verkkosivuston käyttäjät voivat tietää, käyttääkö sivusto SSL-protokollaa?

Kun palvelin muodostaa yhteyden suojattuun sivustoon, se noutaa sivuston SSL-varmenteen ja tarkistaa, ettei se ole vanhentunut, että sen on myöntänyt palvelimen luottama varmenteen myöntäjä (Certificate Authority) ja että sitä käyttää verkkosivusto, jolle varmenne on myönnetty. Jos varmenne ei läpäise kaikkia tarkistuksia, palvelin näyttää varoituksen sivuston käyttäjälle. Jos varmenne on kunnossa, nykyaikaisissa palvelimissa osoitetaan usealla tavalla, että SLL-suojaus on käytössä.
•    URL- tai verkkosivuston osoitteen alkuosa muuttuu muodosta http:// muotoon https://
•    Selainikkunan lukkokuvakkeen aukinainen lukko muuttuu suljetuksi.
•    Muodostettaessa yhteyttä verkkosivustoon, jolla on laajennettu Extended Validation SLL (EV-SLL) -varmenne, osoiterivi muuttuu vihreäksi ja siinä näkyy verkkosivuston omistajan nimi.
Suojatun verkkosivuston sivuilla voi myös näkyä luotettavuudesta kertova merkki, kuten RapidSSL-sinetti.

K: Tilasin Canon-tuotteen kampanjan mukaisessa määräajassa, mutta tuote ei saavu / jälleenmyyjä ei voi toimittaa tuotetta ennen määräajan umpeutumista. Voinko silti hakea käteishyvitystä?

Säilytä tilausvahvistus (jonka päivämäärä on kampanja-aikana) ja lähetä se yhdessä laskusi kanssa, kun täytät hakemuksen. Viimeisen sallitun ostopäivämäärän jälkeen on yhden kuukauden jatkoaika, joten voit toimittaa asiakirjasi.

K: En tiennyt tästä kampanjasta ja ostin tuotteen pari viikkoa ennen kampanja-aikaa / sen jälkeen. Voiko Canon tehdä poikkeuksen ja myöntää käteishyvityksen ostoksestani?

Ikävää, että kävi näin. Valitettavasti voit osallistua kampanjaan vain, jos tuotteesi on ostettu käyttöehdoissa määritetyn ajanjakson sisällä.

K: Mikä katsotaan hyväksyttäväksi ostotodisteeksi?

Myymäläostosten osalta Canonille on toimitettava kuittikopio, josta käy ilmi maksu ja tuotteen sarjanumerotiedot.
Verkko-ostosten osalta Canonille on toimitettava tilausvahvistuksen kopio, tuotteen sarjanumerotiedot sekä myymälä- ja tuotetiedot.

K: Mitkä kauppatapahtumat/tuotteet eivät kuulu käteishyvityksen piiriin?

Poikkeukset on eritelty käyttöehdoissa. Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
1. Kampanjaan kuulumattomat tuotteet (katso TÄÄLTÄ kampanjatuotteiden täydellinen luettelo)
2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-ajan tai kampanjaan kuuluvan alueen ulkopuolella.
3. Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai ”harmaat” tuotteet)
 
K: Mitä verkkohakemuslomakkeessa tarkoitetaan maksutavalla?

Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen hankkiessasi sen.
 
K: Missä tuotteen sarjanumero on?

NAPSAUTTAMALLA TÄTÄ LINKKIÄ [http://www.canon.fi/support/consumer_products/where_to_find_your_serial_number/] saat ohjeet, joiden avulla löydät oman tuotteesi sarjanumeron. Huomaa, että sarjanumero EI OLE sama kuin EAN-koodi/viivakoodi. Alla olevassa kuvassa on EAN-koodi/viivakoodi, joka sijaitsee yleensä tuoterasian sivussa. Se EI OLE tuotteen sarjanumero, joka sinun on ilmoitettava hakemuksen hyväksymistä varten. Sarjanumero sijaitsee itse tuotteen rungossa. Sarjanumeron etsimisessä voit käyttää apuna opastamme.

faq.jpg

K: Miksi en pysty kirjautumaan sisään verkkosivustoon antamalla seurantakoodin?

Kun kirjaudut sisään, huomaa, että kirjainkoko on merkitsevä. Varmista siis, että kirjoitat koodin täysin oikein (isot/pienet kirjaimet).
 
Koskien seuraavia ongelmia yritettäessä rekisteröintiä verkossa:
– Olen yrittänyt rekisteröityä jo jonkin aikaa, mutta se ei onnistu.
– Saan jatkuvasti ilmoituksen oikeuksien puuttumisesta.
– Olen yrittänyt lähettää lomakkeen uudelleen, mutta se ei ole onnistunut.

USEIMMISSA tapauksissa ongelma johtuu laitteesta, jolla yrität avata verkkosivuston, eli matka-/älypuhelimesta, Apple Mac -tietokoneesta tai jostain muusta laitteesta. Kyseessä ei ole verkkosivustolla oleva vika. Pyydä näissä tapauksissa ohjeita käyttämäsi tuotteen valmistajalta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi yllä olevista usein kysytyistä kysymyksistä, lähetä meille sähköpostiviesti alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos kysymyksesi on kiireellinen, soita numeroon +44 (0) 207 660 0186 tai siirry Canonin tukisivustoon.

K: Onko minun maksettava verot vai voinko saada ALV:n takaisin käteishyvityksenä?

Osallistujat vastaavat itse lain edellyttämien verojen maksamisesta, eikä Canon ole vastuussa osallistujille heidän veronmaksunsa laiminlyönnistä tai viivästymisestä mahdollisesti aiheutuneista vahingoista, menetyksistä tai kustannuksista.
Canon ei myöskään voi antaa veroilmoitusohjeita. Pyydä neuvoa alueesi veroviranomaisilta.

K: Entä jos pankkini veloittaa minulta maksun käteishyvityksen suorittamisesta?

Canon siirtää asiakkaan tilille täsmälleen ilmoitetun mukaisen summan paikallisessa valuutassa, mutta Canon ei vastaa mahdollisista pankkikuluista. Mikäli vastaanottajan pankki veloittaa tapahtumasta maksun/palkkion, siitä vastaa kuluttaja.

K: Entä jos en voi rekisteröityä käteishyvitystä varten verkossa?

Jos rekisteröityminen verkossa ei onnistu tai verkkolomake osoitteessa http://www.canon.fi/kampanjat ei toimi, ota yhteyttä Canonin asiakastukeen ja tilaa paperiversio rekisteröintilomakkeesta soittamalla seuraavaan numeroon: 020 366 466.

K: Mitkä jälleenmyyjät osallistuvat tähän kampanjaan? Mistä voin ostaa kameran?

Ostopaikat löydät verkkosivustostamme.