Ota yhteyttä
Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse
Canonin eurooppalainen tuotetakuu on Canon Europa N.V:n, jonka toimipaikka on Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Alankomaat (Canon), tarjoama takuu omaan käyttöön ostetun Canon WG-sarjan tuotteen loppuasiakkaille, jotka eivät toimi kuluttajina, joita koskevat sen maan lait, josta WG-sarjan tuotteet ostetaan.
Takuu ei koske kuluttaja-asiakkaita. Kuluttaja-asiakkaita koskevat kotimaansa mukaiset lakisääteiset kuluttajan oikeudet.
Näihin ehtoihin ja palveluun sovelletaan Englannin ja Walesin lakeja, ja niiden yksinomainen toimivalta on Englannin ja Walesin tuomioistuimilla.
Palvelun sisältö on seuraava:
• On-Site-takuu
Canonin eurooppalaisen WG-sarjan takuun piiriin kuuluvat kaikki Canonin WG-sarjan tuotteet, jotka on tarkoitettu myytäviksi ja ostettaviksi Euroopan talousalueella (ETA – EU, Islanti, Liechtenstein, Norja) ja Sveitsissä. Canon takaa, että jos uusi WG-sarjan tuote havaitaan vialliseksi sovellettavan takuukauden aikana, vika korjataan maksutta (katso voimassa olevat käyttöehdot jäljempänä).
Niille tuotteille, jotka eivät kuulu sovellettavien takuuehtojen tai -kauden piiriin ja joiden vahingoittumista tai korjausta takuu ei kata, on saatavilla maksullinen korjauspalvelu.
Tämä takuu on ainoa ja yksinomainen muutoksenhakukeino eivätkä Canon tai sen tytäryhtiöt tai muut eurooppalaisen WG-sarjan takuun jäsenet vastaa mistään välittömistä tai välillisistä vahingoista tämän tuotteen takuun suoran tai epäsuoran rikkomuksen seurauksena.
K: Minkä takuujärjestelmän piiriin Euroopasta ostetut Canon WG-sarjan tuotteet kuuluvat?
V: Yleensä Canon tarjoaa eurooppalaisen WG-sarjan takuun tuotteille, joiden ostomaa on Itävalta, Belgia, Bulgaria, Kypros, Tšekki, Tanska, Viro, Suomi, Ranska, Saksa, Kreikka, Unkari, Islanti, Irlanti, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Norja, Puola, Portugali, Romania, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Sveitsi, Alankomaat ja Iso-Britannia. Tutustu tämän takuun täydellisiin ehtoihin.
K: Mitä takuutietoja tuotteen pakkauksesta on löydyttävä ostaessani Canon-tuotteen?
V: WG- sarjan takuun piiriin kuuluvissa Euroopan maissa jokaisen laatikon mukana toimitetaan yleensä eurooppalainen WG-sarjan takuukortti. Ne näyttävät yleensä seuraavilta:
K: Pitääkö minun toimittaa Canonille joitakin asiakirjoja, kun rekisteröin tuotteeni Canonin eurooppalaiseen takuujärjestelmään?
V: Sinun ei tarvitse toimittaa Canonille mitään asiakirjoja, jotta tuotteesi rekisteröidään Canonin eurooppalaiseen WG-sarjan takuujärjestelmään. Jos haluat tuotteellesi eurooppalaiseen WG-sarjan takuuseen kuuluvan korjauksen, sinun on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä).
K: Mitä asiakirjoja minun pitää toimittaa, jotta tuotteelleni tehdään eurooppalaisen WG-sarjan takuun piiriin kuuluva takuuhuolto?
V: Jos haluat tuotteellesi eurooppalaiseen WG-sarjan takuuseen kuuluvan korjauksen, sinun on toimitettava Canonille tuotteen alkuperäinen ostotosite (josta käy ilmi tuotteen alkuperäinen ostopäivä). Joidenkin kampanjoiden takuuehdoissa voi olla lisäksi tiettyjä erityisvaatimuksia, joten katso lisätietoja kampanjan erillisistä käyttöehdoista (jos sellaisia on)
K: Kuinka kauan Canonin eurooppalainen WG-sarjan takuu on yleensä voimassa?
V: Yleensä Canon WG -sarjan tuotteiden takuuaika on joko 1 vuoden tai 300 000 tulosteen verran sen mukaan, kumpi täyttyy aiemmin. Lisätietoja poikkeuksista on Kelpoisuus-välilehdellä.
K: Jos ostan tuotteeni maasta, joka ei kuulu Canonin eurooppalaisen WG-sarjan takuun piiriin, kuuluuko tuotteeni kuitenkin Canonin eurooppalaisen WG-sarjan takuun piiriin, jos asun takuun piirissä olevassa maassa?
V: Yleensä tuotteet kuuluvat takuun piiriin tuotteen myyntipaikan mukaan. Tällöin takuuhuoltotapauksissa tuote palautetaan aina tuotteen myyntialueelle. Canon ei yleensä tarjoa tuotteilleen maailmanlaajuista takuuta, ellei niin ole erikseen mainittu tuote- tai aluekohtaisesti.
K: Missä tilanteissa Canon lähettää käyttäjän vaihdettavissa olevia varaosia ja miten vaihdan ne?
V: Kun otat yhteyttä Canonin tukipalveluun, he voivat tehdä ongelman vianmäärityksen ja ratkaista sen käyttäjän vaihdettavissa olevilla osilla. Saatuaan sopivat varaosat asiakkaan tulee vaihtaa osat noudattamalla vaiheittaista työjärjestystä, joka näkyy tulostimen käyttöliittymässä.
Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse
Rekisteröi tuotteesi ja hallitse Canon ID -käyttäjätiliäsi
Etsi lähin Canon-huolto ja lue lisätietoja huoltokäytännöistämme.